Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tajusit, että et ole enää nuori?

Vierailija
03.06.2015 |

Missä tilanteessa tms?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapahtui tässä ehkä pari vuotta sitten, enää ei kysytä joka paikassa henkkareita. Peilikuvakin näyttää väsyneemmälle kuin ennen, nyt täytyy peittää tummat silmänaluset joka päivä vaikka olisinkin nukkunut hyvin. Ja otsassa on ensimmäiset juonteet. Vartalo on onneksi edelleen timmi, mutta ei se mitään auta jos naama alkaa jo kurpsahtamaan. Sen lisäksi enää sellaiset ihan nuoret pojat eivät tule baarissa iskemään. Enkä jaksa enää käydä yökerhoissa ja krapulatkin kestävät 2 päivää. Sen lisäksi minulla on joitain koulukavereita, jotka ovat 10 vuotta nuorempia! Melkein kaikilla lukioaikaisilla kavereilla on vakiintunut parisuhde, monilla on lapsia ja omistusasunto. Olen ainut tuosta porukasta jolla on opiskelut kesken eikä ole vakituista suhdettakaan.  

Tässä kuussa tulee ikää 30. 

Vierailija
102/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskelukaverit kehuivat hyvin säilyneeksi ja pohtivat, miltä itse mahtavat näyttää minun ikäisenä. Oon 26 ja kyseiset opiskelukaverit 22. Mitenköhän rupsahtaneelta sitä tämän ikäisenä muka pitäisi näyttää... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjut, lukulasit ja jenkkakahvat.

Vierailija
104/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:04"]Kun näin valokuvan itsestäni ja kun huomasin, ettei Alkossa ole enää aikoihin kysytty papereita. Eikä oikein missään muuallakaan.

Viimeinen niitti oli kun sain lähetteen verikokeeseen, jossa mitataan kolesteroliarvot
[/quote]
Mulla mitattiin kolesterolit ekan kerran varmaan parikymppisenä enkä kuvitellut sen liittyvän vanhuuteen. Mitään ei koskaan ole ollut, silti ne halutaan aina mitata. Olen 35 enkä vielä ole tuntenut mitään vanha-juttuja. Okei, sipsipussin jälkeen silmäpussit näkyy avaruuteen asti, ennen ei sellaista ollut. Ainakaan näin suuressa mittakaavassa.

Vierailija
105/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 23 ja oon opiskelun ohessa kassalla töissä, ja en voi uskoa silmiäni et miten nuoren näköiset saa ostaa kaljaa. Näyttää niin muksuilta et tekee pahaa myydä.

Vierailija
106/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun tuore ministeri on ihan tyttönen, niin naamaltaan kuin ilmeisesti myös ikävuosiltaan.

Vierailija
107/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee baariin ja henkkareita ei enää kysytty.. The sad moment. Ostat bissee kaupasta mutta neiti ei edes kato henkkareita.. Alkossa olet perustallaaja. Kahdenkympinkriisi :DD

Vierailija
108/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työkaveri ei tiennyt kuka Arvi Lind on ja kun saman tyypin lapsuudessa presidenttinä toimi Halonen eikä Koivisto (ei sentään Kekkonen, huh).

Vierailija
109/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:04"]Kun näin valokuvan itsestäni ja kun huomasin, ettei Alkossa ole enää aikoihin kysytty papereita. Eikä oikein missään muuallakaan. Viimeinen niitti oli kun sain lähetteen verikokeeseen, jossa mitataan kolesteroliarvot [/quote] Mulla mitattiin kolesterolit ekan kerran varmaan parikymppisenä enkä kuvitellut sen liittyvän vanhuuteen. Mitään ei koskaan ole ollut, silti ne halutaan aina mitata. Olen 35 enkä vielä ole tuntenut mitään vanha-juttuja. Okei, sipsipussin jälkeen silmäpussit näkyy avaruuteen asti, ennen ei sellaista ollut. Ainakaan näin suuressa mittakaavassa.

[/quote]

Ihana kuulla, mä oon aina aiemmin liittänyt kolesterolit ja seniorit yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi