Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairaalat pihtaavat nykyisin kipulääkkeissä

Vierailija
30.01.2022 |

jottei ihmisistä tule riippuvaisia. Itselläni oli noin kuukauden verran järkyttävåt tuskat polvileikkauksen jälkeen ja lääkkeeksi sain ainoastaan. 600 buranoita.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ilmeisesti kirurgista.

Vierailija
2/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole moista kokemusta. Olen sairaanhoitaja, ja leikkauspotilalle on aina määrätty hyvät lääkkeet listalle menemään säännöllisesti ja tarv voimakkaampaa lääkettä kipukohtauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aina alihoidettu kipua. Se on lääkäreiltä ammattitaidottomuutta.

Vierailija
4/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole moista kokemusta. Olen sairaanhoitaja, ja leikkauspotilalle on aina määrätty hyvät lääkkeet listalle menemään säännöllisesti ja tarv voimakkaampaa lääkettä kipukohtauksiin.

Muutama leikkaus takana ja olen pyytänyt miedompia mitä olisi ollut tarjolla.

Vierailija
5/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se selvinnyt että hoitajat vie potilaiden lääkkeet.  

Vierailija
6/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

perisuomalaista sadismia, lääkärit saavat sadistista perverssiä tyydytystä saadessaan aiheuttaa potilaille kipua, siksihän täällä valittiin koronatestiksikin syvälle nenään työnnettävä tikku...

Vierailija
7/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä pihdataan, mutta ei muuten.

Vierailija
8/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut molempien polvileikkausten jälkeen kunnon lääkkeet, Tramal Retardia yms. En tosin käyttänyt niitä kovin pitkään, kun tuli niin pahat sivuvaikutukset.

Vierailija
9/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni polvileikkauksesta pyysin 3 kertaa kipulääkkeitä lyhyen ajan sisään. Kahdella ensimmäisellä kerralla hoitaja antoi jotain lääkettä ja kolmannella kerralla hoitaja sanoi, että käy kysymässä lääkäriltä ja sain vasta silloin toimivat lääkkeet.

Myöhemmin kun olin huoneessa niin kipulääkkeissä taas säästeltiin ja rutistelin kädellä koko ajan kipsiä ja toivoin tuskan vähenevän. Kotiin sain 600 buranoita ja helvetilliset kuukauden mittaiset tuskat

Vierailija
10/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perisuomalaista sadismia, lääkärit saavat sadistista perverssiä tyydytystä saadessaan aiheuttaa potilaille kipua, siksihän täällä valittiin koronatestiksikin syvälle nenään työnnettävä tikku...

Huono vertaus. Koronatesti ei satu lainkaan. Kuin korkeintaan teillä "erityisherkillä".

Vierailija
11/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa työnnetään koronatikku perseeseen samaan aikaan kun pohjois-koreassa kiellettiin nauraminen viikoksi. Mietippä pohjois-korealaisten kärsimystä.

Vierailija
12/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Kun mulla on tehty molempiin polviin mosaiikkiplastiat ja vaikka mitä, niin hyvin on pärjänny Burana&Panadol-yhdistelmällä.

Vierailija
13/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa määrätään toisiksi vähiten kipulääkkeitä maailmassa, Kreikan jälkeen.

Tilastotieto.

Vierailija
14/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pihtasi ennenkin

Vierailija
15/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee terkkarilääkäreitä. Nuori naislääkäri pihtaa huonosti liikkuvan mummon opioideja, vaikka niiden avulla mummo pystyy elämään kotonaan ilman muita yhteiskunnan hoitopalveluja.

Vierailija
16/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, minulle olivat tarjoamassa aina turhan tujua kipulääkettä, en siedä niitä vaan tulen aina pahoinvointiseksi. 

Vierailija
17/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Kun mulla on tehty molempiin polviin mosaiikkiplastiat ja vaikka mitä, niin hyvin on pärjänny Burana&Panadol-yhdistelmällä.

Eli sinun kokemasi kivun vaikeusaste= kaikkien muiden kokemus.

Vierailija
18/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen tarjottiin kyllä useamman kerran, ihan pyytämättä. En tarvinnut.

Vierailija
19/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa sai ihan hyvät tropit kun olin liikenneonnettomuuden takia kaksi kuukautta sairaalassa. Rakennettiin molemmat polvet uusiksi titaanista.

Joku kolme viikkoa Oxycontinia, ja loppuaika Panacodeja.

Oxylla nukkui hyvin:) Meni aika nopeasti.

Vierailija
20/61 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksen jälkeen tarjottiin kyllä useamman kerran, ihan pyytämättä. En tarvinnut.

Minulla taas kokemus, että ei tarjottu, mutta aina pyydettäessä sai, niin kipulääkettä kuin ummetuslääkettäkin. Omat insuliinit ja verenohennuslääkkeet oli kyllä mukana, mutta sairaala tarjosi nekin. En tiedä luulivatko, että vasta synnyttäneenä unohtaisin ottaa, jos talo ei tarjoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan