Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasektomiasta: Ettekö tajua, että kolme/nelikymppinen mies

Vierailija
30.11.2009 |

ajattelee ehkä elämässään sellaistakin vaihtoehtoa, että lapset vaikkapa menehtyvät ja haluaakin vielä itselleen lapsen. Ja te julmat naiset olette vaatimassa nuorilta miehiltä tällaisia ratkaisuja kuin vasektomia. HALOO.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasektomia on toimenpiteenä helpompi, turvallisempi ja teholtaan parempi kuin naisen sterilisaatio. Se on muualla Euroopassa paljon yleisempi kuin Suomessa. Mies voi siis ajatella myös naisensa parasta mennessään vasektomiaan - sterilisaatio vaatii Essure-menetelmää lukuunottamatta nukutuksen, jossa on omat riskinsä.

Vierailija
2/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainokaisensa 33v ja meni kuukauden päästä siitä vasektomiaan. Oikein hyvin ollaan nautittu vaivattomasta ehkäisystä. Jos mies katuu, niin se n sen ongelma. Ei ole vielä katunut. Mua ei tule harmittamaan missään tapauksessa, mä en halua lisää lapsia ja omalle lapselleni on nyt perintö taattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee ehkä elämässään sellaistakin vaihtoehtoa, että lapset vaikkapa menehtyvät ja haluaakin vielä itselleen lapsen. Ja te julmat naiset olette vaatimassa nuorilta miehiltä tällaisia ratkaisuja kuin vasektomia. HALOO.

Lapsiluku täynnä nyt kierukka ehkäisynä, harkitsemme seuraavaksi juurikin sterilaatioita. En usko että miehellenikään mikään edes uusi lapsi, korvaisi näitä nykyisiä.

Vierailija
4/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasektomia on toimenpiteenä helpompi, turvallisempi ja teholtaan parempi kuin naisen sterilisaatio. Se on muualla Euroopassa paljon yleisempi kuin Suomessa. Mies voi siis ajatella myös naisensa parasta mennessään vasektomiaan - sterilisaatio vaatii Essure-menetelmää lukuunottamatta nukutuksen, jossa on omat riskinsä.

Vierailija
5/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisoi itsensä.

Ei tulisi mieleenikään vaatia puolisoltani sterilisaatiota jos MINÄ en halua lapsia enää.

Vierailija
6/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ex-vaimonsa ei suostunut käyttämään ehkäisyä ja mieheltään tätä vaati.

erosivat sitten muutama vuosi myöhemmin ja minut tavattuaan mies alkoi katoa vasektomiaansa. muutaman vuoden miettimisen ja suremisen jälkeen hakauduimme hedelmöityshoitoihin ja niistä aikaansaatu kaksi ihanaa lasta (kolmatta odottelen). kalliiksi on tullut tämä prosessi, mutta onnistuu se lastensaanti vasektomian jälkeenkin.

kehotan kuitenkin jokaista päättämään steriloinnista vain omalta osaltaan. on julmaa vaatia operaatiota puolisolta. koskaan ei tiedä miten elämä muuttuu tulevina vuosina.

Vierailija
7/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten elelee ilman seksiä, jos mikään muu ehkäisy ei käy, ja vaihtoehdot on miehen tai naisen sterilisaatio, joista miehen sterilisaatio on huomattavasti helpompi.

Vierailija
8/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pointti selviää

Vierailija
9/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista ihmistä sterilisoimaan itsensä. En voi käsittää että joku ihan tosissaan kokee oikeudekseen vaatia toiselta tuollaista käytännössä peruuttamatonta toimenpidettä jolla tuhotaa lisääntymiskyky.

Kyllä se täytyy aina lähteä ihmisen omasta vilpittömästä ja vapaasta tahdosta.

Tekin naiset jotka vaaditte miehiänne sterilisaatioon, varmaankin olette kuitenkin sitä mieltä että vain nainen voi päättää abortista eikä mies voi sitä vaatia.

Vierailija
10/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ex-vaimonsa ei suostunut käyttämään ehkäisyä ja mieheltään tätä vaati. erosivat sitten muutama vuosi myöhemmin ja minut tavattuaan mies alkoi katoa vasektomiaansa. muutaman vuoden miettimisen ja suremisen jälkeen hakauduimme hedelmöityshoitoihin ja niistä aikaansaatu kaksi ihanaa lasta (kolmatta odottelen). kalliiksi on tullut tämä prosessi, mutta onnistuu se lastensaanti vasektomian jälkeenkin. kehotan kuitenkin jokaista päättämään steriloinnista vain omalta osaltaan. on julmaa vaatia operaatiota puolisolta. koskaan ei tiedä miten elämä muuttuu tulevina vuosina.

Vierailija
11/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista ihmistä sterilisoimaan itsensä. En voi käsittää että joku ihan tosissaan kokee oikeudekseen vaatia toiselta tuollaista käytännössä peruuttamatonta toimenpidettä jolla tuhotaa lisääntymiskyky. Kyllä se täytyy aina lähteä ihmisen omasta vilpittömästä ja vapaasta tahdosta. Tekin naiset jotka vaaditte miehiänne sterilisaatioon, varmaankin olette kuitenkin sitä mieltä että vain nainen voi päättää abortista eikä mies voi sitä vaatia.

Suostuisitko itse menemään vaikka et haluaisi, mutta miehesi vaatisi?

Vierailija
12/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehelläni ei ole edes oikeutta vaatia. Kokisin erittäin loukkaavana ja ahdistavana jos miehesi alkaisi VAATIA tuollaista.

Vierailija
13/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simoja saa ja kannattaa laittaa talteen "pahan päivän varalle" spermapankkiin.

Vierailija
14/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää vaatia toista käyttämään ehkäisypillereitä vaikkapa 20 vuotta. Mutta miesten on hyvä olla tässä maailmassa niin kauan kuin sekä miehet että suuri osa naisista nössöttää miehiä.

Vierailija
15/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehelläni ei ole edes oikeutta vaatia. Kokisin erittäin loukkaavana ja ahdistavana jos miehesi alkaisi VAATIA tuollaista.

Mutta todellakaan en tekisi sellaista vain miehen toiveesta en missään nimessä ellei myös oma tahtoni!

13

Vierailija
16/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää vaatia toista käyttämään ehkäisypillereitä vaikkapa 20 vuotta. Mutta miesten on hyvä olla tässä maailmassa niin kauan kuin sekä miehet että suuri osa naisista nössöttää miehiä.

Jos sinä itse et halua vasektomiaa eikä mies, vaihtoehtoina, kondomi, kierukka, pillerit, ehkäisylaastari? Niistä sitten pitää valita, sinulle sopivin?

Vierailija
17/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tosiasia, että miehen sterilisaatio on iisimpi juttu. Suomessa se on harvinaisempaa, ulkomailla melko yleinen ehkäisytapa. Suomalaisessa ajattelussa on jotain erilaista.

Ei tietenkään miestä voi pakottaa menemään sterilisaatioon. Toinen puoli asiaa on se, että naisen sterilisaatio pettää useammin. Jos raskaus olisi naiselle katastrofi, miehen vasektomia olisi hänen kannaltaan parempi vaihtoehto.

Meillä on se tilanne, että miestä kammoksuttaa itse toimenpide niin paljon, etten voi vaatia häntä siihen. Tarvitsen kuitenkin lopullisen ja mahdollisimman varman ehkäisyn, koska olen sairastanut masennusta ja uuden lapsen syntymä olisi minulle liikaa. Siispä on luontevaa, että minä käyn sterilisaatiossa.

Vierailija
18/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa kulut puoliksi.

Kenenkään elimistön ei tarvitse altistua hormoneille eikä ketään tarvitse sterilisoida.

Vierailija
19/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaalla miehellä 40 vuotta. Menkäähän tytöt itse sinne sterilisaatioon, jos se on mielestänne relevantti ehkäisyvaihtoehto.

Minä en KOSKAAN suostuisi sterilisaatioon.

.mies

Vierailija
20/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä itse et halua vasektomiaa eikä mies, vaihtoehtoina, kondomi, kierukka, pillerit, ehkäisylaastari? Niistä sitten pitää valita, sinulle sopivin?

Että se on aina nainen, jonka pitää loppupeleissä pitää siitä ehkäisystä huolta. Entä kun ei toimi kierukka, pillerit, ehkäisylaastari? KOndomi on niin turn off, että oksat pois. Jos jäljellä on sterilisaatio jommalle kummalle, ja toiselle se on huomattavasti helpompi, kummankohan se pitäisi tehdä?