Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tajusit, että et ole enää nuori?

Vierailija
03.06.2015 |

Missä tilanteessa tms?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 vee, mutta tunnen, että nuorrun henkisesti koko ajan. Ehkä nuo teinit pitävät mielen virkeänä ;)

Vierailija
62/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskeluryhmän poika esitteli tytön "vuosimallina". Tajusin olevani kymmenen vuotta vanhempi (helppoahan se olisi ollut ihan laskea muutenkin). Olin 29. Kollega piti opiskelijoita "lapsinaan", oli samanikäinen kuin minä nyt. Näkökulma muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 20-vuotiaan erottaminen 15-vuotiaasta muuttui vaikeaksi. Olin 27-vuotias.

Vierailija
64/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kun 2-kymppiset naiset antavat minun nousta ensin bussiin.

-saan kaupoissa todella hyvää palvelua

t. 40v

Vierailija
65/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:50"]Siitä kun miehet ei enää katso perään, koska ne katsoo niitä 20-vuotiaita. Kun kummilapseni pääsi ripille (ja siitä on jo useampi vuosi). Ja siitä, että eduskunnan puhemies on nuorempi kuin minä. Ja siitä, kun tajusin, että olen kirjoittanut ylioppilaaksi samana vuonna kuin tämän vuoden ylioppilaista valtaosa on syntynyt. Olen syntynyt -77, kirjoittanut vuonna 1996 ja tänä vuonna olen siis 38-vuotias.
[/quote]kirjoitin ylioppilaaksi -87, synnyin -68, vanhin lapseni syntyi -96, heitin juuri muutaman voltin iltapuhteeksi. En tiedä katsovatko miehet perääni, en kiinnitä niin paljoa huomiota satunnaisiin vastaantulijoihin. Ikä 47, paljon takana, paljon edessä. Vuosi sitten huomasin että kroppa alkaa hidastua ja tänä vuonna alkoi ikänäkö vaivata. Sieltä se tulee, vanhuus.

Vierailija
66/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan ikäloput miehet katsovat perään.

Vierailija
67/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni jo nyt tosi vanhaksi, vaikka olen vasta 21 v. Odotan toista lastamme ja yhtäkkiä alkoi tuntua, että nuoruus tosiaan meni jo :D En yhtään kaipaakaan mitään kännisekoiluja, kun en ole muutenkaan ikinä tykännyt bilettää, mutta tajusinpahan senkin ajan olevan vaan jo takanapäin.

Eli tässä sitä nyt odotellaan lastemme nuoruutta ja omaa vanhuutta :) Ei vais, mutta ehkä vaan tajusin viimein olevani kunnolla aikuinen.

Vierailija
68/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt 40-luvulla ja olen yhä vaan nuori

Vierailija
69/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut edes yli 40 v kun sain ekan vauvani.

Vierailija
70/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin ettei minua kiinnosta rillutella enää ja kaikki kaverini vaikuttivat lapsellisilta ja edesvastuuttomilta. Halusin talon ja tila-auton ja miehen ja lapsia ja perunamaan ja mökin. Olin 19v silloin, nyt olen 25 ja kaikki on and i'm lovin' it. Nyt olen siis kai keski-ikäinen.

Vierailija
71/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin veljentyttären ilmeestä mitä mieltä se oli vaatekaupasta jossa käyn. Olen aika paljon veljeäni nuorempi joten jotenkin samaistin itseni enemmän tähän tyttöön, me nuoret tässä käydään shoppailemassa, muka :)

Vierailija
72/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varhain moni on tuntenut itsensä vanhaksi..
Minä olen nyt ehkä vuoden ajan tuntenut tulevani vanhaksi. Silmien ympärille on tullut ryppyjä ja yläluomien iho on alkanut hieman veltostumaan. Ehkä pahiten on kolahtanut se että nuoremmat miehet eivät enää katsele perääni :/ Onneksi " kypsemmät" miehet vielä sentään.. :D

-nainen 47v

Vierailija
73/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 29-vuotiaana baarissa ja kukaan mies ei enää katsellut/lähestynyt. Aloin huomaamaan sen jälkeen samaa arjessa. Ennen tätä ei ollut koskaan ollut tällaista ongelmaa. En ollut siihen kiinnittänyt mitään huomiota ennen kyseistä baari-iltaa, mutta niin. Aikansa kutakin ;)

Vierailija
74/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin ammattiin liittyvään koulutustilaisuuteen, jonka jälkeen tarjottiin illallinen paikan ravintolassa. Minun pöytääni tuli istumaan eläkeikäisiä tai eläkeikää lähenteleviä kollegoja, nuoret kollegat istuivat omassa pöydässään. 

Vierailija
75/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se oli sillon 35-vuotiaana. Tosiaan sitä alkoi puhella, " silloin nuorena oli huoletonta ja helppoo."

Vierailija
76/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani vanha näin 25 vuotiaana, mutta huomaan olevani aivan ulkona siitä miten nuoret nykyn viettävät aikaansa, en enää ymmärrä heidän puhettaan. En ymmärrä instagramin merkitystä. Ja jotenkin otin itseeni kun tuttu 16-v poika totesi iästä puhuttaessa et "nii säki oot jo aika vanha, jotai 25 varmaa" kun tähän mennessä useimmat arvioineet iäksi korkeintaan 20 :D

Vierailija
77/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

How can I help you Sir?

Vierailija
78/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin harmaan hiuksen! Oon 27v.

Vierailija
79/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järisyttävä eka kerta oli, kun kaupalle tavaraa tuova kuorma auto ajoi viereeni ja katsoin sisältä loikkaavaa kuljettajaa ja ajattelin, että herra jumala miten tollanen lapsi ajelee noin isolla autolla =) ite olen 40vee ja se "lapsi kuljettaja" varmaankin joku 19vee.

Vierailija
80/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuotiaana iski ihan hirveä vähän myöhässä tullut keski-iän kriisi. Ihan hirveä ahdistus. Kuinka kauan tämä kestää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme