Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en uskalla laittaa miehelle viestiä:(

Vierailija
04.06.2015 |

Ei olla oltu pitkään aikaan yhteydessä ja mulla on ihan hirvee ikävä sitä. En vaan tiedä jos sillä on joku toinen nainen jo kuvioissa ja kaikkee. Enkä edes tiedä mitä laittaisin sille kun en tiedä ikävöikö se mua yhtään..

Oisko säälittävää kysyä sen kuulumisia? Sillä on myös nimipäivä kohta, jos laittaisin sille silloin viestiä ja sanoisin että se tuli mieleen?

Ääääh oon niin nolo :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan, sillä se tilannekin selviää :)

Vierailija
2/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siun eksä? Naisten tapaista, kai te sentäs olette puheväleissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:59"]Siis siun eksä? Naisten tapaista, kai te sentäs olette puheväleissä?
[/quote]

Ootko porilainen

Vierailija
4/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ensin tyhjän. Sit pahoittelet että laitit viestin vahingossa kun selailit tallennettuja numeroita. Jos häntä kiinnostaa niin tulee varmaan muutakin kuin pelkkä ok.

Vierailija
5/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita laita. Ei kuulumisten kyseleminen ole noloa ja saatpahan tietää että onko tunteet molemminpuoliset :)

Vierailija
6/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:04"]No laita laita. Ei kuulumisten kyseleminen ole noloa ja saatpahan tietää että onko tunteet molemminpuoliset :)
[/quote]

Enhän mä sitä välttämättä saa tietää jos se vaan vastailee kohteliasuudesta ja kyselee kohteliaisuudesta. En uskalla suoraan kysyä siltä :(

Vierailija
7/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miten olisi pienet punaviinit ja suuret hässinnät!

Vierailija
8/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensin kuulumisia ja pyydä sitten esim kahville

Vierailija
9/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittele nimipäivänä ja kysele samalla kuulumisia ja ehdotat vaikka kahveja kaupungilla.

Vierailija
10/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:04"]No laita laita. Ei kuulumisten kyseleminen ole noloa ja saatpahan tietää että onko tunteet molemminpuoliset :)
[/quote]

Enhän mä sitä välttämättä saa tietää jos se vaan vastailee kohteliasuudesta ja kyselee kohteliaisuudesta. En uskalla suoraan kysyä siltä :(
[/quote]

Miksi näin paljon alapeukkuja?

Vierailija
11/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:03"]Laitat ensin tyhjän. Sit pahoittelet että laitit viestin vahingossa kun selailit tallennettuja numeroita. Jos häntä kiinnostaa niin tulee varmaan muutakin kuin pelkkä ok.
[/quote]

Toi se vasta tyhmää ja noloa onkin!! Älä ap tee ainakaan näin!

Vierailija
12/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:59"]Siis siun eksä? Naisten tapaista, kai te sentäs olette puheväleissä?
[/quote]

Ootko porilainen
[/quote]

No ei todellakaan porilainen. Siun o poriks su, naiste tapast jne

Vierailija
13/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaa laittaa viestiä, jos niitä kiinnostaa. Ja aina laittavatkin. Mutta ei siinä mitään menetä, jos laitat itse jotain.

Vierailija
14/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää nyt nainen ittes! Ei ole noloa kysyä kuulumisia. Nyt itsevarmuutta peliin ja jos vastaa kohteliasuudesta niin hyvä sekin, et menetä siinä mitään jos kysyt. Annat siinä seuraavan pallon hänelle ja siitä miten hän vastaa voi päätellä jotain, tai hän voi ottaa myöhemmin suhun yhteyttä, kun huomaa että sinua ainakin kiinnostaa hänen kuulumiset. Ja toiseksi jos hän vastaa ikävästi, niin ehkä sun ikäväskin hellittää ja voit unohtaa tyypin.

Vierailija
15/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on parempi nyt laittaa viestiä kun sitten nimipäivänä. Jos laitat vaan nimipäivätoivotukset, nii sieltä tulee vastaukseksi vain se kiitos. Laita reippaasti vaan "mitä kuuluu" viesti

Vierailija
16/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, mulla on ihan sama ongelma. Meillä on kyllä hiukan välimatkaa joten luulen että vastapuoli on sen takia luovuttanut eikä hänestä ole kuulunut mitään, joten luulen ettei sitä kiinnosta enää :/ itse laitoin kolme kertaa viestiä sille viimeksi ja juteltiin paljon yms mutta mies ei itse ota koskaan yhteyttä joten..

Vierailija
17/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:31"]Miehet osaa laittaa viestiä, jos niitä kiinnostaa. Ja aina laittavatkin. Mutta ei siinä mitään menetä, jos laitat itse jotain.
[/quote]
Mistä niin päättelet, että aina laittavat jos ovat kiinnostuneita?

Vierailija
18/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:31"]Miehet osaa laittaa viestiä, jos niitä kiinnostaa. Ja aina laittavatkin. Mutta ei siinä mitään menetä, jos laitat itse jotain. [/quote] Mistä niin päättelet, että aina laittavat jos ovat kiinnostuneita?

[/quote]

Kokemuksesta ja lähipiirin kokemuksista.

Vierailija
19/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:48"]Voi ap, mulla on ihan sama ongelma. Meillä on kyllä hiukan välimatkaa joten luulen että vastapuoli on sen takia luovuttanut eikä hänestä ole kuulunut mitään, joten luulen ettei sitä kiinnosta enää :/ itse laitoin kolme kertaa viestiä sille viimeksi ja juteltiin paljon yms mutta mies ei itse ota koskaan yhteyttä joten..
[/quote]

Meilläkin tuota välimatkaa on ja sen takia taisi meidän juttukin sammua. Tuntuu vaan niin kauhean pahalta ku mietin jos sillä onkin jo ihan uudet kuviot :(

Vierailija
20/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:31"]Miehet osaa laittaa viestiä, jos niitä kiinnostaa. Ja aina laittavatkin. Mutta ei siinä mitään menetä, jos laitat itse jotain. [/quote] Mistä niin päättelet, että aina laittavat jos ovat kiinnostuneita?

[/quote]

Kokemuksesta ja lähipiirin kokemuksista.
[/quote]
Minkälaisia kokemuksia sinulla ja lähipiirilläsi on, kun voit sanoa että ottavat aina yhteyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän