Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on kaikki nähty. Nainen tulee lapsen kanssa ensimmäisille treffeille ravintolaan... :))

Vierailija
30.01.2022 |

Kutsuin naisen treffeille nettideiteissä. Nainen saapuu paikalle 15 minuuttia myöhässä teini-ikäisen lapsen kanssa, joka aikoo myös syodä.

Lapsissa ei ole mitään vikaa - onhan minullakin lapsi - mutten nyt sentään raahaa sitä ensimmäisille treffeille mukaan. Sanomattakin on selvää ettei toisia treffejä tule.

Mikä v*tt* teitä naisia oikein vaivaa...?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten tuo kertomuksesi liittyy esim. muhun? Vai ajatteletko itse, että jos joku mies tekee jotain, niin sä olet sitten ihan samanlainen?

Ymmärtääkö joku, mitä aloittaja tässä nyt hakee?

Vierailija
2/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antoi ainakin rehellisen kuvan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten tuo kertomuksesi liittyy esim. muhun? Vai ajatteletko itse, että jos joku mies tekee jotain, niin sä olet sitten ihan samanlainen?

Sinunko mielestäsi on ihan normaalia ottaa lapsi mukaan ensitreffeille? -Ei ap

Vierailija
4/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän te saman kansakunnan naiset hyvin paljon muistutatte toisianne.

Niin että jos joku sun kansakunnan mies tekee jotain, niin mun kannattaa esim. sulta kysyä, että mitä sä oikein meinaat, kun se toinen mies teki näin? Ei kuulosta kyllä lainkaan järkevältä touhulta.

Vierailija
5/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunko mielestäsi on ihan normaalia ottaa lapsi mukaan ensitreffeille? -Ei ap

Missä viestissäni puhuin jotain tuollaista?

Vierailija
6/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä naisia ?

Tapaat yhden tällaisen ja heti ajattelet, että kaikki tekevät näin...

Vierailija
7/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Kun teet provon, älä laita siihen mikä v t t u teitä naisia vaivaa yhden naisen tekemisten takia. Paljastut heti. Ja sinä nainen joka nyt alat selittää että minä en ainakaan ikinä ottaisi, miksi selität ja puolustelet itseäsi?

Vierailija
8/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Kun teet provon, älä laita siihen mikä v t t u teitä naisia vaivaa yhden naisen tekemisten takia. Paljastut heti. Ja sinä nainen joka nyt alat selittää että minä en ainakaan ikinä ottaisi, miksi selität ja puolustelet itseäsi?

Valitettavasti tämä ei ollut provo vaan ihan oikeasta elämästä. Terveisin ap.

Vierailija
9/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se oli, että nainen heti näytti mitä suhteessa olisi tarjolla, teinin elättämistä ja muutenkin teinin ehdoilla elämistä. Ei tarvitse

hukata aikaa useampiin tapaamisiin.

Vierailija
10/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitko sitten selittää, että jos ihmettelet jonkun tuntemattoman naisen käytöstä, miksi kyselet jossain keskustelupalstalla, mitä muita naisia vaivaa? Esim. mua vaivaa sormi, joka murtui 4 vuotta sitten, mutta on toisinaan tosi kipeä. Mitä sä teet tällä tiedolla? Miten tämä auttaa sua elämässä eteenpäin?

Vierailija
11/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minulla ei ole edes lapsia mitä raahata mukaan.

Vierailija
12/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitko sitten selittää, että jos ihmettelet jonkun tuntemattoman naisen käytöstä, miksi kyselet jossain keskustelupalstalla, mitä muita naisia vaivaa? Esim. mua vaivaa sormi, joka murtui 4 vuotta sitten, mutta on toisinaan tosi kipeä. Mitä sä teet tällä tiedolla? Miten tämä auttaa sua elämässä eteenpäin?

Näsäviisastelusta päätellen et ole juurikaan sen ideaalisempi treffikumppani kuin tämä lapsinainenkaan. Päinvastoin. Luojan kiitos, ettei tarvitse sinua treffeille viedä.

Vierailija
13/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä tarvi edes keskustella, niin pöljää tuo on. Ainoa mitä tässä voi ihmetellä on se miksi ap haluaa naisen tuolla asenteella ylipäänsä. Siis tämä että yksi pösilö nainen ja ap käyttää kokemuksen naisvihan ruokkimiseen. Toisin sanoen sekä meni aikaa hukkaan törpön naisen kanssa että pariutuminen muuttui kaukaisemmalsi haaveeksi jälkipyykin takia.

Vierailija
14/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teini-ikäinen poika mukana? Taisi todellisuudessa olla naisen puoliso.

Vierailija
15/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tule sellaisena kuin olet" -ajatus oli naisella mielessä. Ja hänellä nyt oli lapsi. 

Vierailija
16/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentoija on varmaan oikea unelmakumppani. Tai hetkinen, miten se nyt olisikaan...

Vierailija
17/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menet treffeille tuntemattoman kanssa.

Ai niin mutta eihän kukaan joka sut on kerran nähnyt halua toista kertaa tavata.

Vierailija
18/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä naisia?

Onko se meidän vika, että saat vain jonkun satunnaisen sekopään treffeille kanssasi?

Vierailija
19/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näsäviisastelusta päätellen et ole juurikaan sen ideaalisempi treffikumppani kuin tämä lapsinainenkaan. Päinvastoin. Luojan kiitos, ettei tarvitse sinua treffeille viedä.

Ihan ensinnäkin: olet nyt vauvapalstalla, et jossain treffipalvelussa. Mä en ole täältä enkä muualtakaan treffiseuraa etsimässä. En ymmärrä, mistä sait sellaisen kuvan, että tässä olisi jotain sellaista ilmassa. Oliko viestissäni jotain, jonka tulkitsit kiinnostukseksi lähteä kanssasi treffeille? Koska jos sieltä sellaisen tulkinnan löysit, täytyy sanoa, että mielikuvituksesi laukkaa aika tavalla.

Mutta edelleenkään et ole vastannut kysymykseen, miksi kyselet muilta naisilta, mikä heitä vaivaa, kun joku treffikumppanisi teki jotain outoa. Ehkä looginen ajattelu ei oikein kuulu vahvuuksiisi?

Vierailija
20/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaaditaan organisaatiokykyä jos meinaa syöttää perheensä vaikka kaksi kertaa päivässä.

15 min myöhässä oleminen on vain tyylikästä, jolla osoitetaan maksajalle ettei olla yli-innokkaita, joka voisi johtaa kokemukseen hyväksikäytetyksi tulemisesta.