Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla vaimona joku velvollisuus

Vierailija
30.01.2022 |

Kuskata miestä, kun hän jokatoinen sunnuntai tulee myöhään juna-asemalle?
Junia kulkee monta kertaa päivän aikana, hänellä ois mahollisuus tulla aiemminkin, mutta luulen että haluaa vaan halvimman junamatkan.
Mutta itseä se väsyttää, koska en enää yhdeksän jälkeen illalla vaan jaksa lähtee hakemaan.
Sunnuntaisin joudun muutenkin ajelemaan ja kuskaamaan lapsia.
Oon monta kertaa pyytänyt että tulee aikasemmin, mutta ei noteeraa sitä mitenkään.
Nyt en aio enää lähteä ajamaan, kun juuri pääsin kotiin.
Olenko julma, jos annan hänen vain tulla linja-autolla, kävellen tai taksilla?
Kuulostanko itsekkäältä?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka pitkä matka sinne asemalle on? Kenen ne 4 lasta on?

Vierailija
42/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa olla lapsensa kanssa mahdollisimman myöhään ja hyvä niin. Mutta ei sun toki tartte häntä kuskata. Ihan kuinka vain haluat. Jos hän tulee linja-autolla, niin sitten hän on perillä myöhemmin. Se on pois teidän yhteisestä ajasta, mutta eipähän tartte kuskina toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan ettet kuskaa enää.

Vierailija
44/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ul1 Ul1 Ul1 Ul1 Ul1

Vierailija
45/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä helvetin vika muka busseissakin on?

Vierailija
46/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka pitkä matka sinne asemalle on? Kenen ne 4 lasta on?

Noin 10 km matkaa, lapset ovat mun, miehellä yksi lapsi, yhteisiä ei ole. Eikä tule.

Vierailija
47/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lapsi toisella puolen Suomea ja onko nää 4 yhteisiä?

Vierailija
48/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako miehes edes tulla luoksesi enää, kun et ole hänestä kovin innoissaan?

Vierailija
49/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa jo. Kaikkien elämä helpottuu. Meidän palstalaistenkin.

Toi turha ulina on raskasta kun et mitään kuitenkaan aio asialle tehdä. Oon ihan samanlainen kuin se laihdutushullu.

Vierailija
50/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoostako se ukko tulee?

0/5

Vierailija
51/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt tällä kertaa vielä hakisin kun mies on jo lipun juuri tuohon myöhäiseen junaan ostanut mutta tekisin kyllä selväksi että tämä on sitten viimeinen kerta kun haet myöhäiseltä junalta. Mies voi sitten jatkossa päättää ottaako aikaisemman junan vai hoitaako itse itsensä muilla tavoin kotiin myöhäiseltä junalta. Ei mies voi vaatia sinua hakemaan jos tarjolla on myös aikaisempia junia jotka sopivat paremmin koko perheen aikatauluun. Ei perheessä mennä vain miehen mielihalujen mukaan, hänen on ymmärrettävä tämä ja lopetettava tuollainen älytön itsekkyys. Sinullahan on luultavasti maanantaisin työaamu ja pitäisi hyvinkin olla tuohon aikaan jo rauhoittumassa että jaksaa sitten taas viikon töissä.

Vierailija
52/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt mutta kuulostat  kyllä hyväksi käytettävältä hölmöltä. Minkähän ihmeen takia olette menneet naimisiin..?

Vierailija
53/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se jeesus antaa sun nyt erota tuosta kuppaajasta?

Vierailija
54/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi turha ulina on raskasta kun et mitään kuitenkaan aio asialle tehdä. Oon ihan samanlainen kuin se laihdutushullu.

Tulin vain kysymään mp:tä kuulostanko kovin itsekkäältä jos kieltäydyn kuskaamasta. Ja mietin samalla, miltä itsestäni tuntuisi jos mieheni kieltäytyisi kuskaamasta minua. Mutta en pakottaisi kuitenkaan...

Vierailija
55/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti, että olet todella väsynyt, ja mies voi tulla bussilla. Kun kerran olet monta kertaa asiasta kertonut. Suurin asia tässä on se, että mies valhteli, ettei muita junia tule. Hän ei rehellisesti kertonut, että myöhäisempi juna on paljon halvempi ja hänellä on esim. rahasta tiukkaa. Hän ei myöskään tunnu helpottavan sinun väsymystäsi esim. tekemällä kotitöitä yms, jos tänään uhraisit aikaasi. Siellä on niin huono ajokelikin, että anna miehen tulla turvallisesti julkisilla/ottaa taksi.

Vierailija
56/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa olla lapsensa kanssa mahdollisimman myöhään, mielestäni ymmärrettävää.

Meillä vähän sama tilanne, se tosin on eri, että mä odotan sen tuloa aina ihan onnessani ja mikään ei sais mua pysymään pois juna-asemalta tuolloin, vaikka ei edes tarttis mennä. Etkö sä ilahdu sun miehen tulosta, kun koet sen vaan vaivana?

Joo haluaisin pystyä olemaan onnellinen aina kun hän tulee, mutta juuri kun aloin vähän tottua siihen, että mies tulee ja lähtee, niin sitten meni auto rikki eikä hän oo ees yrittäny korjauttaa sitä. Ja kun en tiedä miten kauan nyt aikoo junalla kulkea ja pistää mut sen lisäks kuskaamaan, niin en vain pysty iloitsemaan niistä päivistä kun tulee takas.. Ja kun tuntuu että vaikka nyt on se aviopuoliso, niin siltikin oon yksin ja vastuussa kaikesta. Tuntuu etten voi oikeesti turvautua mieheeni, vaan pitää pärjätä edelleenkin yksin.

Siis ap, sanot että mies joko korjauttaa autonsa tai tulee julkisilla.

Eikä tämä uusiomiehesi ole missään vastuussa sun edellisen liiton lapsista. Koita nyt tajuta.

Vierailija
57/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain kysymään mp:tä kuulostanko kovin itsekkäältä jos kieltäydyn kuskaamasta. Ja mietin samalla, miltä itsestäni tuntuisi jos mieheni kieltäytyisi kuskaamasta minua. Mutta en pakottaisi kuitenkaan...

Pointti tässä on se ettei mies ole sulle rehellinen ja hänellä ois toimiva auto jos hän sen korjauttaisi.

Vierailija
58/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein 10 km. Ja väsyttää. Anna sille miehelle vapaus, löytää parempaakin kuin noin loppuun poljetun akan. Tyhmyyttäs ilmoitit vielä eläväsi avoliitossa että tuetkin tippui.

Vierailija
59/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein 10 km. Ja väsyttää. Anna sille miehelle vapaus, löytää parempaakin kuin noin loppuun poljetun akan. Tyhmyyttäs ilmoitit vielä eläväsi avoliitossa että tuetkin tippui.

Avioliitossa. Tänäänkin olen koko päivän ollut menossa, pääsin kotiin alkuillasta, ja kun ehdin hetkeksi kotiin niin pitäisi kohta taas lähteä. Ei taida sua sitten ikinä iltaisin väsyttää, vai nukutko koko päivän? Mä en nuku.

Vierailija
60/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa se vähä oudolta että et jaksa joka toinen viikko kuskata. Eiks sun mies tee mitään samankaltasta sun vuoks? Jos ei niin ymmärrän miksi ärsyttää. Kannattaa ehkä puhua SEN kanssa tästä eikä tuntemattomien ihmisten..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi