Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on kaikki nähty. Nainen tulee lapsen kanssa ensimmäisille treffeille ravintolaan... :))

Vierailija
30.01.2022 |

Kutsuin naisen treffeille nettideiteissä. Nainen saapuu paikalle 15 minuuttia myöhässä teini-ikäisen lapsen kanssa, joka aikoo myös syodä.

Lapsissa ei ole mitään vikaa - onhan minullakin lapsi - mutten nyt sentään raahaa sitä ensimmäisille treffeille mukaan. Sanomattakin on selvää ettei toisia treffejä tule.

Mikä v*tt* teitä naisia oikein vaivaa...?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURN OFF!

Vierailija
22/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miten tuo kertomuksesi liittyy esim. muhun? Vai ajatteletko itse, että jos joku mies tekee jotain, niin sä olet sitten ihan samanlainen?

Ymmärtääkö joku, mitä aloittaja tässä nyt hakee?

Tämä. Minulla ei ole edes lapsia mitä raahata mukaan.

Minullakaan ei ole lapsia ja ehkä siksi samaistun tässä siihen teiniin. Miettikää nyt omalle kohdalle teini-iässä! Olisin kuollut häpeästä. Jos ajatus oli saada teini ruokittua, olisikohan lastensuojelulle tarvetta? Tuollainen vanhempi altistaa kyllä jo lapsensa ties mille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Kun teet provon, älä laita siihen mikä v t t u teitä naisia vaivaa yhden naisen tekemisten takia. Paljastut heti. Ja sinä nainen joka nyt alat selittää että minä en ainakaan ikinä ottaisi, miksi selität ja puolustelet itseäsi?

Kyllähän naisetkin syyttää kaikkia miehiä yhden tekojen perusteella niin miksi se ei toimisi näin päin? Vai onko se vain naisten oikeus syyttää kaikkia miehiä?

Vierailija
24/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään niinku mulla kävi. Lähdin kerran yhden teinimuijan kanssa treffeille ja se raahasi mutsinsa mukaan treffeille syömään.

Vierailija
25/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miten tuo kertomuksesi liittyy esim. muhun? Vai ajatteletko itse, että jos joku mies tekee jotain, niin sä olet sitten ihan samanlainen?

Ymmärtääkö joku, mitä aloittaja tässä nyt hakee?

Sinunko mielestäsi on ihan normaalia ottaa lapsi mukaan ensitreffeille? -Ei ap

Teini-ikäinen ei nyt varsinaisesti ole enää lapsi. Tai siis on, mutta ei mikään rattaissa työnnettävä enää.

Vierailija
26/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syötitkö lapsen?

Vierailija
27/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Kun teet provon, älä laita siihen mikä v t t u teitä naisia vaivaa yhden naisen tekemisten takia. Paljastut heti. Ja sinä nainen joka nyt alat selittää että minä en ainakaan ikinä ottaisi, miksi selität ja puolustelet itseäsi?

Kyllähän naisetkin syyttää kaikkia miehiä yhden tekojen perusteella niin miksi se ei toimisi näin päin? Vai onko se vain naisten oikeus syyttää kaikkia miehiä?

Montako tuollaista avausta tässä etusivulla nyt onkaan, joissa naiset syyttelevät kaikkia miehiä yhden tekosista?

Vierailija
28/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille vähän erikoiset asiat ovat normaalia, mutta lapsen ottaminen mukaan ekoille treffeille, on vähintäänkin outoa.

Vierailija
29/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska joskus 1 nainen on kirjoittanut hölmön syyttelyaloituksen täytyy sinunkin tasa-arvon nimissä olla samanlainen?

Vierailija
30/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen.

Yritti hyväksikäyttää miestä ruokkimalla samalla itsensä ja lapsen.

Sinkkuna on NIIIIIIIIIIN parempi. :)

Vierailija
31/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska joskus 1 nainen on kirjoittanut hölmön syyttelyaloituksen täytyy sinunkin tasa-arvon nimissä olla samanlainen?

Yksi syyttää, Jatkuvastihan täällä on kirjoituksia joissa syytetään kaikkia miehiä yhden miehen takia

Vierailija
32/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa oitoa, en ole ennen kuullutkaan tällaisesta! Lapsi mukaan ensitreffeille ravintolaan, voi luoja…

Vierailija
33/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa oitoa, en ole ennen kuullutkaan tällaisesta! Lapsi mukaan ensitreffeille ravintolaan, voi luoja…

Outoa siis.

Vierailija
34/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko pääseväsi jörnimään heti ensimmäisillä treffeillä, mutta sitten lapsi olikin esteenä? Voi yhyy, setämies.

Vierailija
35/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi syyttää, Jatkuvastihan täällä on kirjoituksia joissa syytetään kaikkia miehiä yhden miehen takia

Selasin aloituksia viisi sivua taaksepäin, eikä tullut vastaan ainoatakaan avausta, jossa olisi kyselty miksi miehet sitä tai tätä, saati sellasita, jossa olisi yleistetty jonkin yhden miehen tekemisiä kaikkien miesten ominaisuudeksi. 

Vierailija
36/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kyllä nää kaikki miehet naiset.

Miksei samantien mene kysymään äidiltä, isältä, mummolta, veljeltä, kuuluvathan he niihin kaikkiin.

Vierailija
37/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se syy miksi minä - näin naisena - tekisin näin on ihan vain kiusanteko treffikumppania kohtaan. Sitä varten me kaikki naiset - lapselliset ja lapsettomat - raahaamme teinilapsemme treffeille mukaan.

Se *ttu meitä vaivaa.

Vierailija
38/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen.

Yritti hyväksikäyttää miestä ruokkimalla samalla itsensä ja lapsen.

Sinkkuna on NIIIIIIIIIIN parempi. :)

Tyypillinen mies, heti yleistämässä ja haukkumassa naiset yhden esimerkin nojalla.

Pysy ihmeessä sinkkuna, ei se ketään ainakaan haittaa.

Vierailija
39/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, et kuinka joku lapsi lähtis mutsinsa kans treffeille, lapselle varmaan jotain muuta selitetty, kun et siis jotain tuntematonta treffaileen mennään. Outo tapaus, jos ei provo.

Vierailija
40/70 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä menee läpi vaikka mitkä surkeat provotekeleet, missä aiheena mies/miehet sitätätä, mutta toisinpäin ollaan heti kärppänä toteamassa, että provo on.