Milloin tajusit, että et ole enää nuori?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:13"]
Kun miehet eivät enää katsoneet perääni
[/quote]
Missä iässä?
Tämä. Miten sitä voikin yht'äkkiä muuttua täysin näkymättömäksi?
[/quote]
[/quote]
Lainaus meni väärin. Siis missä iässä? Itse tajusin siitä, kun aikuistuvat nuoret alkoivat näyttää omissa silmissä yläasteikäisiltä.
[/quote]
37-vuotiaana.
Kun tyynyn jättämät painaumat näyttivät pysyvän naamassani ikuisesti.
Olen 23.
Kun rupesi ärsyttämään ne joka paikassa notkuvat teinit :D ja kun ajan autoni (tila-auto) markettien perhepaikoille :D
Kun havaitsin silmänurkassa pienen rypyn. Olin 37. Nyt olen 51 eikä niitä ryppyjä ole tullut juurikaan enempää. Tai ehkä ikänäkö armeliaasti häivyttää ne ;)
Kun krapulat kestivät kaksi päivää.
En ole vielä tajunnut. 37-vuotias olen nyt. Ehkä joskus nelikakkosena alkaa tuntua siltä, kun ehdoton takaraja lisääntymiselle menee umpeen. En kyllä enää toivo lisää lapsia, mutta vielä olisi kuitenkin mahdollista...
Silloin kun olin aikeissa pukeutua minimekkoon ja korkokenkiin ja tajusin että näytän hassulta
Kun halusin vaihtaa alaa ja tajusin että suurin osa kurssikavereista olisi 19-vuotiaita. Aloin laskea minkä ikäisenä valmistuisin.
Tajusin että se aika, kun voi vain haahuilla ja miettiä mikä minusta isona tulee, on mennyttä. Jos nyt vaihdan alaa, olen ikäloppu kun valmistun eikä kukaan halua minua töihin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:12"]
Silloin kun olin aikeissa pukeutua minimekkoon ja korkokenkiin ja tajusin että näytän hassulta
[/quote]
Laittakaa ikä niin muut voivat samaistua (tai sitten eivät).
23-vuotiaana, kun odotin toista lastani ja tajusin, että kukaan ystävistäni ei ole hankkinut vielä perhettä tai kovin vakavaa suhdetta edes.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:19"]
23-vuotiaana, kun odotin toista lastani ja tajusin, että kukaan ystävistäni ei ole hankkinut vielä perhettä tai kovin vakavaa suhdetta edes.
[/quote]
Eikös toi tarkoita että olet nuori vielä, kun suurin osa ei ole vakiintunut?
35 ..enkä ole vielä tajunnut olevani mies
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:10"]
En ole vielä tajunnut. 37-vuotias olen nyt. Ehkä joskus nelikakkosena alkaa tuntua siltä, kun ehdoton takaraja lisääntymiselle menee umpeen. En kyllä enää toivo lisää lapsia, mutta vielä olisi kuitenkin mahdollista...
[/quote]
Mulla on melkein sama paitsi että tunnen itseni vanhaksi. Tuo ajatus, ettei voisi enää saada lapsia, tuntuu kyllä ihan naulalta vääjäämättömän vanhuuden arkkuun. Siksi en halunnut sterilisaatiota ehkäisyksi, koska koen, että vaikka en halua lisää lapsia, en halua olla hedelmätön ennen aikojani.
Kyllä se siinä joskus viidenkympin kieppeillä oli. Siihen aikaan, kun kaikilla lapsilla oli jo ajokortti eikä minun enää tarvinnut ajaa vaan saan istua takapenkillä kun on lapsia samassa autossa.
Miesten peräänkatsominenko se on tärkeintä?
Kun sain pakit ekaa kertaa yhdeltä mieheltä.
Sitä odotellessa...nyt 30..saatan olla aikuinen mutten koskaan vanha.
Vähä rupes ahdistaan yks ilta kun 5 vuotiaamme rupes kyseleen että kuka on mun äiti ja isä kun te kuolette...
Kun vanhat pokat tulee vastaan rollaattoreilla!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:49"]Olen 29 v, enkä ole vielä tajunnut olevani vanha :)
[/quote]tämä. Olen 40 ja ihan kakara vielä. Isäni on 80 eikä kuulemma vieläkään tunne itseään aikuiseksi:-)
Siitä kun miehet ei enää katso perään, koska ne katsoo niitä 20-vuotiaita. Kun kummilapseni pääsi ripille (ja siitä on jo useampi vuosi). Ja siitä, että eduskunnan puhemies on nuorempi kuin minä. Ja siitä, kun tajusin, että olen kirjoittanut ylioppilaaksi samana vuonna kuin tämän vuoden ylioppilaista valtaosa on syntynyt. Olen syntynyt -77, kirjoittanut vuonna 1996 ja tänä vuonna olen siis 38-vuotias.