Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasektomiasta: Ettekö tajua, että kolme/nelikymppinen mies

Vierailija
30.11.2009 |

ajattelee ehkä elämässään sellaistakin vaihtoehtoa, että lapset vaikkapa menehtyvät ja haluaakin vielä itselleen lapsen. Ja te julmat naiset olette vaatimassa nuorilta miehiltä tällaisia ratkaisuja kuin vasektomia. HALOO.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntuisi kuitenkin luontevammalta sterilisoida se nainen, jos kerran raskaus on NAISELLE katastrofi.

Mistäs sen tietää onko juuri tämä mies loppuelämänsä yhdessä tämän naisen kanssa? NIin paljon kuitenkin erotaan, ja toinen voi myös kuolla vaikka huomenna.

Jos raskaus olisi naiselle katastrofi, miehen vasektomia olisi hänen kannaltaan parempi vaihtoehto. .

Vierailija
22/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vasektomia ei varmista sitä ettei nainen enää ikinä voi tulla raskaaksi, sen voi tehdä joku toinen mies - vaikka raiskaamalla.

Että se on aina nainen, jonka pitää loppupeleissä pitää siitä ehkäisystä huolta. Entä kun ei toimi kierukka, pillerit, ehkäisylaastari? KOndomi on niin turn off, että oksat pois. Jos jäljellä on sterilisaatio jommalle kummalle, ja toiselle se on huomattavasti helpompi, kummankohan se pitäisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää vaatia toista käyttämään ehkäisypillereitä vaikkapa 20 vuotta. Mutta miesten on hyvä olla tässä maailmassa niin kauan kuin sekä miehet että suuri osa naisista nössöttää miehiä.

Jos sinä itse et halua vasektomiaa eikä mies, vaihtoehtoina, kondomi, kierukka, pillerit, ehkäisylaastari? Niistä sitten pitää valita, sinulle sopivin?

Että se on aina nainen, jonka pitää loppupeleissä pitää siitä ehkäisystä huolta. Entä kun ei toimi kierukka, pillerit, ehkäisylaastari? KOndomi on niin turn off, että oksat pois. Jos jäljellä on sterilisaatio jommalle kummalle, ja toiselle se on huomattavasti helpompi, kummankohan se pitäisi tehdä?

Niin, jos mies ei halua vasektomiaa, et voi pakottaa, erootte? Ei seksiä? Tai sulle se sterilisaatio? Siinä kai ne vaihtoehdot on. Sulla kuitenkin varaa valita miehille nyt ei ole vielä paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
25/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vasektomia ei varmista sitä ettei nainen enää ikinä voi tulla raskaaksi, sen voi tehdä joku toinen mies - vaikka raiskaamalla.

ei se mulle ainakaan mikään syy tehdä sterilisaatiota ole, että joku voipi mut raiskata ja sitten olen raskaana, haloo nyt taas. Vai ihanko oikeasit joku näin ajattelee? Että menenpä sterilisaatioon, jottei raiskari saata tiineeksi?

Vierailija
26/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyvyn eliminoimista.

Vierailija
27/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää vaatia toista käyttämään ehkäisypillereitä vaikkapa 20 vuotta. Mutta miesten on hyvä olla tässä maailmassa niin kauan kuin sekä miehet että suuri osa naisista nössöttää miehiä.

Jos sinä itse et halua vasektomiaa eikä mies, vaihtoehtoina, kondomi, kierukka, pillerit, ehkäisylaastari? Niistä sitten pitää valita, sinulle sopivin?

Niin, jos mies ei halua vasektomiaa, et voi pakottaa, erootte? Ei seksiä? Tai sulle se sterilisaatio? Siinä kai ne vaihtoehdot on. Sulla kuitenkin varaa valita miehille nyt ei ole vielä paljon vaihtoehtoja.

olla vaikka ihan periaatteesta sitä mieltä, että en käytä hormooneja, mitäs siihen sanot? Oikeasti olen täällä premenstruaalisyndrooman kourissa ja kiukuttaa. Mutta todellisuudessa meidän suhteessa on tilanne se, että seksiä ei juurikaan ole, koska ei ole mitään järkevää ehkäisyä käytössä. Kuopus sai alkunsa kondomista huolimatta, joten niihin on luotto nollassa. Hormoonikierukka oli 6kk, ei sopinut. Pillereitä en enää ala syömään. Sitä ehkäisyrengasta aion kokeilla, kunhan jaksan raahautua lekurille asti.

Mun mies varmaan menisi pienen keskustelun jälkeen vasektomiaan, jos nomman kumman sterilisointiin päädyttäisiin. Meillä on kuitenkin vielä ajatuksissa joskus vuosien päästä kenties yrittää lisää lapsia joten siksi asia ei ole vielä ajankohtainen.

Paitsi tämä ketju on innoittanut ajattelemaan sitäkin mahdollisuutta, että miehelle vasektomia ja simppoja säilöön. JOs ei ne rinkulat sovi, täytynee sitä vaihtoehtoa miettiä tarkemmin.

Vierailija
28/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kohdat 20 ja 26.

Vierailija
29/44 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuparikierukka toiminut loistavasti. Luotan siihen. Ei mitään vaivoja, vuoto samanlaista kuin ennenkin. Kuukupilla selviän kuukautisista suht mukavasti.

Meilläkin se tilanne, että ehkä ei enää lapsia mutta ehkä vielä yksi joskus useamman vuoden päästä.

Vierailija
30/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, miten tuo masiina toimii siinä tapauksessa, että miehellä on sen verran tehokkaita siittiöitä, että esim. meidän tapauksessa yhdyntä oli kp 7, selvät ovulaatio-oireet kp 13 ja silti olin raskaana. Myös tuo hedelmöittymisaika vahvistui alkuraskauden ultrassa, eli minun kohtuni vaan on miehen simpoille niin pirun vieraanvarainen, että elelevät siellä tolkuttomia aikoja.

Vierailija
31/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nössöjä monilla miehillä on muijina, kun suostuvat sterilisaatioon. Saati joihinkin hormoonimömmöihin.

Kyllä elämä on hienompaa, kun pistetään oikein sukupuolten välinen sota pystyyn tässäkin asiassa.

Vierailija
32/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nössöjä monilla miehillä on muijina, kun suostuvat sterilisaatioon. Saati joihinkin hormoonimömmöihin. Kyllä elämä on hienompaa, kun pistetään oikein sukupuolten välinen sota pystyyn tässäkin asiassa.

Mikä on kullekin parille se oikea ratkaisu.

Vierailija
33/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tutustuu kiertoosi kunnolla ennen kuin alkaa antaa vihreitä päiviä = saa harrastaa seksiä. Opin omasta kierrostani oleellisia juttuja tietokoneen avulla.

Selvät ovulaatio-oireesi olivat kuitenkin tuntemuksiasi eikö? Kone mittauttaa sinulla hormonipitoisuuksiasi ja saat tarkempaa tietoa kuin mutua.

KOhdista 20 ja 26:

Kiinnostaisi tietää, miten tuo masiina toimii siinä tapauksessa, että miehellä on sen verran tehokkaita siittiöitä, että esim. meidän tapauksessa yhdyntä oli kp 7, selvät ovulaatio-oireet kp 13 ja silti olin raskaana. Myös tuo hedelmöittymisaika vahvistui alkuraskauden ultrassa, eli minun kohtuni vaan on miehen simpoille niin pirun vieraanvarainen, että elelevät siellä tolkuttomia aikoja.

Vierailija
34/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua lisää lapsia, mikä sopii minulle. Hormoneita en suostu ottamaan, hän ei pidä kondomeista, joten vasektomia oli hänen oma valintansa jota minä tuen täysin, halutaan pitää aktiivinen seksielämä jatkossakin virkeänä.

Vierailija
35/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen eikä mies saa vaatia kumppaniaan sterilisaatioon, vaan nimenomaan hän joka ei lapsia halua operoituttaa itsensä!

Mikähän osio tuosta on vaikea ymmärtää???

Vierailija
36/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa mennä vasektomiaan, mutta nainen ei millään suostuisi, onko silloin ok? Meillä tilanne se että mies ei halua lisää lapsia rahatilanteen vuoksi, itse haluaisin kuitenkin säilyttää tulevaisuutta varten edes mahdollisuuden tehdä lapsia vielä jos tilanne muuttuu. Onko siis oikein että mies tekee noin lopullisen ratkaisun vaikka puoliso ei halua ja on kyllä valmis käyttämään ehkäisyä.

Vierailija
37/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä 60-70- tai 80-vuotiaana lisääntyminen on relevantti vaihtoehto.

40-vuotiaalla miehellä 40 vuotta. Menkäähän tytöt itse sinne sterilisaatioon, jos se on mielestänne relevantti ehkäisyvaihtoehto. Minä en KOSKAAN suostuisi sterilisaatioon. .mies

Vierailija
38/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sitoutunut täysillä parisuhteeseensa. Hän ajattelee, että Kun hän eroaa tästä naisesta, hänellä täytyy olla mahdollisuus saada lapsia vielä uudenkin naisen kanssa.

Meillä mies itse ehdotti että hän menisi vasektomiaan, ja hankki siihen heti lähetteenkin. Ei ole kuitenkaan vielä käynyt, kun emme osaa päättää että jättääkö mies siittiöitä pakastimeen vai ei.

Vierailija
39/44 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle oli sitä eksä jo ehdottanut tai oikeastaan painostanut. Ei ollut silloin valmis ja oli ihan oikeassa, meille on tullut sittemmin kaksi ihanaa lasta. Nyt on valmis vasektomiaan, vaikken ole edes ehdottanut sitä. Ikää enemmän ja lapsiluku täynnä.

Vierailija
40/44 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia tai sterilisaatio tehdään omasta halusta.

Ei siihen voi ketään pakottaa.