Jos vauvafoorumi olisi kulmakuppila niin keitä vakionaamoja pöydissä istuisi päivästä toiseen ja mitä he touhuaisivat?
Kommentit (905)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, noin 53v ikäinen. Heittelee välillä rouvien juttujen väliin huomautuksia joista rouvat pahastuvat :D
Ei selviäisi ulos elävänä.
Hänen päähänsä saattaisi osua pari kahvilan heikkoa astiaa.
Yhdestä pöydästä porukka ramppaa yhtenään vessassa ja hetken päästä porukalla tiiraillaan pissatikusta, onko se plussa, haamu vai nega. Välillä siellä keskustellaan valkovuodon koostumuksesta ja yhdyntöjen aikataulusta.
Ghostaajien pöytä ja tyhjänä tietenkin.
Alanuolittaja ryhmä on täyttänyt usein kuppilan. Jokaisella on valmius välittömästi alanuolittaa kymmenien henkilöiden voimin jos ei kommentti miellytä, vaikka sanoja jäisi alakynteen yksin itkemään kuppilassa. Heillä olisi oikea käsi valmiudessa nostamaan alanuolta esittävä pahvilappu ylös ja se toimisi samalla voimaharjoitteluna kun oikein monta kertaa nostaa. Alakynteen jäänyt ei löytäisi lohduttajaa paitsi suuresta nenäliinapakkauksesta, hän tuumaisi että parempi poistua toiseen paikkaan, jossa on hyväksyvä tai ymmärtävä ilmapiiri. Alanuolituksesta ei saisi valittaa, koska silloin tulisi Paheksujat Tänään ryhmä paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppilassa on ehdottomasti oltava traumatetapia nurkkaus! Oikeaan terapiaan ei välttämättä päästä, joten feikki terapiaohjaajaki käy.
Ehdottomasti terapia nurkkaus pystyyn! Eläkeläisten solvaaja- tyyppi kusimies tarvitsee kipeästi terapiaa, sekoaa muuten.
Kunhan ette perusta siihen nurkkaan, jossa me kuppilan vanhat lepakot roikumme päivisin pää alaspäin unillamme. Pimeän tullen toki kiepsahdamme ketterästi korkkareillemme, oikaisemme pikkumustat ja saumasukat, punaamme huulet ja tilaamme baaritiskiltä Napue-GT:t, jääden odottamaan illallista.
En oo uskaltanu tulla kuppilaan, kun pelkään tuijottavia koiria, mitä ne meinaa???
Voiko joku tarkistaa tiistaiaamuisin, ettei siellä ole niitä? Pliis. Ilmottais tämän luotettavan ilmoitustaulun kautta tai jättäis viestiä pääinfoon.
Kiitos jo etukäteen
Ei mulla muuta ollu
Kuikuilen täällä Kuppilan nurkilla. Haluaisin tulla sinne sisälle mutta en uskalla.
Kuitenkin heti aloitatte minun kiusaamisen. Kaikkia minun aloituksia aina ivaatte, alapeukutatte ja naureskelette. Ja sitten ilmiannatte ne.
Vierailija aina ulkopuolinen kirjoitti:
Kuikuilen täällä Kuppilan nurkilla. Haluaisin tulla sinne sisälle mutta en uskalla.
Kuitenkin heti aloitatte minun kiusaamisen. Kaikkia minun aloituksia aina ivaatte, alapeukutatte ja naureskelette. Ja sitten ilmiannatte ne.
Höpsistä. Suurin osa meistä Vierailijoista on ihan kivoja. On vaan jokunen Öyhöttäjä. Noi nimimerkilliset on merkillisiä, tai siis joku niistä... tu sissää, piffaan tavalliset kaffet ellet ala hienostelemaan latteaa, mockaa tai kapputzinoaa yrittäen lausua etkä nirsoile sokerivaihtoehtojen suhteen
OFFICIAL- ketjuilijoille on varmaan aivan oma loossinsa.
Vierailija kirjoitti:
OFFICIAL- ketjuilijoille on varmaan aivan oma loossinsa.
Ihan siinä OFFICAL -loosin vieressä.
Hirmu virallisen näköistä porukkaa, nipottavat, eivät salli vapaata kirjoittelua. Justiinat kyyläävät jokaista sanaa.
Välillä jostain pöydästä huudellaan, josko paikalta löytyisi selvännäkijä. Yleensähän hädän tullen tapana on kysyä lääkäriä, mutta tämä kuppila onkin erityislaatuinen..
Minkälaisia tauluja meillä on seinällä - kysykää mitä vaan
Tyyppi istuu vaiti. Ei vastaa. Voihan olla ettei kukaan kysykään. Miks kysyis? EVVK
Taas mun legginssit ja tunika on sokerimuruissa ja vihreässä marmeladimössössä. Fazerin kausityöntekijät vihreän marmorikuulan puolittajat- linjastolta olleet taas kuppilassa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä jostain pöydästä huudellaan, josko paikalta löytyisi selvännäkijä. Yleensähän hädän tullen tapana on kysyä lääkäriä, mutta tämä kuppila onkin erityislaatuinen..
HUmalaistn pöydäsä e i oooooooo eslvää nähtygäään.... Shaishskosssss vielä shamanlaishet... hik!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, noin 53v ikäinen. Heittelee välillä rouvien juttujen väliin huomautuksia joista rouvat pahastuvat :D
Escape room -pöydässä mietitään oikeaa reittiä.
Hevostalli.netistä tuttu isän riistakamera on nyt tuotu näytille. Laitettiin vitriiniin ettei mee rikki. Vilkuta heppatallilaisen iskälle 👋
Varmasti katselee. Hyvässä lykyssä riistakamera saa jäädä.
AV jäsen kirjoitti:
Taas mun legginssit ja tunika on sokerimuruissa ja vihreässä marmeladimössössä. Fazerin kausityöntekijät vihreän marmorikuulan puolittajat- linjastolta olleet taas kuppilassa.
Ei hätää vihreistä kuulista on tehty myös jäätelöä, suklaata ja Jaffa keksejä.
Ilmiantaja toimisi portsarina ja jakaisi porttikieltoja mielensä mukaan.
Jänkkääjä osallistuisi kaikkiin keskusteluihin, joista ei tiedä mitään ja väittäisi vastaan niin kauan että saisi selkäänsä ja poistuisi nenä vinossa.