Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla vaimona joku velvollisuus

Vierailija
30.01.2022 |

Kuskata miestä, kun hän jokatoinen sunnuntai tulee myöhään juna-asemalle?
Junia kulkee monta kertaa päivän aikana, hänellä ois mahollisuus tulla aiemminkin, mutta luulen että haluaa vaan halvimman junamatkan.
Mutta itseä se väsyttää, koska en enää yhdeksän jälkeen illalla vaan jaksa lähtee hakemaan.
Sunnuntaisin joudun muutenkin ajelemaan ja kuskaamaan lapsia.
Oon monta kertaa pyytänyt että tulee aikasemmin, mutta ei noteeraa sitä mitenkään.
Nyt en aio enää lähteä ajamaan, kun juuri pääsin kotiin.
Olenko julma, jos annan hänen vain tulla linja-autolla, kävellen tai taksilla?
Kuulostanko itsekkäältä?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt tältä tuntemattomilta asiaa? Miksi et puhu asiasta miehesi kanssa ja sano oma painava mielipiteesi asiasta suoraan hänelle. Me emme voi autaa asiassa sinua!

Niin, olen hänelle tästä jo ties miten monta kertaa sanonu...mutta mietin vain, olenko minä se itsekäs paska, kun tuntuu niin pahalta itsestä tää tilanne...

Miehesi on itsekkäämpi tuossa tilanteessa.

Vierailija
22/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiskohan, jos pistät hänen tilille lippuhintojen erotuksen verran rahaa, niin raaskii tulla aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä matka asemalle on?

Miksi mies tulee vasta sunnuntaina, eikä esim. perjantaina? Onko hänellä lapsia, jotka asuvat siellä kaukana?

Vierailija
24/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiskohan, jos pistät hänen tilille lippuhintojen erotuksen verran rahaa, niin raaskii tulla aiemmin?

Oon joskus aiemmin maksanut miehen kulkemisia, kun autolla vielä ajeli, mutta tällä hetkellä hän saa enemmän palkkaa kuin minä. Ja hän ei juurikaan laita rahaa meidän perheeseen. Saattaa vähän joitain ruokakuluja maksaa.

En edes haluaisi että kulkee, eestaas, mutta hän ei kuuntele, eikä tee mitään ratkaisuja mitkä vois helpottaa tätä meidän perhettä.

Koen siis, että mun pyynnöillä ja mielipiteillä ei ole väliä.

Vierailija
25/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tulee vasta sunnuntaina, eikä esim. perjantaina? Onko hänellä lapsia, jotka asuvat siellä kaukana?

No ei mikään mahdoton matka, mutta tosiaan joudun ajelemaan muutenkin niin paljon. Tunnen itseni jo uupuneeksi, kun tuntuu että on pakotettu tekemään näitä juttuja kun mies vaatii.

On hänellä lapsi siellä. Siksi hänen rahansa menevät siihen elämään mikä hällä on siellä kaukana ja meidän tähän kotiin ei osallistu juurikaan rahallisesti.

Vierailija
26/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan hänellä mahollisuus tulla ennen sunnuntaitakin, mutta tietenkään ei halua tulla. Kun kerta oman lapsensa kanssa on.

Vierailija
27/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on demonin riivaama ja paha.

Tämä!

Vierailija
28/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä miehelläsi ei ole omaa autoa?

Auto rikki

Kannattaisiko asialle tehdä.jotain?

Vierailija
29/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mikään mahdoton matka, mutta tosiaan joudun ajelemaan muutenkin niin paljon. Tunnen itseni jo uupuneeksi, kun tuntuu että on pakotettu tekemään näitä juttuja kun mies vaatii.

On hänellä lapsi siellä. Siksi hänen rahansa menevät siihen elämään mikä hällä on siellä kaukana ja meidän tähän kotiin ei osallistu juurikaan rahallisesti.

Eli jokatoinen viikonloppu käy lastaan tapaamassa ja siitä pitäisi vielä karsia, sekä rahallisesta tuesta lapselleen, sinähän hieno nainen olet.

Vierailija
30/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa olla lapsensa kanssa mahdollisimman myöhään, mielestäni ymmärrettävää.

Meillä vähän sama tilanne, se tosin on eri, että mä odotan sen tuloa aina ihan onnessani ja mikään ei sais mua pysymään pois juna-asemalta tuolloin, vaikka ei edes tarttis mennä. Etkö sä ilahdu sun miehen tulosta, kun koet sen vaan vaivana?

Vierailija
31/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jokatoinen viikonloppu käy lastaan tapaamassa ja siitä pitäisi vielä karsia, sekä rahallisesta tuesta lapselleen, sinähän hieno nainen olet.

Kyllä hän ihan viikot on siellä eikä viikonloppuja. Hänelle on ehdotettu että asuu siellä suurimman osan ajasta ja käy mun luona vaikka vähemmän.

Mutta mikään ehdotus ei käy.

Mulla on tarpeeks tiukkaa kyllä muutenkin.

Yh:na esim asumistuki oli satoja euroja enemmän kuin nyt. Sen lisäks että tukia tippui, niin ei puolisokaan osallistu meidän kodin kustannuksiin, koska hänen rahansa menee omaan elämään.

Vierailija
32/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap ole kirjoittanut vaativansa miestä rahoittamaan apn perheen elämää.

Vierailija
33/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Vierailija
34/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän ihan viikot on siellä eikä viikonloppuja. Hänelle on ehdotettu että asuu siellä suurimman osan ajasta ja käy mun luona vaikka vähemmän.

Yh:na esim asumistuki oli satoja euroja enemmän kuin nyt. Sen lisäks että tukia tippui, niin ei puolisokaan osallistu meidän kodin kustannuksiin, koska hänen rahansa menee omaan elämään.

Täytyy olla hyvä m**u että tuollaista idioottia jaksaa katsella. Arvosta nyt itseäsi vähän ja ukko mäelle!

Vierailija
35/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa sä sitten lakkaat kyytsäämästä häntä.

Jos olet jo kertonu ettei se sulle käy.

Puoliso miettiköön sitten kulkemisensa toisella tavalla.

Eihän se sua haittaa ellei ne kalliimmat junamatkat vaikuta teidän talouteen mitenkään - ja maksaahan se auton polttoainekin paljon.

Vierailija
36/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa olla lapsensa kanssa mahdollisimman myöhään, mielestäni ymmärrettävää.

Meillä vähän sama tilanne, se tosin on eri, että mä odotan sen tuloa aina ihan onnessani ja mikään ei sais mua pysymään pois juna-asemalta tuolloin, vaikka ei edes tarttis mennä. Etkö sä ilahdu sun miehen tulosta, kun koet sen vaan vaivana?

Lapsensa vai rakastajattarensa? Hölmö palvelija odottaa kotona neljän (!) kakaransa kanssa, joten ei ihme, ettei ukkoa paljon kotona viikonloppuisin näy. Kuka suostuu tollaseen kuvioon?

Vierailija
37/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole mitään syytä jatkaa suhdetta miehen kanssa joka käy sun luona vaan kääntymässä. Miks ees menit naimisiin tuon kanssa?

Vierailija
38/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis omat rahat. Tankkaako mies autoa, kun kerran on saanut kyytejä? Kuinka pitkä matka asemalle on? Kuinka paljon vähemmän on tämä halvempi juna? Mikä on miehen tulotaso? Entä kulutaso? Maksaako hän siis kahta asuntoa? Vai maksaako hän mitään kuluja sinun luonasi asumisesta? Se on mielestäni ymmärettävää, että haluaa oman lapsensa kanssa viettää mahdollisimman paljon aikaa. Sitten vain pitää myös joko maksaa ne oman auton korjauskustannukset, tulla bussilla tai jollain muulla tavalla helpottaa elämääsi. Esim. jos matka ei olisi pitkä, niin mies hoitaisi ensi viikolla aamiaisten laittamiset yms.

Vierailija
39/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huono kumppani ja siksi jo kertaalleen eronnutkin. Nyt hyväksikäyttää ap:ta. Hyvä ap, suosittelen sinuakin eroamaan. Sinulla ja lapsillasi olisi varmasti paremmin asiat ilman tuota passattavaa ja kuppaavaa lokkia.

Vierailija
40/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo haluaisin pystyä olemaan onnellinen aina kun hän tulee, mutta juuri kun aloin vähän tottua siihen, että mies tulee ja lähtee, niin sitten meni auto rikki eikä hän oo ees yrittäny korjauttaa sitä. Ja kun en tiedä miten kauan nyt aikoo junalla kulkea ja pistää mut sen lisäks kuskaamaan, niin en vain pysty iloitsemaan niistä päivistä kun tulee takas.. Ja kun tuntuu että vaikka nyt on se aviopuoliso, niin siltikin oon yksin ja vastuussa kaikesta. Tuntuu etten voi oikeesti turvautua mieheeni, vaan pitää pärjätä edelleenkin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi