Miten iskeä matematiikanopettaja?
Vinkkejä tähän, kiitos! ;) Yliopistossa olen ja opettaja on vaan niin uskomattoman seksikäs...
Kommentit (33)
Sormeta sen perseenreikää, miehillä on g-piste siellä
Oletko mies vai nainen? Entä opettaja?
Jos olisit laskin, painaisin sun kakkosta.
Matematiikanopettajat ovat yleensä introvertteja. Yritä ehdottaa vaikka tukiopetusta aluksi ja näytä mielenkiintosi ainetta kohtaan olemalla aktiivinen ja tekemällä hyvin kotiläksysi. Jos alotat heittämällä muutaman vitsin matematiikkaan liittyen aluksi, se saattaa saada hänen huomionsa. Pidä myös paljastavia vaatteita opettajan tunneilla.
Tyttö olen, opettaja on mies pitkässä matematiikassa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:39"]"Lukiossa"... Anteeksi voi ei!! :DD
- AP
[/quote]
Niin varmaan.
"Voitko sä mitata sun vektorin mua varten?"
tai "minkä suuntainen sun vektori on?"
"mulla on tässä tällanen nouseva käyrä..."
Aika heikkoja on avaukset. Voisit vaikka puhua todistuksen kauneudesta tai joukko-opin metafysiikasta. Tai sitten voisit puhua niin kuin ihminen puhuu toiselle ja kertoa tunteistasi. Suosittelen ehkä jälkimmäistä.
Jos olet itse lukioikäinen likka, niin ei se aikuisen miehen iskeminen mitään rakettitiedettä ole.. Se haluaa aivan varmasti sun tiukkaa viivapillua jo valmiiksi, tuijottaa aina sun piukkaa persettä kun kävelet luokasta ulos.. Otat vaan asian rohkeesti esille. Jäät tunnin jälkeen juttelemaan, otat housujen etumuksesta otteen, katsot silmiin ja sano, että "ota mut paljaalla tässä pöydällä, saat tulla mun pilluun"
Sarjassamme keskusteluja, jotka poistetaan heti aamulla.
Jos sillä opella on yhtään ammattietiikkaa, sulla ei ole mahdollisuuksia. Valitan, mutta tuollaisia tapauksia sattuu myöskin useampi yhden opettajan uran aikana ja niihin on selvät toimintatavat. Myöhemmin olet itsekin sitä mieltä, että niin pitää olla.
"Tiesitkö miten käyrä suoristetaan? Ottamalla neliöjuuri.."