Onko kunnon miehiä olemassa?
Olen 40v ja avoliitossa mutta eksynyt myös vieraiden sänkyyn. Haluan erota sillä tämä suhde ei tee minua onnelliseksi. Suurin pelkoni lienee se että olen yksin loppuelämän..mutta toisaalta yksin ja onnellinen vs. Onneton parisuhteesaa..tiedän mitä tavoitelka :)
Kommentit (30)
Kunnon miehiä on olemassa, ja ne kaikki haluavat parisuhteeseen nelikymppisen pettäjänaisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:36"]Kuullostat aika itsekkäältä etkä näköjään panosta suhteeseen. Kunnon miehiä on, muttei sinulle. ;)
[/quote]
No otetaan sit se renttu :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:42"]Kunnon miehiä on olemassa, ja ne kaikki haluavat parisuhteeseen nelikymppisen pettäjänaisen kanssa.
[/quote]
No hyvä tietää.
Minun kokemukseni on nimenomaan se, että kilteimmätkin pettää. Just ne, joista ei ikinä uskois. Ärsyttää, kun tiedän yhden ihanan naisen, jonka mies 100% varmana myös pettää, mutta tää nainen ei sitä koskaan tuu selville saamaan koska on 1)onneton kaiken elektroniikan jne kanssa (ei pysty mitään ikipäivänä toisen koneelle edes vahingossa päätymään mitään näkemään, saati edes avaamaan toisen ihmisen tekstareita) 2) järjettömän hyväuskoinen.
Kyllä. Miehet risoo nyt. Taas vaihteeksi.
t. bi-nainen
No jätä se miehesi. Se ansaitsee hyvän naisen itselleen. Ja sä ansaitset löytää tuon oman käytöksesi vielä edestäsi. :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:14"]
Olen 40v ja avoliitossa mutta eksynyt myös vieraiden sänkyyn. Haluan erota sillä tämä suhde ei tee minua onnelliseksi. Suurin pelkoni lienee se että olen yksin loppuelämän..mutta toisaalta yksin ja onnellinen vs. Onneton parisuhteesaa..tiedän mitä tavoitelka :)
[/quote]
On kunnon miehiä. Mutta et kuulosta kunnon naiselta,siten kuin kunnollisuuden määritän.
No on vain miehiä. Se onko mies kunnollinen johtuu ihan siitä miten itse määrittelet kunnollisuuden. Kyseessä on henkilökohtainen tulkinnanvarainen kysymys, johon kukaan ei voi vastata toisen puolesta.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:14"]
[/quote]
On kunnon miehiä. Mutta et kuulosta kunnon naiselta,siten kuin kunnollisuuden määritän.
[/quote]
Kyllä musta vielä kunnollinen tulee :) ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:52"]
Minun kokemukseni on nimenomaan se, että kilteimmätkin pettää. Just ne, joista ei ikinä uskois. Ärsyttää, kun tiedän yhden ihanan naisen, jonka mies 100% varmana myös pettää, mutta tää nainen ei sitä koskaan tuu selville saamaan koska on 1)onneton kaiken elektroniikan jne kanssa (ei pysty mitään ikipäivänä toisen koneelle edes vahingossa päätymään mitään näkemään, saati edes avaamaan toisen ihmisen tekstareita) 2) järjettömän hyväuskoinen.
Kyllä. Miehet risoo nyt. Taas vaihteeksi.
t. bi-nainen
[/quote]
Objection! Yksi tapaus ei riitä representatiiviseksi otokseksi;)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:30"]
En todellakaan tiedä. Omasta mielestäni olen välillä täys persereikä, mutta jotain hyvää minussa täytyy olla, kun täydellinen nainen on minua 20 vuotta katsellu. M40
[/quote]
Kyllä kulta, olet aivan ihana, joskus tosin osaat olla oikea vesipää. Kaikki kestän, kunhan et petä. Siihen loppuu leikki. T. Rakas vaimosi :)