Milloin tajusit, että et ole enää nuori?
Kommentit (109)
En jaksa enää valvoa iltaisin myöhään ja mitkään iltamenot, baarit tms ei enää jaksa kiinnostaa. Korkkarit on vaihtunut tennareihin. Radio Suomestakin tulee hyvää musiikkia ja uutiset on illan paras tv-ohjelma. Terveisin 45v.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:13"]
Kun miehet eivät enää katsoneet perääni
[/quote]
Missä iässä?
Tämä. Miten sitä voikin yht'äkkiä muuttua täysin näkymättömäksi?
[/quote]
[/quote]
Lainaus meni väärin. Siis missä iässä?
[/quote]
37-vuotiaana.
[/quote]
Mä olen 40v. ja en ole muuttunut näkymättömäksi. Edelleen mulle flirttaillaan ja saan muutenkin huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Tunnen itseni aikuiseksi, en vanhaksi.
No sitä en kyllä ole vielä kokenut :D t. 15v
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:33"]25. Aloitin opiskelut ja porukka ihmetteli kastajaisissa että tuletko säkin oikeasti tähän mukaan.
[/quote]
Sama. Näytän vanhalta ämmältä opiskelukavereihin verrattuna. Ikää 25.
Kun hiukset alkoi harveta päälaelta. Kun krapulat alkoi kestämään pidempään. Viimeisin tunne oli viime viikonlopulta, kun tuoreet ylioppilaat näytti niin hemmetin nuorilta vaikka eihän siitä ole kauaakaan kun itsekin juhlin lakkiaisia.
Kun näin valokuvan itsestäni ja kun huomasin, ettei Alkossa ole enää aikoihin kysytty papereita. Eikä oikein missään muuallakaan.
Viimeinen niitti oli kun sain lähetteen verikokeeseen, jossa mitataan kolesteroliarvot
- Kun valvoo yhtenä iltana 02:een yöllä, seuraavat 3 päivää on väsynyt
- Kun huomaa ostavansa vaatteet Aleksi13:sta ja Halosesta
- Kun uutiset on päivän paras tv-ohjelma
- Kun silmäluomet on alkaneet roikkua
Silloin kun tyttäreni kysyi että katoinko minäkin pienenä Youtubea? Kyllä lapsia nauratti kun kuuli että silloin ei ollut edes internettiä kun minä olin pieni!
Ja silloin kun tajusin että en voi enää luottaa muistiini.
Kun menin yökerhoon ja kaikki näyttivät teini-ikäisiltä paitsi minä itse.
Kun en saanut enää lankaa neulan silmään.
Silloin kun baarissa ollessani tunsin kateutta ja ärsytystä nuoria tyttöjä kohtaan. Samaa siis mitä ennen sain itse osakseni. Eivät miehet enää perääni kattele vaan kattelevat näitä nuorempia. Nyt olen 30v.
Kun nyt nuorena yläkoulun opena katsoin todistusta saavia ysejä. En enää ole nuori eikä maailma ole samalla tavalla auki kuin heille
Tänään kun esikoiseni allekirjoitti vuokrasopimuksen ja muuttaa kohta pois kotoa :/
Kyllä tässä reilu kolmikymppisenä on realiteetit tulleet hiljalleen vastaan. Välttelen epäimartelevaa valaistusta ja pelästyn omaa peilikuvaani kaupassa. Kauppojen vaatevalikoima on liian teiniä tai liian tanttaa, oma tyyli on vähän hukassa.
Silloin kun alkoi olla kipuja enemmän kuin nuorena.
kaksiteholasit, hiipivä vyötäröläski, suonikohjut. näistä huomaan, etten fyysisesti ole enää ihan nuori.
henkisesti olen juuri sopivan aikuinen. olen tyytyväinen tähän elämänvaiheeseen :-)
43v
Eilen puhuin lapselleni. Äitikin katsoi tätä lastentarha kun oli pieni :/ Niin liki 30v sitten.
Aikuista ei taida minusta ehtiä tulla, minä vain mummoilen ja vanhin lapsenlapsista pääsee ripille heinäkuussa.
Just tänään huomasin, että olen vielä nuori. 35 on ikää. :)