Pitäisikö mun kertoa tästä kaverille?
Eli taustaksi voin kertoa että oma mieheni on aina ollut pettämistä vastaan, tehnyt mulle suhteen alussa selväksi että se on kerrasta poikki jos tällasta tapahtuu. Sanonut myös että ei voisi ikinä tehdä mitään niin kamalaa rakkaimmalle ihmiselle. Kerron tämän siksi että tiedän että täällä on osa niin vainoharhaisia että alkavat heti heittää ilmoille, että mieheni olisi pettänyt. Tiedän ettei ole, joten toivon että keskitytään ihan itse asiaan.
Eli mieheni ja erään ystäväni mies ovat työkavereita ja heillä oli työreissu pari viikkoa takaperin. Kuulin heti reissun jälkeen, että ystäväni mies oli yhtenä iltana tuonut paikallisen huoran hotelliin. (Kaikilla oli omat huoneet, mutta olivat törmänneet mieheeni ala-aulassa). Mitään ei kuulemma ollut tapahtunut, sillä mieheni oli käskenyt miettimään 2 kertaa. Ystäväni mies oli sitten keskustelun päätteeksi potenut huonoa omaatuntoa ja ihan muutaman minuutin juttelun jälkeen pyytänyt huoraa lähtemään. Tiedän että mieheni on hyvä puhumaan toisen ihmisen päähän järkeä ja etenkin tilanteessa missä on kysymys tällaisesta. Toisaalta ystäväni mies todennäköisesti olisi pannut tätä huoraa jos hänen päähänsä ei olisi taottu järkeä.
Mutta ongelma: JOS kerron ystävälleni tästä niin menetän mieheni luottamuksen. Ystävän mies saa kuulla että mun mieheni (jonka kanssa on melko hyviä kavereita vapaa-ajallakin) on melkein pettänyt. Toisaalta taas säälittää tämä ystäväni joka elää onnellisessa parisuhteessa tietämättä minkälaisen ihmisjätteen kanssa elää :/ Mitä itse tekisit?
Kommentit (73)
Olen ollut tuon ystävän tilanteessa. Ja ikuisesti kiitollinen ja pahoillaan, että ystäväni vaaransi avioliittonsa kertomalla minulle.
JSSAP. Miksi olet huorissa käyvän petturi miehen kanssa.
Älä puutu. Sinulla on vain miehesi sana tässä nyt. Kumminkin hankkinut sen maksulliseb yhdessä kaverinsa kanssa, kumpikin kiksauttaneet ja nyt kertoo sulle peitetarinaa turvatakseen oman selustansa.
Usko mua. Kuka vaan voi pettää kun sopiva tilaisuus tulee kohdalle. Myös se joka "ei koskaan petä".
En kertoisi, sillä mitään ei ehtinyt tapahtua
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:48"]
JSSAP. Miksi olet huorissa käyvän petturi miehen kanssa.
[/quote]
Joku ei taas lukenut tekstiä... ei ap:n mies melkein pettänyt. Vaan miehen kaveri..
olisin oman mieheni puolella. Eli en kertoisi.
MUTTA toisaalta, kaverisikin on saattanut tai saattaa tulevaisuudessa kuulla jotain mistä sinun olisi hyvä tietää. Olisi hyvä jos teillä olisi avoin keskusteluyhteys... Ja olisiko tämä miehesi kaveri/kaverisi mies käyttänyt kumia? kauheaa mitä tauteja tuollaisista tulee ja kaveri ei voi sitten puolustautua sitä vastaan mitenkään jos ei tiedä.. Alan sittenkin tässä kirjoittaessa kääntymään miestä vastaan :D
Eli Eli
sun piti päästä kertomaan, ettei sun miehes eli ole tavallinen avmamman ukko.
Onko aloittajan oma elämä pelkkää paskavaippaa, kun pitää sekoittaa muiden elämä ?
ps. käytä varmuudeksi miehesi kanssa kumia jonkin aikaa..
