Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö mun kertoa tästä kaverille?

Vierailija
04.06.2015 |

Eli taustaksi voin kertoa että oma mieheni on aina ollut pettämistä vastaan, tehnyt mulle suhteen alussa selväksi että se on kerrasta poikki jos tällasta tapahtuu. Sanonut myös että ei voisi ikinä tehdä mitään niin kamalaa rakkaimmalle ihmiselle. Kerron tämän siksi että tiedän että täällä on osa niin vainoharhaisia että alkavat heti heittää ilmoille, että mieheni olisi pettänyt. Tiedän ettei ole, joten toivon että keskitytään ihan itse asiaan.

Eli mieheni ja erään ystäväni mies ovat työkavereita ja heillä oli työreissu pari viikkoa takaperin. Kuulin heti reissun jälkeen, että ystäväni mies oli yhtenä iltana tuonut paikallisen huoran hotelliin. (Kaikilla oli omat huoneet, mutta olivat törmänneet mieheeni ala-aulassa). Mitään ei kuulemma ollut tapahtunut, sillä mieheni oli käskenyt miettimään 2 kertaa. Ystäväni mies oli sitten keskustelun päätteeksi potenut huonoa omaatuntoa ja ihan muutaman minuutin juttelun jälkeen pyytänyt huoraa lähtemään. Tiedän että mieheni on hyvä puhumaan toisen ihmisen päähän järkeä ja etenkin tilanteessa missä on kysymys tällaisesta. Toisaalta ystäväni mies todennäköisesti olisi pannut tätä huoraa jos hänen päähänsä ei olisi taottu järkeä.

Mutta ongelma: JOS kerron ystävälleni tästä niin menetän mieheni luottamuksen. Ystävän mies saa kuulla että mun mieheni (jonka kanssa on melko hyviä kavereita vapaa-ajallakin) on melkein pettänyt. Toisaalta taas säälittää tämä ystäväni joka elää onnellisessa parisuhteessa tietämättä minkälaisen ihmisjätteen kanssa elää :/ Mitä itse tekisit?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot miehen luottamuksellisesti sinulle kertoman asian eteenpäin, niin se on ihan yhtälailla pettämistä kuin jonkun muun kanssa sänkyyn meneminenkin. Harmillista silti, että miehesi ylipäätän kertoi asiasta sinulle. Itse en olisi vaimoani vastaavaan välikäteen asettanut.

Vierailija
22/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on kyllä ihan mulkku. Ensin estää kaverin seksi harrastuksen ja sitten vielä kertoo hölösuu vaimolleen, joka torperoi ystävän liiton :) On intoa päättää mitä toiset tekevät sukupuolielämällään ja rikkoa sitten vielä ihmissuhteet. Mitäpä jos joskus pitäytyisitte omissa asioissanne ja antaisitte muiden elää omaa elämäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna keskustelisin vielä miehesi kanssa asiasta ja kerro, että se todella vaivaa sinua. Minulla oli hieman sama juttu joku aika sitten, mutta ystäväni mies ei ollut kovin hyvä ystävä minun mieheni kanssa, joten päätettiin, että kerron. Kyse ei kuitenkaan ollut mistään "MEINASI ostaa huoralta seksiä", vaan oikeasti kauan jatkunut salasuhde, josta alkoi tietämään kaikki muut, paitsi ystäväni... Minusta se vaan silloin oli velvollisuutena kertoa ja olen ylpeä :)

Vierailija
24/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:59"]Eikö oma miehesi kertonut tämän asian sinulle LUOTTAEN siihen ettet kerro kenellekään. Sekaantumalla tähän asiaan pilaat oman liittosi, miehen työn ja miesten ystävyyden. Eli tuskin miehesi kiittää sinua jos menet lörpöttelemään.

Ja itse en ole pettäjä enkä katkera mutta olen sitä mieltä ettei joka asiaan pidä mennä sotkeutumaan. Ap nyt vaan kasvat aikuiseksi ja ymmärrät ette ole vastuussa muiden pettämisistä ja avioliitoista. Jos se mies on petturi niin tulee jäämään kiinni ennemmin tai myöhemmin ja sinulla on yhä miehesi + hänen luottamuksensa, miehelle työ ja ystävä.

Vai onko tässä nyt taustalla ettet enää halua että tämä petturi-mies on oman miehesi ystävä kun hän on UHKA ja RISKI että saa miehesi mukaan huoran ostoon ja panemaan seuraavalla työmatkalla? Niin että et ajattelekaan petturimiehen vaimoa vaan itseäsi...
[/quote]

Näin. Siis mikäli olet 100% itsekeskeinen. Pelkkää minä minä minä koko teksti. Mutta jos kykenet asettumaan toisen ihmisen asemaan, pidät huolen että ystäväsi saa tietää totuuden. En pitäisi minään miestä joka on niin moraaliton että haluaa salata totuuden. Mun mies kertoisi kaverin vaimolle itse jos ei saisi kaveria tunnustamaan.

Btw säälittää jos joku oikeasti luulee että kaikki miehet pettävät joskus.

Vierailija
25/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voi kuvitella tilannetta että mies näkee työkaverinsa+naisen hotellissa ja marssii siihen jeesustelemaan että mikäs huora sulla täällä on ja et kyllä pane sitä kun sulla on se vaimokin!!!

Siis en hyväksy pettämistä mutta en kyllä usko että minulla/muilla on kuitenkaan oikeus puuttua muiden aikuisten elämään ja tekemisiin. Riittää kun huolehdin että minä itse en tee väärin/pahasti ja opetan sen omille lapsilleni ja toivon mieheltäni myös rehellisyyttä ja aitoa rakkautta.

Vierailija
26/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:08"]

Ap:n mies on kyllä ihan mulkku. Ensin estää kaverin seksi harrastuksen ja sitten vielä kertoo hölösuu vaimolleen, joka torperoi ystävän liiton :) On intoa päättää mitä toiset tekevät sukupuolielämällään ja rikkoa sitten vielä ihmissuhteet. Mitäpä jos joskus pitäytyisitte omissa asioissanne ja antaisitte muiden elää omaa elämäänsä?

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Ja lisäksi niin, että nää tyypit jotka hölöttää tällaiset asiat eukoilleen lievittävät kertomisella huonoa omaatuntoaan. Ellei sitten haluakin pilata kaverin aviolittoa ja käyttää ap:ta kierosti välikappaleena. Tällaiseen työkaveriin, juoruakkaan, ei voi luottaa työasioissa eikä missään muissakaan asioissa.

Vierailija
27/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 50...ei sinun miehesi kerro edes sinulle saatikka kaverinsa vaimolle että kaveri pettää. Herää jo eloon ja poistu kuplastasi!

Vierailija
28/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kertominen tarkoita sitä että jättää se kusipäisen miehen. Monen liitto jatkuu pettämisestä huolimatta. Miksi siis kertoa ja tulehduttaa miehesi ja sen toisen mihen välit. Erittäin tärkeää että tulevat toimeen jos ovat työtovereita. Älä vaikeuta teidän elämää.

Vierailija
29/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on pettänyt jo aikaisemminkin. Ei kannata nostaa haloota.

Vierailija
30/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö numero yksi: Älä kerro mitään naiselle jos et halua että asia leviää. Niin se vaan on!

Vierailija
31/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap tulla kertomaan mitä miehesi sanoi kun kerroit että aiot kertoa tälle "melkein petetylle" vaimolle mitä työmatkalla tapahtui??? 

Voit kyllä luultavasti ap varautua siihen että miehesi ei enää ikinä kerro sinulle mitään mitä ei ole ihan pakko kertoa mutta ehkä se on parempi kun olet niin moraalinen ihminen vai hämmentäjä....

Vierailija
32/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo syyksi moraalin mutta oikea syy kertomiseen on draama, vahingonilo ja riidan kylväminen. Ja siinä sivussa voi sitten kiilloittaa omaa sädekehää!

Vierailija
33/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Ap hiljeni eli tämä oli provo tai sitten ap:n mies veti pultit pelkästä ajatuksesta että ap kertoo!

Vierailija
34/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi teki hieman ajattelemattomasti kertoessaan sinulle, toisaalta asia varmasti vaivasi häntä. Mielestäni toisten asioihin ei tule puuttua. Älä missään nimessä mene hämmentämään soppaa omalla lusikallasi, siitä ei seuraa hyvää. Asia ei kuulu sinulle. Ihmisillä pitää olla oikeus virheiden jälkeiseen katumukseen, ja lisäksi sinun tulee olla miehesi luottamuksen arvoinen. Lopulta mitään pettämistähän ei edes tapahtunut.

Minä luottaisin siihen, että pariskunta hoitaa itse omat kriisinsä. Sitä paitsi, mistä sitä tietää, vaikka he olisivatkin läpikäyneet tapahtuneen keskenään? Harvemmin siitä muille toitotetaan.

Olen joutunut vastaavaan tilanteeseen muutamaan otteeseen eri pariskuntien ollessa kyseessä. Jos kerrot (tai et kerro ja tästä saadaan tietää), sotket itsesi pahimmassa tapauksessa todella pahaan tilanteeseen ja sinuun katkaistaan välit. Ei voi koskaan tietää, miten ihmiset reagoivat tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija
35/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 49. Miten siinä tapauksessa kävi,kun kerroit? Minkälainen tarina oli takana. Mun mielestä petetyn pitäis saada tietää. Tuntuu pahalta, jos ihmiset ei kerro. Itse haluaisin luottaa siihen, että joku mulle kertois, jos mieheni hairahduksen lisäksi vielä valehtelis ja salailis. 

Vierailija
36/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ei kuulu sinulle, mielestäni sinulla ei ole oikeutta kertoa asiasta eteenpäin.

Vierailija
37/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:53"]

Onko aloittajan oma elämä pelkkää paskavaippaa, kun pitää sekoittaa muiden elämä ?

[/quote]

Onks tuo^ ton Ap:n miehen kaveri?!

Vierailija
38/73 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity ap ongelmaan mutta 16 vuotta oltu yhdessä ja lapsia halutaan 10 vuoden päästä. Wow!

Vierailija
39/73 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:50"]En kertoisi, sillä mitään ei ehtinyt tapahtua
[/quote]

Vierailija
40/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan puhelimella, joten kappalejaot näköjään meni vähän miten meni. -ap