Onko mulla vaimona joku velvollisuus
Kuskata miestä, kun hän jokatoinen sunnuntai tulee myöhään juna-asemalle?
Junia kulkee monta kertaa päivän aikana, hänellä ois mahollisuus tulla aiemminkin, mutta luulen että haluaa vaan halvimman junamatkan.
Mutta itseä se väsyttää, koska en enää yhdeksän jälkeen illalla vaan jaksa lähtee hakemaan.
Sunnuntaisin joudun muutenkin ajelemaan ja kuskaamaan lapsia.
Oon monta kertaa pyytänyt että tulee aikasemmin, mutta ei noteeraa sitä mitenkään.
Nyt en aio enää lähteä ajamaan, kun juuri pääsin kotiin.
Olenko julma, jos annan hänen vain tulla linja-autolla, kävellen tai taksilla?
Kuulostanko itsekkäältä?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa se vähä oudolta että et jaksa joka toinen viikko kuskata. Eiks sun mies tee mitään samankaltasta sun vuoks? Jos ei niin ymmärrän miksi ärsyttää. Kannattaa ehkä puhua SEN kanssa tästä eikä tuntemattomien ihmisten..?
Kun oon koittanut puhua, mutta kun ei keskustele. Se jää yksinpuheluksi. En pysty vieläkään menee vaan nukkumaan koska en tiedä pystynkö vaan jättämään hakematta. Koska kuulostaahan se törkeeltä että jättää toisen asemalle. Mutta, kyllä se vähän vaatii nyt energiaa että jaksan lähtee pihalle, putsaa lumet ja ajamaan...
ja sä et toivo, että se mies olis siellä sängyssä sun kanssa?
Mä en usko, että tässä hiertää oikeasti se hakeminen, vaan teillä on suhteessa muutenkin keskustelun paikka.
Missä se mies majoittuu siellä toisella paikkakunnalla? Erillinen asunto? Exänsä luona?
Menet nukkumaan nyt. Jos mies on niin lapanen, ettei pääse omin avuin asemalta kotiin, niin sellaista vätystä ei tarvitse katsella muutenkaan. Varmaan hän sitten korjaa autonsakin.
Vierailija kirjoitti:
Missä se mies majoittuu siellä toisella paikkakunnalla? Erillinen asunto? Exänsä luona?
Hänellä on asunto siellä.
Kyllä on ja olla aina tarvittaessa punchfistattavana anaaliin.
Ei mun mies kyllä rehellisesti sanottuna edes odottaisi, että aina hakisin, jos noin myöhään pitäisi kuskata vieläpä kun seuraava aamu on arkiaamu.
Aivan järjetön kuvio.
Ap + hänen 4 lastaan asuvat viidestään paikkakunnalla X ja hän on mennyt naimisiin miehen kanssa joka asuu lapsensa kanssa joka toisen viikon paikkaunnalla Y.
Mies ei osallistu ap:n talouteen millään tavalla kuten normaalisti perheen isä tekisi tai edes puoliso.
Mies tienaa enemmän kuin ap, mutta silti on rahasta tiukkaa koska maksaa kämpän ja lapsen elämisen paikkakunnalla Y, ja kai jotain myös paikkakunnalla X vaimonsa kanssa olevasta asunnosta.
Miten se mies työskentelee kun on joka toinen viikko kaukana eri paikkakunnalla?
Miksi ylipäätään menitte naimisiin?
Mies haluaisi kaikesta päätellen asua paikkakunnalla Y lapsensa kanssa. Onko hän työn takia vain paikkakunnalla X? Ja ap on vain hetken ihastus ja päähänpisto jotta saa edullisemmin asua kuin yksin?
Ymmärrän ap sua hyvin. En mäkään haluaisi klo 21.30 suhata autolla jotain 25 min retkeä ympäri kylää, jos mun pitäisi olla klo 07 tai 08 seuraavana aamuna töissä 10 km päässä kotoa.
Johtuu seuraavasta: että olisin virkeä seuraavana päivänä, minun pitäisi nukkua 8h. Jos työt alkaa klo 08, ja herätä pitää 06.30, niin unessa pitäisi olla viimeistään klo 22.30. Minulla pitää olla joka ilta 1h rauhoittuminen sängyssä ennen valojen poislaittoa, tämän jälkeen nukahdan kyllä 5 minuutissa. Eli minun pitäisi olla sängyssä klo 21.30.Tuossa jäisi multa rauhoittumisaika kokonaan pois, koska vaikka kotipihassa oltaisiin klo 21.30, niin en jostain kumman syystä holosiirry autonratista sänkyyni, vaan siinä välissä tapahtuu vielä ainakin iltapala, yövaatteiden vaihto, talon katsominen kuntoon (sähköt, ovet lukossa jne.) jne. En pysty alkaan nukahtaan suoraan sänkyynmenon jälkeen, siksi mulla on rauhoittumisaika.
Jos mun pitäisi ukkoani haeskella tuohon aikaan, niin en tekis kuin poikkeustapauksissa, kerran pari vuoteen. Ei se sinunkaan ukkosi haluaisi sitoutua sua kuskaileen juuri ennen kuin pitäisi nukahtaa, varsinkaan, jos lopputuloksena olisi väsymystä aina seuraavana päivänä.
Yhdeksän jälkeen illalla on liian myöhään? Miten vanha olet?
Mun mielestä on järkevää valita halvin matka, eikä kuskaaminen asemalta kotiin 2 kertaa kuussa ole paha rasti. Ellei matka sitten ole vaikka tunnin suuntaansa.
Melko laiska mies, ja onkohan se auto edes rikki vai lapsen äidin käytössä...herra voisi avautuaxasioistaan tai rouva mennä paikkakunnalla piipahtamaan, katsomaan mitä siellä oikeasti tapahtuu. Eikä varmaan tarvisi etukäteen kyläilystä ilmoittaa. Jäi vähän epäselväksi mikä tämän aviomiehen rooli on. Toki 4 lapsella on omat elatusvelvolliset. Ja miehellä rahat tulla omin voimin sieltä jostain. Bensa-ja ruokarahaa tilille jos kuskia tarvii ja syödä meinaa.
Minkä ikäisiä kummankin lapset on? Varsinkin miehen lapsi? Aika pieneltä vaikuttaa, päiväkoti-ikäinen? Villi veikkaukseni on että sekä mies että lapsi ovat useamman vuoden nuorempia kuin vaimo ja lapset.
Luitko oikein junien aikatauluja? Kalliimpi lippu voi tarkoittaa esim. Pendolinoa / intercityä kahden kaupungin välillä, siis matkustettava eestaas ja sitten jatkoyhteys lähijunalla oikealle asemalle, jos siis on kaupunkien välissä se pysäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein 10 km. Ja väsyttää. Anna sille miehelle vapaus, löytää parempaakin kuin noin loppuun poljetun akan. Tyhmyyttäs ilmoitit vielä eläväsi avoliitossa että tuetkin tippui.
Avioliitossa. Tänäänkin olen koko päivän ollut menossa, pääsin kotiin alkuillasta, ja kun ehdin hetkeksi kotiin niin pitäisi kohta taas lähteä. Ei taida sua sitten ikinä iltaisin väsyttää, vai nukutko koko päivän? Mä en nuku.
Jos hän tulisikin vaikka alkuillasta, silloin kun olen muutenkin liikenteessä yleensä, niin olisi niin helppo napata kyytiin. Mutta kun on tultava silloin kun haluaisin olla jo sängyssä.
Miehellä ei tunnu olevan kiire sänkyyn viikon paussin jälkeen.
Naiset haluaa niin kovasti onnistua liitossa kun eka on mennyt pieleen oli mies sitten toiselta puolelta maata rai maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein 10 km. Ja väsyttää. Anna sille miehelle vapaus, löytää parempaakin kuin noin loppuun poljetun akan. Tyhmyyttäs ilmoitit vielä eläväsi avoliitossa että tuetkin tippui.
Avioliitossa. Tänäänkin olen koko päivän ollut menossa, pääsin kotiin alkuillasta, ja kun ehdin hetkeksi kotiin niin pitäisi kohta taas lähteä. Ei taida sua sitten ikinä iltaisin väsyttää, vai nukutko koko päivän? Mä en nuku.
Yhdeksältä illalla, 10 km. Joka toinen sunnuntai.
Ei koskaan niin paljoa väsytä, kun puolisosta kyse.
Kannattaisko rouvan itsensä ottaa ne päikkärit. Vaikka joka toinen viikko.
Ja ota ero niin ei väsytä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa se vähä oudolta että et jaksa joka toinen viikko kuskata. Eiks sun mies tee mitään samankaltasta sun vuoks? Jos ei niin ymmärrän miksi ärsyttää. Kannattaa ehkä puhua SEN kanssa tästä eikä tuntemattomien ihmisten..?
Kun oon koittanut puhua, mutta kun ei keskustele. Se jää yksinpuheluksi. En pysty vieläkään menee vaan nukkumaan koska en tiedä pystynkö vaan jättämään hakematta. Koska kuulostaahan se törkeeltä että jättää toisen asemalle. Mutta, kyllä se vähän vaatii nyt energiaa että jaksan lähtee pihalle, putsaa lumet ja ajamaan...
Sokerinpala huuleen ettet sorru ton sun taakan alle. Huomenna lapset huostaan ja äijä täyttää eropaprut, ettet saa lisäksi jännetupentulehdusta.
Luulisi että olisi kiva nähdä toisensa mutta ei näköjään, stressiä vain. Taitaa olla väärä pari tai väärät odotukset. Kuntosalivehkeet investoinut mutta mies kuntoilee eikä tee...mitä?
Kyllä ja olla aina tarvittaessa punchfistattavana anaaliin.
Jos hän tulisikin vaikka alkuillasta, silloin kun olen muutenkin liikenteessä yleensä, niin olisi niin helppo napata kyytiin. Mutta kun on tultava silloin kun haluaisin olla jo sängyssä.