Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö mun kertoa tästä kaverille?

Vierailija
04.06.2015 |

Eli taustaksi voin kertoa että oma mieheni on aina ollut pettämistä vastaan, tehnyt mulle suhteen alussa selväksi että se on kerrasta poikki jos tällasta tapahtuu. Sanonut myös että ei voisi ikinä tehdä mitään niin kamalaa rakkaimmalle ihmiselle. Kerron tämän siksi että tiedän että täällä on osa niin vainoharhaisia että alkavat heti heittää ilmoille, että mieheni olisi pettänyt. Tiedän ettei ole, joten toivon että keskitytään ihan itse asiaan.

Eli mieheni ja erään ystäväni mies ovat työkavereita ja heillä oli työreissu pari viikkoa takaperin. Kuulin heti reissun jälkeen, että ystäväni mies oli yhtenä iltana tuonut paikallisen huoran hotelliin. (Kaikilla oli omat huoneet, mutta olivat törmänneet mieheeni ala-aulassa). Mitään ei kuulemma ollut tapahtunut, sillä mieheni oli käskenyt miettimään 2 kertaa. Ystäväni mies oli sitten keskustelun päätteeksi potenut huonoa omaatuntoa ja ihan muutaman minuutin juttelun jälkeen pyytänyt huoraa lähtemään. Tiedän että mieheni on hyvä puhumaan toisen ihmisen päähän järkeä ja etenkin tilanteessa missä on kysymys tällaisesta. Toisaalta ystäväni mies todennäköisesti olisi pannut tätä huoraa jos hänen päähänsä ei olisi taottu järkeä.

Mutta ongelma: JOS kerron ystävälleni tästä niin menetän mieheni luottamuksen. Ystävän mies saa kuulla että mun mieheni (jonka kanssa on melko hyviä kavereita vapaa-ajallakin) on melkein pettänyt. Toisaalta taas säälittää tämä ystäväni joka elää onnellisessa parisuhteessa tietämättä minkälaisen ihmisjätteen kanssa elää :/ Mitä itse tekisit?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:07"]Tosi vaikea tilanne. En tiedä kertoisinko, en kai, koska pettämistä ei kuitenkaan tapahtunut. Jotenkin myös uskon, että kun omantunnon takia havahtui, eikä pettänyt, niin ei sitten kyllä varmaan ainakaan joka viikonloppu käy vieraissa... tai mistä sitä tietää, ehkä juuri pettääkin. Ap, ei täällä saa kertoa, että oma mies ei petä, täällä petettyjen sivustolla nousee katkeruus pintaan siitä! ( esim. Minä seurustelin kerran kusipäämiehen kanssa, joten kaikki miehet ovat sikoja!)
n23
[/quote]Se ei ole mitään katkeruutta. Miksi ihmeessä jankuttaa päivänselvästä asiasta?! Sinä et voi koskaan luottaa kehenkään 100 prosenttisesti. Et vaan voi. Voit uskoa toiseen kunnes toisin todistetaan mutta ihan turha väittää että joku ei koskaan petä. Sitä ei vaan voi tietää ja sen asian kanssa kannattaa opetella elämään.

Vierailija
62/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelisin miehen kanssa (siis sen sun oman) ja kerrot miltä susta tuntuu ja kuinka vaikee tilanne sulle. kehota miestäsi keskustelemaan kaverin miehen kanssa tai ainakin selvittämään onko harrastanut pettämistä paljonkin. Jos paljon pettänyt niin ehdottomasti kerrot ystävällesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sun kaveri av-palstalla?

Vierailija
64/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:07"]Tosi vaikea tilanne. En tiedä kertoisinko, en kai, koska pettämistä ei kuitenkaan tapahtunut. Jotenkin myös uskon, että kun omantunnon takia havahtui, eikä pettänyt, niin ei sitten kyllä varmaan ainakaan joka viikonloppu käy vieraissa... tai mistä sitä tietää, ehkä juuri pettääkin. Ap, ei täällä saa kertoa, että oma mies ei petä, täällä petettyjen sivustolla nousee katkeruus pintaan siitä! ( esim. Minä seurustelin kerran kusipäämiehen kanssa, joten kaikki miehet ovat sikoja!)
n23
[/quote]Se ei ole mitään katkeruutta. Miksi ihmeessä jankuttaa päivänselvästä asiasta?! Sinä et voi koskaan luottaa kehenkään 100 prosenttisesti. Et vaan voi. Voit uskoa toiseen kunnes toisin todistetaan mutta ihan turha väittää että joku ei koskaan petä. Sitä ei vaan voi tietää ja sen asian kanssa kannattaa opetella elämään.
[/quote]

No ehkä hän tarkoitti että ihmettelee tota kun kaikki hyökkää ap:n kimppuun että varmasti ap:n mieskin on pettänyt. Tollanenkielii vaan katkeruudesta mitä te petetyt akat täällä vingutte.

Vierailija
65/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP:n pitää niin kovasti vakuutella, että oma mies ei ole pettänyt? Mitä väliä sillä on, jos joku anonyymi av-palstalla niin luulee?

Vierailija
66/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin ihmettelen tätä, että ei osata pysyä itse asiassa vaan hyökkäätte mun kimppuun ikään kuin mun mies olisi nyt 100 varmati pettänyt kun kertoi mulle tästä jutusta. Jos olette noin vainoharhaisia niin mä oikeesti säälin teidän miehiä. :( - ap

Vierailija
67/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:17"]Miksi AP:n pitää niin kovasti vakuutella, että oma mies ei ole pettänyt? Mitä väliä sillä on, jos joku anonyymi av-palstalla niin luulee?
[/quote]

Ketä ei vituttais se että mielenkiintonen alotus pilataan tollasilla provoilla?

Vierailija
68/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen lähintä ystävääni, niin kertoisin, enkä edes harkitsisi muuta. En muuten voisi pitää itseäni ystävänä hänelle.

Vierailija
69/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:07"]Tosi vaikea tilanne. En tiedä kertoisinko, en kai, koska pettämistä ei kuitenkaan tapahtunut. Jotenkin myös uskon, että kun omantunnon takia havahtui, eikä pettänyt, niin ei sitten kyllä varmaan ainakaan joka viikonloppu käy vieraissa... tai mistä sitä tietää, ehkä juuri pettääkin. Ap, ei täällä saa kertoa, että oma mies ei petä, täällä petettyjen sivustolla nousee katkeruus pintaan siitä! ( esim. Minä seurustelin kerran kusipäämiehen kanssa, joten kaikki miehet ovat sikoja!)
n23
[/quote]

No ehkä hän tarkoitti että ihmettelee tota kun kaikki hyökkää ap:n kimppuun että varmasti ap:n mieskin on pettänyt. Tollanenkielii vaan katkeruudesta mitä te petetyt akat täällä vingutte.
[/quote]Olemne olleet mieheni kanssa yhdessä 16 vuotta ja TIETÄÄKSENI hän ei ole minua koskaan pettänyt mutta en silti sokeasti luota etteikö voisi joskus pettää. Voi varmasti. Liha tuppaa olemaan heikko. Minulla on lähipiirissä ha hiukan kauemmissakin kokemusta niistäkin joiden ei koskaan pitänyt pettää...ja kuinkas sitten kävikään...

Vierailija
70/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

>  Ei tarvitse todistella mutta TOSIASIA on että et voi koskaan
>  täysin varmaksi asiaa tietää. Minäkin satun tietämään että
>  kuka vaan pettää kun aika ja paikka sen mahdollistavat. Se vaan ON niin.

Vastaan tuohon vain lyhyesti:  Ei muuten pidä paikkaansa. Ja Piste.
Tuon argumentoinnin ovat vain pettäjät keksineet verukkeeksi itselleen.
Tämän kirjoittaja on yli 50 v mies.

Originaaliin asiaan:  On vanha viisaus pitää lähinnä huolta omista asioistaan.  Mitään ei tapahtunut, ja mies katui käytöstään.  Mikä järki olisi tuhota toisten avioliitto ja oman miehen työyhteisö ja koko se työympäristö siellä?  Jos minä olisin molempien pomo, suhtautuisin asiaan hyvin ankarasti. On todennäköistä, että antaisin miehellesi kenkää juoruilusta ja työyhteisön hajottamisesta.  Näissä hommissa ovat ne omat pelisääntönsä, eivätkä ne muuksi muutu.  Asia ei kuulu Sinulle, eikä miehellesi.  Mitä kohtaa et tästä nyt oikein tajua?  Mies joka juoruilemalla pilaa oman työkaverinsa avioliiton lähtisi kuin leppäkeihäs, ja nopeudella etteivät jalat edes koskettaisi kynnystä.  Suoranainen typeryytesi uhkaa oman miehesi työpaikkaa nyt.

Vierailija
71/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:19"]Jos ajattelen lähintä ystävääni, niin kertoisin, enkä edes harkitsisi muuta. En muuten voisi pitää itseäni ystävänä hänelle.
[/quote]

Joo mutta entäpä luottamus miestäni kohtaan? Mieheni sanoi että tietää että en kerro tätä kenellekään. Jos kerron niin tosi moni asia niin tässä meidän ystäväpiirissä kuin miesten työporukassakin menee solmuun :/ - ap

Vierailija
72/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:20"]>  Ei tarvitse todistella mutta TOSIASIA on että et voi koskaan
>  täysin varmaksi asiaa tietää. Minäkin satun tietämään että
>  kuka vaan pettää kun aika ja paikka sen mahdollistavat. Se vaan ON niin.

Vastaan tuohon vain lyhyesti:  Ei muuten pidä paikkaansa. Ja Piste.
Tuon argumentoinnin ovat vain pettäjät keksineet verukkeeksi itselleen.
Tämän kirjoittaja on yli 50 v mies.

Originaaliin asiaan:  On vanha viisaus pitää lähinnä huolta omista asioistaan.  Mitään ei tapahtunut, ja mies katui käytöstään.  Mikä järki olisi tuhota toisten avioliitto ja oman miehen työyhteisö ja koko se työympäristö siellä?  Jos minä olisin molempien pomo, suhtautuisin asiaan hyvin ankarasti. On todennäköistä, että antaisin miehellesi kenkää juoruilusta ja työyhteisön hajottamisesta.  Näissä hommissa ovat ne omat pelisääntönsä, eivätkä ne muuksi muutu.  Asia ei kuulu Sinulle, eikä miehellesi.  Mitä kohtaa et tästä nyt oikein tajua?  Mies joka juoruilemalla pilaa oman työkaverinsa avioliiton lähtisi kuin leppäkeihäs, ja nopeudella etteivät jalat edes koskettaisi kynnystä.  Suoranainen typeryytesi uhkaa oman miehesi työpaikkaa nyt.

[/quote]

No ehkä vetoan typeryydelläni sitten omaan nuoreen ikääni. Meidän molempien miehet ovat johtotehtävissä samassa työpaikassa eli kenkään ei tulisi kumpikaan saamaan, mutta ongelmia siellä aivan varmasti tulisi. Minä tosiaan olen 10v nuorempi kuin muut tässä kyseisessä asiassa esintyvät (eli mieheni, miehen työkaveri ja työkaverin naisystävä eli minun ystäväni). En tiedä sitten ajattelenko mä tämän asian tosi epäkypsästi, mutta säälittää tosiaan tulevat yhteiset illanvietot kun kolme neljästä tietää mitä on tapahtunut ja sitten tämä itse "uhri" on asiata täysin tietämätön. :/

Vierailija
73/73 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti yksi kolmesta lipsauttaa.