Anna Abreulta ”iso yllätys” – mistä on kyse? Ilta-Sanomat
Kommentit (60)
Mul on teille yllätys!! Kuunnelkaa Suomipoppia klo 10 huomenna perjantaina! Mä oon siellä vieraana ja kerron yhen salaisuuuuuden jota oon pitänyt sisälläni jo vähän aikaa < anna abreun fb-sivuilta, perässä vinkkaushymiö, tanssiva nainen ja liekit.
Joko on raskaana tai sitten kirjottanu tahallaan tollasen päivityksen joka kuulostais siltä että olis paksuna. Outoa kyllä jos radioon asti tulis raskaudesta tiedottamaan, ehkä liittyy sit kuitenkin musiikkiin?
Stadionkeikka palkkiotta ja tuotto eläimille hyväntekeväisyyteen.
Raskaana olemisesta uutisoiminen olisi yhtä kiinnostavaa kuin paskan koostumuksen ilmoittaminen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:07"]Joko on paljastettu se uutinen?
[/quote]
Laulukielen vaihto suomeen ja uusi Bandana-musavideon julkistus. Eli tässä ketjussa osa arvasi oikeaan. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1433466415652.html
Voisko odottaa vauvaa? Pyöristyneet kasvot Annalla.
Vauva varmaankin. Ura ei ollutkaan niin hohdokas joten vauvan voikin pyöräyttää jo nyt
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:45"]
Voisko odottaa vauvaa? Pyöristyneet kasvot Annalla.
[/quote]
En usko, se että Anna mainostaa juttua noin mystisesti instagramissa ja kertoo asian ihan radiohaastattelussa viittaa siihen, että kyseessä on joku asia joka erityisesti kiinnostaa Annan faneja ja jota Anna haluaa promotoida. Jokin uraan liittyvä asia siis.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:52"]Vauva varmaankin. Ura ei ollutkaan niin hohdokas joten vauvan voikin pyöräyttää jo nyt
[/quote]
Perun sanani. Katsoin tuon videon ja tuskin tiedottaisi vauvasta noin. Varmaankin joku tylsä juttu musiikkiin liittyen
No tekee jonkun konserttisalikiertueen tai jotain muuta yhtä hurjaa!
se on vauva! 8) onnea onnea! Lukekaa fb
Paksuna. Se on tietysti huono jos se yllätyksenä on tullut.
Toivoisin että muuttaisi helvetin kuuseen tästä maasta, vaikka Portugaliin. Siinä hyvä uutinen!