Jos vauvafoorumi olisi kulmakuppila niin keitä vakionaamoja pöydissä istuisi päivästä toiseen ja mitä he touhuaisivat?
Kommentit (905)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen nyt joka päivä AV- kuppilassa katsomassa Ölumppialaisia.
Sama. Eilen oli ihanat kaffepullat Iivon 🥉kunniaksi. Hyvä me!
Mullei muuten oo mitään tietoo, kauanko olumppialaiset kestää, ketä tietää? Olis helpompi kuuklettaa mut kivempaa kysellä vauvoilta!
Voi ei, arvatkaas mitä? Täällä keskustellaan siitä mitä naapuristasi kuuluu juuri nyt???
Keskusteluun yrittää mukaan porukka, joka kyselee eikö kerrostalossa edes yritetä asua hiljaa??? Nämä johdatellaan omaan pöytäänsä.
JSS pöydässä oikeat sianjättäneet, voimaantuneet, hurmoshenkiset, kokemuksen syvällä rintaäänellä yhtä kieltä puhuvat AV-mammat aivopesevät uusia herkkiä av-tulokkaita. He kertovat omista kantapäänkautta kokemuksistaan ja tilittävät miksi on ehdottoman tärkeää nyt heti toimia ja JSS=jättää se 🐷, ennenkuin on liian myöhäistä pyyhkiä pöytä pimpulilla, voimaantua, nousta nextille levelille, kuin Fenix-lintu. Kuoriutua, kuin rumasta ankanpoikasesta kauniiksi pitkäkaulaiseksi, ylvääksi joutseneksi ja aloittaa uusi, avmamman oma ja ainutkertainen, oman näköinen elämä puhtaalta pöydältä💪
Haistelijoiden kokouksessa muistellaan hajuja. Kuka muistaa miltä haisi ulkohuussissa?
Nuuh, kauheelta, tääl haisee kauheelta. Kuka on pierassu, kaikki katsovat isoleukaista kirurgia, joka istuu muina miehinä julkkistyrkkyhoro sylissään. Suunnittelevat menevänsä temppareihin, eivät pääse ominaishajunsa vuoksi.
Lähde Vertaisarviointi jankuttaa samaa txt kaikkeen. Mihin se on hävinnyt? Dairastuiko ja tai Kuoliko piikkiin? Jonka piti olla turrvallinen. Hahaha
Vierailija kirjoitti:
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV jäsen kirjoitti:
Taas mun legginssit ja tunika on sokerimuruissa ja vihreässä marmeladimössössä. Fazerin kausityöntekijät vihreän marmorikuulan puolittajat- linjastolta olleet taas kuppilassa.
Ei hätää vihreistä kuulista on tehty myös jäätelöä, suklaata ja Jaffa keksejä.
Ja joulutorttuja ja wienereitä muun muassa.
Tarkoititko ällön makuisia winnereitä?
#winnerinbändärit -pöydässä epäillään, että se on joku #julkkis ja kilpaillaan sen #suosiosta. #helvetinmoinen #skaba #ketä on #maistellutwinnerinkuulia #maku-ja hajuketjumuistelot #heivatutpallit #lurps! #uuh!jättikokonuts #convoitukkiiliikenteen #winnerintakaovellatungosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV jäsen kirjoitti:
Taas mun legginssit ja tunika on sokerimuruissa ja vihreässä marmeladimössössä. Fazerin kausityöntekijät vihreän marmorikuulan puolittajat- linjastolta olleet taas kuppilassa.
Ei hätää vihreistä kuulista on tehty myös jäätelöä, suklaata ja Jaffa keksejä.
Kaikki pilataan. Jäätelö, Jaffa-keksit, suklaat niinkuin Royal-suklaa on pilattu.
"winner on pilannut tämänkin ketjun" -pöytä nyökyttelee. Alapeukkua pukkaa.
winner kirjoitti:
Todellakin!!
"winnerinä esiintyvät suosionkalastelijat" -pöytäkin heräsi hiekkaiseen v*tutukseen talviuniltaan ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen nyt joka päivä AV- kuppilassa katsomassa Ölumppialaisia.
Sama. Eilen oli ihanat kaffepullat Iivon 🥉kunniaksi. Hyvä me!
Mullei muuten oo mitään tietoo, kauanko olumppialaiset kestää, ketä tietää? Olis helpompi kuuklettaa mut kivempaa kysellä vauvoilta!
En tiedä kauan nämä ooOlumppiaalaiset kestää mutta kiva täällä kuppilassa on kisoja seurata.
winner keskustelee winnerin kanssa...
Onhan tämä AV- kuppila mukava paikka oleilla. Tilaakin enemmän kuin mun uudessa asunnossa joka maksoi 187.00 euroa, 22 neliötä, ulko- ovesta suoraan näppärästi wessa- eteinen- keittiöseinä- olohuone- makuuhuone yhdistelmään. Hyvää on tietysti mun uuden kerrostalokodin yhteistiloissa oleva pesulatila pesukoneineen.
Siellä voi pestä pyykkiä ja järjestää vaikka synttäreitä ja taloyhtiön yhteisiä juhlia.
Yhteen pöytään kokoontuu anopit moittimaan miniöitään.
Toiseen pöytään kokoontuvat miniät moittimaan anoppejaan.
Ja tämä ei pääty koskaan
Nyt eräässä pöydässä kilpailevat, kuka on nähnyt/tavannut eniten julkkiksia, ja välillä äityy kova riita, koska on erimielisyyttä, millä kriteerillä voi pitää jotain julkkiksena!
Joku saa päähänsä ehdottaa, että valitaan, kuka on tämän kuppilan kaunein nainen ilman meikkiä.
Täällä on huomattavan monta pöytää keskustelemasta siitä, miten edellinen pöytä katosi/sitä ei voida näyttää.
Takapihalla on varjopöytä, joka kyllä näkyy ja siinä voi istua, mutta loittonee koko ajan kuppilasta.
Ei oo todellista, nyt noi lähettelee terkkuja, ja kaiken huipuksi ihan kelle tahansa, tutuille ja tuntemattomille, ne on ottanu vanhan puhelinluettelon ja lähettelee siitä järjestykessä kaikkiin numeroihin tekstareita, ja toiset kirjoittelee osoitteisiin tervehdyskirjeitä.
Niin ja päivästä toiseen sama jatkuu. Niillä on terveisetaddiktio.
Pöytiä kiertelee horjahdellen mies, joka sopertelee vanhalle juomalle tuoksahtaen, miksi ei löydä naisseuraa.
Ruokaintoilijoiden pöydässä tehdään galluppia siitä, jos kuppilaan pitäisi valita vain kaksi ruokalajia mitkä ne olisivat?...Mitkä ruoat olisivat kuppilan tänään ei jaksa kokata päivän annokset?...Mikä nopea ruoka kuppilaan jauhenliha-makaroonimössön tilalle?...Mikä on kuppilan paras einesruoka?... Mitä vekaanisia ruokia tarjolle kuppilaan? Tarjotaanko kuppilassa raikkaita voileipiä joka päivä?...Onko kuppilassa tarjolla savulohta kaikille pöydille?...
Kaikki pilataan. Jäätelö, Jaffa-keksit, suklaat niinkuin Royal-suklaa on pilattu.