Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän töiden tekemisestä, mutta en ihmisistä.

Vierailija
30.01.2022 |

Tykkään käydä töissä. Ja tehdä töitä. Olen itse asiassa tehnyt monenlaista työtä. Raksahommista siivoushommiin. Sen olen huomannut, että se mikä tökkii töissä on muut ihmiset.

Huomennakin taas töihin kello 06.00. Se ei töki yhtään. Se tökkii että pitää taas olla ihmisten kanssa tekemisissä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen verran tykkäät olla tekemisissä, että vapaa-aikanasi hakeudut etä- ihmiskontaktiin palstalle.

Vierailija
2/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen verran tykkäät olla tekemisissä, että vapaa-aikanasi hakeudut etä- ihmiskontaktiin palstalle.

Niin? Palstalla anonyymina on ihan eri asia kuin livenä ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Perustan yrityksen, jos joku päivä yrittäjillekin taataan minimitoimeentulo myös sille ajalle, kun kauppa käy huonosti.

Vierailija
4/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Tykkään työstä monenlaisista, pidemmän aikaa naamat ja samat jutut alkaa ärsyttää. Voisin tehdä työpäivän ilman että juttelisin kenenkään kanssa, eikä kukaan kysyis mitään. Joskus oikein ärsyttää, jos joku tulee juttelee kun huomaa että oon " yksin" vaikka ihan parasta vaikka syödä ihan rauhassa 😄

Vierailija
5/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölön sairaalaan kirurgiksi!

Vierailija
6/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei tarvitse jättää itseään muiden armoille. Kukaan ei tunne joten ei vaadi samanlaista vuorovaikutusta eikä asiaan tarvitse palata jos ei huvita.

Vierailija
7/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Perustan yrityksen, jos joku päivä yrittäjillekin taataan minimitoimeentulo myös sille ajalle, kun kauppa käy huonosti.

Mikä yrittäjä voi olla ilman kontakteja?

Vierailija
8/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen iltasiivoojana koululla. Pääosin saan olla koko illan yksin. Ihanaa! Okei palkka on huono, mutta nautin, kun ei tarvitse olla vetämässä sitä työroolia kenellekään. 

Vierailija
9/9 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joka asiasta valittajat tai toisille omat hommansa tunkevat tyypit on rasittavia. Jos saisikin vain hoitaa rauhassa etänä omat hommansa niin ongelmia ei olisi.