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:52"]
Eli Eli sun piti päästä kertomaan, ettei sun miehes eli ole tavallinen avmamman ukko.
[/quote]
Sekoittaa? Etkö itse haluaisi tietää?
En tiedä olisiko mieheni kaveri eli ystäväni mies käyttänyt kumia,mutta onko sillä väliäkään? Hän kuitenkin OLISI pettänyt jos mieheni ei olisi puhunut järkeä päähän.
Ja en jaksa provosoitua siitä, että aloituksestani huolimatta jotkut elämäänsä kyllästyneet ihmiset alkavat vetämään tota settiä että "miehesi on pettänyt!". Todella harmittaa edes tehdä tänne mitään aloitusta kun jotkut ei näköjään tosiaan osaa ottaa mitään asiaa tosissaan. Inhottavaa.
Minä TIEDÄN ettei mieheni ole pettänyt mua enkä koe, että sitä tarvitsisi kenellekään trollille mitenkään todistella.
On kyllä niin kamala tilanne :/ -ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:53"]Onko aloittajan oma elämä pelkkää paskavaippaa, kun pitää sekoittaa muiden elämä ?
[/quote]
Kiitos kysymyksestä,mutta lapsia on suunnitteilla ehkä sitten 10v päästä! -ap
Älä kerro, Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Kaikki pettää jossain vaiheessa, jää sitten kiinni, jos on jäädäkseen.
Vittu täällä on katkeria ämmiä. Jos teijän ukot on teitä pettänyt niin älkää purkakonsitä pahaa oloanne muihin. Se että teitä petetään ei tarkota että kaikkia petetään. Tää niille akoille jotka ei osaa vastata ohon kysymykseen vaan takertuvat sanaan huora mikä näköjään kaikkien mielestä tarkottaa sitä että kukaan mies ei voi olla panematta huoria. Keittää niin yli tollaset ihmiset!
Aloittaja: Mä en kertoisi ystävälle. Oma parisude kumminkin tärkeämpi kuin yksikään kaverisuhde.
Vaikea tilanne, mutta taidat tuntea oikeaksi kertoa ystävällesi, kun kerran teit aloituksen.
Taisi pettäjät tulla kommentoimaan. :p
Tosi vaikea tilanne. En tiedä kertoisinko, en kai, koska pettämistä ei kuitenkaan tapahtunut. Jotenkin myös uskon, että kun omantunnon takia havahtui, eikä pettänyt, niin ei sitten kyllä varmaan ainakaan joka viikonloppu käy vieraissa... tai mistä sitä tietää, ehkä juuri pettääkin. Ap, ei täällä saa kertoa, että oma mies ei petä, täällä petettyjen sivustolla nousee katkeruus pintaan siitä! ( esim. Minä seurustelin kerran kusipäämiehen kanssa, joten kaikki miehet ovat sikoja!)
n23
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:55"]
Minä TIEDÄN ettei mieheni ole pettänyt mua enkä koe, että sitä tarvitsisi kenellekään trollille mitenkään todistella.
-ap
[/quote]Ei tarvitse todistella mutta TOSIASIA on että et voi koskaan täysin varmaksi asiaa tietää. Minäkin satun tietämään että kuka vaan pettää kun aika ja paikka sen mahdollistavat. Se vaan ON niin.
Te olette käyneet keskustelun. Riippumatta miehesi tarinan luotettavuudesta, et voi puuttua toisten elämään. Sinun on kestettävä epämukavuus.
Hitto mitä virheitä! Viimesessä kappaleessa siis piti lukea että ystäväni mies saisi tietää että mun mies on kertonut hänestä! Heidän ystävyytensä päättyisi siihen mikä vaikuttaisi erittäin merkittävästi työkuvioihin, koska oma mies ja ystäväni mies ovat samassa firmassa suuressa roolissa... -ap