Nyt on kaikki nähty. Nainen tulee lapsen kanssa ensimmäisille treffeille ravintolaan... :))
Kutsuin naisen treffeille nettideiteissä. Nainen saapuu paikalle 15 minuuttia myöhässä teini-ikäisen lapsen kanssa, joka aikoo myös syodä.
Lapsissa ei ole mitään vikaa - onhan minullakin lapsi - mutten nyt sentään raahaa sitä ensimmäisille treffeille mukaan. Sanomattakin on selvää ettei toisia treffejä tule.
Mikä v*tt* teitä naisia oikein vaivaa...?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Kun teet provon, älä laita siihen mikä v t t u teitä naisia vaivaa yhden naisen tekemisten takia. Paljastut heti. Ja sinä nainen joka nyt alat selittää että minä en ainakaan ikinä ottaisi, miksi selität ja puolustelet itseäsi?
Kyllähän naisetkin syyttää kaikkia miehiä yhden tekojen perusteella niin miksi se ei toimisi näin päin? Vai onko se vain naisten oikeus syyttää kaikkia miehiä?
Eli koska joskus 1 nainen on kirjoittanut hölmön syyttelyaloituksen täytyy sinunkin tasa-arvon nimissä olla samanlainen?
Yksi syyttää, Jatkuvastihan täällä on kirjoituksia joissa syytetään kaikkia miehiä yhden miehen takia
Selasin aloituksia viisi sivua taaksepäin, eikä tullut vastaan ainoatakaan avausta, jossa olisi kyselty miksi miehet sitä tai tätä, saati sellasita, jossa olisi yleistetty jonkin yhden miehen tekemisiä kaikkien miesten ominaisuudeksi.
Mitä jos vaikka lukisit kommenttejakin etkä pelkkiä otsikoita
Tää on kyllä niin erikoinen palsta. Siis useimpien mielestäkö on ihan normaalia tuoda lapsi mukana ensitreffeille? ::DD
No huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin erikoinen palsta. Siis useimpien mielestäkö on ihan normaalia tuoda lapsi mukana ensitreffeille? ::DD
No huhhuh.
Mainitse kaikkien niiden viestien numerot, joissa on sanottu, että ihan normaalia on tuoda lapsi treffeille.
Mites kun mies ottaa eka treffeille 3 lasta ja puhuu niistä enemmän kuin itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Kun teet provon, älä laita siihen mikä v t t u teitä naisia vaivaa yhden naisen tekemisten takia. Paljastut heti. Ja sinä nainen joka nyt alat selittää että minä en ainakaan ikinä ottaisi, miksi selität ja puolustelet itseäsi?
Kyllähän naisetkin syyttää kaikkia miehiä yhden tekojen perusteella niin miksi se ei toimisi näin päin? Vai onko se vain naisten oikeus syyttää kaikkia miehiä?
Eli koska joskus 1 nainen on kirjoittanut hölmön syyttelyaloituksen täytyy sinunkin tasa-arvon nimissä olla samanlainen?
Yksi syyttää, Jatkuvastihan täällä on kirjoituksia joissa syytetään kaikkia miehiä yhden miehen takia
Selasin aloituksia viisi sivua taaksepäin, eikä tullut vastaan ainoatakaan avausta, jossa olisi kyselty miksi miehet sitä tai tätä, saati sellasita, jossa olisi yleistetty jonkin yhden miehen tekemisiä kaikkien miesten ominaisuudeksi.
No, tämä oli nyt kuitenkin näillä sivuilla ainoa otsikko, jossa oltiin sitä mieltä, että voi kysyä ihan keneltä vain sukupuolen edustajalta, mitä joku yksittäinen tämän sukupuolen edustaja ajattelee. Voithan toki linkitellä mulle niitä ketjuja, joissa kysellään vastaavalla tavalla miehiltä, kun kuulemma tällä palstalla ei juuri muuta olekaan.
Mies otti koiransa mukaan ensitreffeille (fakta, ja olimme menossa syömään emmekä kävelylle). Mikä v*tt* teitä miehiä oikein vaivaa...?
Uskomatonta! (Tämän on pakko olla provo.) Mutta olipa ainakin rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tämä oli nyt kuitenkin näillä sivuilla ainoa otsikko, jossa oltiin sitä mieltä, että voi kysyä ihan keneltä vain sukupuolen edustajalta, mitä joku yksittäinen tämän sukupuolen edustaja ajattelee. Voithan toki linkitellä mulle niitä ketjuja, joissa kysellään vastaavalla tavalla miehiltä, kun kuulemma tällä palstalla ei juuri muuta olekaan.
Juurihan sanoit että luet vain otsikot niin en ala sinulle linkittämään kun et lue kuitenkaan sisältöä niin lue itse jos oikeasti haluat tietää äläkä ole uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanoit että luet vain otsikot niin en ala sinulle linkittämään kun et lue kuitenkaan sisältöä niin lue itse jos oikeasti haluat tietää äläkä ole uusavuton.
