Jos vauvafoorumi olisi kulmakuppila niin keitä vakionaamoja pöydissä istuisi päivästä toiseen ja mitä he touhuaisivat?
Kommentit (905)
Kiltti mies ja kiltti nainen ei ehdi kuppilaan, vaihtoivat katsetta Prisman olutosastolla. Ei myöskään Aviomies, ketä menikin only fans baariin...
Vierailija kirjoitti:
Joku käy vähän väliä ovelta huutelemassa, että hän ei ikinä käy kahviloissa, sillä yhden kahvikupillisen hinnalla ostaa monta paketillista tarjouskahvia liitelistä.
Ja että markka-aikana ei kahvilassakäynnistä kukaan olisi maksanut 50 markkaa!
Eräässä pöydässä mies huutelee kaikista ihmiskunnan suurista keksinnöistä, mutta keskustelu ontuu, koska a. naisia ei huolita mukaan b. mies ei itse tunne suurien keksintöjen mekaniikkaa
Sama koskee start up -yrityksiä.
Osaatko runoilla, osaatko runoilla kysyy joku jokaiselta vuoronperään. Runoja syntyy paljon vähemmän kuin alapeukkuja. Sen me osaamme!
Vierailija kirjoitti:
Osaatko runoilla, osaatko runoilla kysyy joku jokaiselta vuoronperään. Runoja syntyy paljon vähemmän kuin alapeukkuja. Sen me osaamme!
alapeukku on
taitolaji eliitin
hupi loputon
winner kirjoitti:
Winner käy taas ovelta tsekkaamassa, montako kommenttiaan on poistettu.
Ainakin vajaa kaksimetriset ja 11 cm:t influensserit ovat kadonneet kuppilasta sitten eilisen ;DDD
Modet (tai se alapeukkupoistaja) ottavat asiat niin kovin henk.koht. vaikka sana on vapaa ja selitys siihen, miksi 11 cm:t kasvavat sitten isommiksi toisesta kohtaa, oli ihan asiaa.
Oi voi :/
Olennaista olisi tietää onko tuo 11 cm mitattu ala- vai yläkaaresta.
Tulin tänne muistelemaan 70- lukua. Näytin ovella portsarille pahvisen ajokortin. 🎵🎵🎶🎶🎶Juxeboksista laitan soimaan kahdella markalla Tapani Kansan R-A-K-A-S, Freemanin Ajetaan me tandemilla ja Yksi lensi yli käenpesän, Vicky Rostin Charlie Braunin ja Danny ja Armi Tahdon sulle olla hyvin hellä 🎵🎵🎵👍👍. Haen tiskiltä ison kolpakollisen (sellainen rypylälasinen) olutta. Pistän tupakaksi 🚬🚬 keltaista Formia. Mulla on uusi pitkä farkkukankainen talvitakki, samettifarkut ja tolppakorkosaappaat. Mary Quantia huulissa ja Ricilsiä ripsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakkiruutukuvioisesta lattiasta avautuu taajaan luukkuja, joitten uumeniin putoaa sattumanvaraisesti kokonaisia pöytäkuntia. Kahvilan henkilökunta tuo luukun sulkeuduttua salamannopeasti tilalle uuden pöydän tuoleineen.
Menet käymään vessassa ja keskusteluseurue on hävinnyt. Hakemaasi pöytää ei voida näyttää.
Tämä!!
Olen julkkis viidakkorealityn osallistujat sittailevat keskeisellä paikalla ison pöydän ympärillä.Kansa vaeltaa pällistelemään tyyppejä, ja kaikki ihmettelevät, että ketä noi on, tunteeks kukaan. Me ei tunneta ketään.Ai noi on niitä jotain julkkistyrkkyjä.
vanhakyynikko kirjoitti:
winner kirjoitti:
Winner käy taas ovelta tsekkaamassa, montako kommenttiaan on poistettu.
