Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisiko teidän 17-vuotias tyttö mennä yksilölajin yksilöopetukseen vanhemman miehen kanssa??

Vierailija
30.01.2022 |

Vähän epäilyttää millaista sellainen tennisopetus on???

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallo on yksilölajien KUNINGAS!

Vierailija
22/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mennä vain jos kokoaikainen kameravalvonta, tyttärellä itsepuolustuskurssi käytynä, turvallisuusasiat keskusteltu läpi, turvarajat sovittu ja puhelin tytöllä taskussa koko ajan.

Jos valmentaja alkaa nikotelemaan, se on jo red flag, eikä jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttuja taas täällä. Minä olen yksilölajin valmentaja, ja juurikin "vanhempi mies" ja minulla on valmennettavani kaksikin naispuolista urheilijaa. Toinen 16 ja toinen 18. Kertoo ehkä teistä enemmän  kun kuvittelette kaikenmoisia pervouksia. Ei tulisi mieleenkään tehdä yhtään mitään sopimatonta.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Seli, seli

Kameravalvontaan se valmennus niin vanhemmat voi valvoa kotoa käsin

Minun harjoituksiini ovat vanhemmat aina tervetulleita joskus tulevat joskus eivät. Jutellaan muutenkin mukavia eikä vain valmennukseen liittyviä asioita. Laji on vielä sellainen että fyysistä kontaktia ei voi välttää, joten luottamus on ehdoton edellytys.

Vierailija
24/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs voiko mennä kahdeksi viikoksi Espanjaan harjoittelemaan pesäpalloa?

Vierailija
25/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumituin nyt tuohon tennikseen, kun tuttavamies on nuorten tennisvalmentaja. Aivan upea tyyppi, enkä näe hänessä kyllä mitään semmoista, että voisi käyttää lapsia hyväkseen.

Vierailija
26/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sinulla enää sanomista siihen 🤷

Vierailija
27/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mennä vain jos kokoaikainen kameravalvonta, tyttärellä itsepuolustuskurssi käytynä, turvallisuusasiat keskusteltu läpi, turvarajat sovittu ja puhelin tytöllä taskussa koko ajan.

Juuri näin.

Turvallisuus ennenkaikkea.

Tärkeintä on turvasana.

Puhelin pidetään taskussa, sitä ei näplätä session aikana ja kamerat kuvaavat kaiken onlyfansiin.

Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
28/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttuja taas täällä. Minä olen yksilölajin valmentaja, ja juurikin "vanhempi mies" ja minulla on valmennettavani kaksikin naispuolista urheilijaa. Toinen 16 ja toinen 18. Kertoo ehkä teistä enemmän  kun kuvittelette kaikenmoisia pervouksia. Ei tulisi mieleenkään tehdä yhtään mitään sopimatonta.

Seli, seli

Minun harjoituksiini ovat vanhemmat aina tervetulleita joskus tulevat joskus eivät. Jutellaan muutenkin mukavia eikä vain valmennukseen liittyviä asioita. Laji on vielä sellainen että fyysistä kontaktia ei voi välttää, joten luottamus on ehdoton edellytys.

Tarkoitat että "luottamus ehdoton edellytys" että auktoriteettiasemasi, ja vannottaminen estää tyttöä kertomasta valmennuksen tapahtumista ja "mukavien juttelemisesta". 

Vierailija
29/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumituin nyt tuohon tennikseen, kun tuttavamies on nuorten tennisvalmentaja. Aivan upea tyyppi, enkä näe hänessä kyllä mitään semmoista, että voisi käyttää lapsia hyväkseen.

Ei ne muutkaan hyväksikäytetyt ja raiskatut naiset nähneet sitä päälle.

Vierailija
30/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia, että miehellä on seksuaalisia ajatuksia sukukypsistä nuorista naisista riippumatta siitä, mikä miehen ikä on. Kukaan ei voi vain muuttaa evoluutiota ja biologiaa katkaisimesta painamalla. On myös normaalia, että hyvin nuorilla naisilla on seksuaalisia ajatuksia vähän vanhemmista miehistä.

Elämme yhteiskunnassa, jossa tätä luonnollista asiaa päivitellään ja kauhistellaan, vaikka se on maailman luonnollisin asia. Naiset myös yrittävät vähentää kilpailua miehistä luomalla henkisiä aitoja miesten ja nuorempien naisten välille osana omaa lisääntymisstrategiaansa, joka sanoitetaan tietysti "lasten" eduksi. 

Ihan samalla tavalla se on luonnollista, että jos joku häiritsee, ahdistelee ja vittuilee, voi tulla väkivaltaisia ajatuksia, mutta on itsensä päätettävissä, että mitä niillä ajatuksilla tekee. Yleensä ei ole laillista lyödä ihmistä tuossa tilanteessa eikä valmentajan kannata sekaantua valmennettavaan kovin usein. 

Ihminen, joka hyssyttelee ja lakaisee maton alle luonnollisia asioita tekee elämästä raskaampaa, kuin ihminen, joka hyväksyy asiat, joita ei voi muuttaa häpeän ilmapiiriä luomalla. Ihminen, joka yrittää ideologialla korvata ihmisluonnon näkee kauheuksia ja kummajaisia joka paikassa ja aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin korjaa. 

Vierailija
31/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista 3-4 rokotetta. Tytöllä sekä valmentajalla. Terveysturvallisuus. 

Vierailija
32/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian monta yksittäistapausta tullut ilmi

Yksittäistapauksia harrastavat nämä vihreiden ihanat neekelit.

Musta tai tumma ihoiset ovat ylivoimaisia ykkösiä ra*isk*aus tilastoissa. Sitä saa  mitä tilaa. Vihreä puolue halusi ra*iskaa*jia lisää Suomeen.

Vierailija
33/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista 3-4 rokotetta. Tytöllä sekä valmentajalla. Terveysturvallisuus. 

Kondomia ei pidä unohtaa.

Vierailija
34/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli, seli

Tarkoitat että "luottamus ehdoton edellytys" että auktoriteettiasemasi, ja vannottaminen estää tyttöä kertomasta valmennuksen tapahtumista ja "mukavien juttelemisesta". 

Siis vanhempien kanssa jutellaan mukavia. Ei vain valmennettavien.

Vierailija
35/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo... anteeksi provo.