Eikö olisi vain lyhyempi kirjoittaa, ettet nyt just löytänyt sellaisia viestejä?
Naiset nyt ovat tuollaisia. Minä, minä, minä. Työtön mies ei kelpaa, koska nainen ei hyödy sellaisesta miehestä. Toiset naiset vain ovat rehellisiä asiasta. Kuten AP:n tapaama nainen, joka haluaa mieheltä osan palkasta lapsen ruokkimiseen. M26
Kysyitkö häneltä, miksi otti teininsä mukaan ?
Hieman vaikeaa lukea kenenkään ajatuksia tai tietää täysin tuntemattoman "motiiveja"...
Näille palstamiehille tuntuu olevan ylivoimaista ymmärtää, että nykyaikana suurin osa naisista on kykeneviä elättämään itse itsensä (ja lapsensa, jos niitä on). Millä vuosisadalla elätte, kun kuvittelette, että nykynainen kyttää itselleen miestä pelkästään elättämiseen? Ihan uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö häneltä, miksi otti teininsä mukaan ?
Hieman vaikeaa lukea kenenkään ajatuksia tai tietää täysin tuntemattoman "motiiveja"...
Aloittajan lisäksi tässä ketjussa taitaa olla muitakin kommentoijia, joiden kohdalla tuntuu, että mielen teoria on hieman keskeneräinen. Mielen teoria on siis kehityspsykologinen käsite, joka tarkoittaa, että lapsi alkaa jossain vaiheessa ymmärtää, että muillakin ihmisillä on oma tietoisuus ja omat tunteet ja ajatukset.
FB:n sinkkuryhmässä taannoin yksi kolmen lapsen totaali-yh nainen kiukutteli, kun miehet ei tahdo tavata. Pitäisi ottaa koko paketti kerralla ja alusta asti, koska hoitajia ei ole.
Aloittajan lisäksi tässä ketjussa taitaa olla muitakin kommentoijia, joiden kohdalla tuntuu, että mielen teoria on hieman keskeneräinen. Mielen teoria on siis kehityspsykologinen käsite, joka tarkoittaa, että lapsi alkaa jossain vaiheessa ymmärtää, että muillakin ihmisillä on oma tietoisuus ja omat tunteet ja ajatukset.[/quote]
Öö...No tietenkin.
Mutta esitin ap:lle kysymyksen, en sinulle.
Ottamatta kantaa tuohon lapselliseen "mikä teitä naisia vaivaa" yleistykseesi, sanoisin että ei ole normaalia.
Ymmärtäisin jos kyseessä on pikkulapsi jolle ei ole mitään hoitopaikkaa. Mihinkäs muualle sen laitat. Teini-ikäinen pärjäisi hyvin itsekseen joten onhan tuo aika erikoista.
Miksi sinun piti pilata ihan hyvä keskustelunaihe ääliömäisellä "Mikä v*tt* teitä naisia oikein vaivaa...?" kun kyseessä on YHDEN naisen toiminta? Kysy häneltä mikä häntä vaivaa! Siihenhän sinä vastausta etsit etkä tietoa siitä että suurin osa naisista ei koskaan tekisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan lisäksi tässä ketjussa taitaa olla muitakin kommentoijia, joiden kohdalla tuntuu, että mielen teoria on hieman keskeneräinen. Mielen teoria on siis kehityspsykologinen käsite, joka tarkoittaa, että lapsi alkaa jossain vaiheessa ymmärtää, että muillakin ihmisillä on oma tietoisuus ja omat tunteet ja ajatukset.
Öö...No tietenkin.
Mutta esitin ap:lle kysymyksen, en sinulle.
En tarkoittanut tuolla kommentilla sinua, vaan ihan muita vastaajia, joilla on ilmeisesti samanlaiset ajatukset elämästä kuin aloittajalla. Mutta siis aloittajaltahan ei suostunut vastaamaan aloitustaan koskeviin kysymyksiin, vaan sivuutti ne esim. kertomalla, että ei halua kyselijän kanssa treffeille. Tuskin siis vastaa sinullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun piti pilata ihan hyvä keskustelunaihe ääliömäisellä "Mikä v*tt* teitä naisia oikein vaivaa...?" kun kyseessä on YHDEN naisen toiminta? Kysy häneltä mikä häntä vaivaa! Siihenhän sinä vastausta etsit etkä tietoa siitä että suurin osa naisista ei koskaan tekisi noin.
Koska aloituksen tarkoitus oli kiukutella naisille. Tarina tuskin oli totta.
Höpö, höpö. En tunne ketään, joka olis onnistunut tuollaisen sekopään bongaamaan.