Ainakin vajaa kaksimetriset ja 11 cm:t influensserit ovat kadonneet kuppilasta sitten eilisen ;DDD
Modet (tai se alapeukkupoistaja) ottavat asiat niin kovin henk.koht. vaikka sana on vapaa ja selitys siihen, miksi 11 cm:t kasvavat sitten isommiksi toisesta kohtaa, oli ihan asiaa.
Oi voi :/
Olennaista olisi tietää onko tuo 11 cm mitattu ala- vai yläkaaresta.
Olennaista on ollut tässä myös sensuurin myötä tietää, että kun mainitaan pituuden lisäksi paksuus, niin kateellinen lyijykynä poistaa :DDD
Vierailija kirjoitti:
Olen julkkis viidakkorealityn osallistujat sittailevat keskeisellä paikalla ison pöydän ympärillä.Kansa vaeltaa pällistelemään tyyppejä, ja kaikki ihmettelevät, että ketä noi on, tunteeks kukaan. Me ei tunneta ketään.Ai noi on niitä jotain julkkistyrkkyjä.
Photoshopattua IG-Dubai-keinorusketustaan esittelevä Julkkistyrkky vetää henkeä ja katsoo ylidramaattisen kauhistuneena pöytäseurueeseensa: "--- siis niinku apua! Mä olen ollut BB:ssä, Selviytyjissä, Farmilla, Voicessa, Talentissa, Maajussina, Onnenpyörässä, Putouksessa, 180 kg morsiamena ensityrkkynä alttarilla... mun biisiä on striimattu 8 kertaa Spotifysta ja olen vieläpä virallisesti the biggest loser!!!"
*OMG! OMG! OMG! Silmänpyörittelyä* koko pöytäseurueelta, joka siirtyy nopeasti VIP-tiloihin pitämään traumaterapiaistuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulisi puhaltamaan naistenpöydästä tuikun sammuksiin.
Ellei peräti pieraisisi. Saisi samalla tekosyyn puhua perä aukostaan.
Ravintolassa olisi myös kyselytunti jossa kysymykset alkaisivat "Selittäkää mulle X? En oikeasti ymmärrä"
Kuppilaan astuu kovaääninen ja kursailematon Tää ei kai haittaa- porukka. Yksi kiskaisee itselleen tuolin naapuripöydän kilttimiehen alta, toinen nappaa tuopin työttömän lähihoitajan nenän edestä ja kolmas pokaa parikymppisen povipommin Hopeaketun kainalosta.
Näin illan loppuminuuteilla sisään kissa-askelnotkahtelee hopeaketuista hopeaketuin ja tarkastelee tilannetta. On näkemäänsä tyytyväinen.
Hiffaa jo melko väsyneen koko vuoron tehneen hopeaketun ja käy sanalle ja toteaa: Sä alat oppia, poika.
Kokovuoron tehnyt kettu tirauttaa myös kyyneleen. Hänet on huomattu Korkeimmalla Taholla!
Hopeaketuista hopeaketuin notkahtelee kissamaisen pehmeästi ulkona odottavaan elohopean väriseen kissapetoautoon ja lipuu kaikkein hopeaketuttarimman kanssa kohti auringonlaskua.
Tosin lasku tapahtui jo noin 8 tuntia sitten.
Välillä baari olisi selittämättömästi suljettu kuulemma jonkun teknisen vian vuoksi kaljahanoissa. Väki odottelisi tyynesti.
Pöytien alle kurkkii porukka, joilta on kadonnut karpaloruispalat, Saabit ja Wiener-tuutit.
Winner yrittää vielä saada illan viimeisen viestin läpi mut---
Porukka muistelee mieluisia tuoksumuistoja ja myös niitä "turhia" asioita, mitä lähes tahtomattaan muistaa lapsuudestaan tai nuoruudestaan. Puujalkavitsejä, kielten kielioppisääntöjä, virsien sanoja tai ex-poikaystävien syntymäaikoja.
Mies tulisi puhaltamaan naistenpöydästä tuikun sammuksiin.