Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!

Vierailija
29.01.2022 |

Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.

Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...

Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...

Kommentit (279)

Vierailija
81/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä vastuussa niin pelottaa, ap?

Vierailija
82/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, tyypillinen nainen. "En halua loukata ketään." Ja sitten loukkaa aina niillä pahimmilla tavoilla, kun ei voi mitään sanoa suoraan tai olla rehellinen.

Miehissä on niin paljon aggressiivisia vänkääjiä, että ei kannata olla rehellinen, vaan täytyy olla sopivan ympäripyöreä, koska rehellisestä vastauksesta tulee sitten vaan paskaa niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat mieheltä kunnioitusta mutta itse naiset eivät suostu vaivautumaan edes sanomaan mitään jos jättää miehen. Katoaminen mitään sanomatta on varmaan epäkunnioittavinta mitä tiedän.

Kulttuuriero. Aasiassa olisi monessa kulttuurissa nimenomaan epäkunnioittavaa sanoa suoraan, ghostaamalla säilyttää ghostatun kasvot ja kunnian. 

Vierailija
84/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat mieheltä kunnioitusta mutta itse naiset eivät suostu vaivautumaan edes sanomaan mitään jos jättää miehen. Katoaminen mitään sanomatta on varmaan epäkunnioittavinta mitä tiedän.

Kulttuuriero. Aasiassa olisi monessa kulttuurissa nimenomaan epäkunnioittavaa sanoa suoraan, ghostaamalla säilyttää ghostatun kasvot ja kunnian. 

Onpa teennäisen voimaannuttavaa vastuun välttelyä tuokin.

Vierailija
85/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ghostaaminen on kyllä viimeisen päälle raukkamaisin asia mitä on. Siinä vain halutaan lakaista asiat yhdellä napsauksella maton alle omalta osalta ja toinen osapuoli ei saa koskaan vastauksia. Minulle teki aikoinaan ghostit eräs sosiaalialalla työskentelevä. Ihmettelen, että miten hän voi käsitellä työssään ongelmatapauksia ammattimaisesti, kun ei osaa omassakaan elämässä kohdata näinkään pieniä asioista hyvällä maulla ja käytösmalleilla.

Vierailija
86/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä yritti tappaa kun hyväkäytöksisesti keskustelin sen kanssa ja sanoin etten halua jatkaa. Sen jälkeen oon aivan kylmästi ghostannut ja estänyt heti jos jostain tindermiehestä tulee joku negatiivinen juttu esille. Ei haittaa yhtään jos paheksutaan.

jaha. miten tindermies voi sut tulla tappamaan jos ei tiedä osotetta? ja jos tietää niin voihan se tulla ghostaamisen takiakin sen tekemään.

ei sun paljoa tarvi tehdä. laitat viestin, jossa sanot, ettei sua kiinnosta.  onko niin vaikeaa?

Vierailija
87/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne miehetkin ghostaa ihan yhtä lailla

Vierailija
88/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne miehetkin ghostaa ihan yhtä lailla

Käy saarnaamassa.

Vierailija
89/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään moraalista tai muusta hevonkukusta vaan ihan käytännön asioista. Kuvittele että joku ei jatka yhteydenpitoa, odottelet aikasi ja alat tapailemaan jotain toista, sitten kadonnut ottaakin uudelleen yhteyttä.

Vierailija
90/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran laita ennen ghostaamista joku ympäripyöreä loppulause, esim. Hyvät jatkot, toivottavasti löydät sen mitä olet etsimässä.

Vierailija
91/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole mistään moraalista tai muusta hevonkukusta vaan ihan käytännön asioista. Kuvittele että joku ei jatka yhteydenpitoa, odottelet aikasi ja alat tapailemaan jotain toista, sitten kadonnut ottaakin uudelleen yhteyttä.

Tätä tapahtuu usein. Mutta en ole itse enää siinä vaiheessa jaksanut vastata mitään tälle "kadonneelle". Pari kadonnutta miestä on jopa useamman vuoden jälkeen laittaneet viestiä, miten ikävä heillä on ollut minua 🙄 yeah right.

Vierailija
92/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seliseli, siinä keksit jonkun tekosyyn ohella jatkaa tuota tunteetonta touhua.

Vierailija
93/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The fear of commitment is now stronger than it has ever been in human history.

Our modern society has become a breeding ground for shallow and superficial relationships."

Vierailija
94/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että arvostan miestäsi.

Noin sen pitääkin mennä, että antaa olla tai antaa palautetta haukkumatta.

Vierailija
95/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia miehiä ei jätetä, että kerropa nyt ne oikeat syyt?

Vierailija
96/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus "ghostannut" sen takia että se on ollut väkivaltaa parempia vaihtoehto. Jos tapailukumppanissa alkaa ilmetä epäilyttäviä tai väkivaltaisia piirteitä voi olla turvallisempaa ghostata kuin antaa suoranaisia pakkeja. Itse tapaillessani miehiä olen saanut pakkien antamisen jälkeen tappouhkauksia ja uhkailuja siitä, miten tyyppi "tietää missä asun" ym. hauskaa. Narsistille "ei" ei aina kelpaa vastaukseksi. Näiden idioottien takia olen joskus turhankin tarkka siinä miten ja milloin päätän tapailun jonkun kanssa. En koskaan tee tätä jos tapailua on jatkunut pidemmän aikaa, mutta joskus tapailun alkuvaiheella sillon kun en vielä todella tunne toista tai luota tähän.

Vierailija
97/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on useampi nainen laittanut kommenttia, että ghostaa silloin kun pelkää todellista väkivallan uhkaa koska on aiempaa kokemusta siitä, että pakeista seuraa vainoamista ja uhkailua. Tämäkään ei miehille kuitenkaan riitä. Nämä samat tyypit jotka huutelevat ghostaamisen hirveydestä laittelevat naisille 30 viestiä peräjälkeen vaikka ei vastausta kuulu ja raivoavat sillon kun pakit osuu kohdalle.

Ongelma on siinä että nainen ei saisi tehdä kumpaakaan. Ei saa antaa pakkeja, eikä saa olla hiljaa. Ainoa oikea vaihtoehto on taipua miehen tahtoon ja antaa kaikille "kilttimiehille" mahdollisuus.

Vierailija
98/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on useampi nainen laittanut kommenttia, että ghostaa silloin kun pelkää todellista väkivallan uhkaa koska on aiempaa kokemusta siitä, että pakeista seuraa vainoamista ja uhkailua. Tämäkään ei miehille kuitenkaan riitä. Nämä samat tyypit jotka huutelevat ghostaamisen hirveydestä laittelevat naisille 30 viestiä peräjälkeen vaikka ei vastausta kuulu ja raivoavat sillon kun pakit osuu kohdalle.

Ongelma on siinä että nainen ei saisi tehdä kumpaakaan. Ei saa antaa pakkeja, eikä saa olla hiljaa. Ainoa oikea vaihtoehto on taipua miehen tahtoon ja antaa kaikille "kilttimiehille" mahdollisuus.

Kai naiset osaavat järkeä käyttää, milloin olla ghostaamatta ja milloin sanoa suoraan?

Kuulostat siltä kuinka naiset tarkoituksella hakeutuvat paradoksaalisiin tilanteisiin, ja väärien miesten seuraan.

Vierailija
99/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestaan suosittelen teille, jotka ovat myös sen mukavan miehen ap:n tavoin ghostanneet, että jos elämässänne on nyt otollinen hetki ihmissuhteille ja elämä hallussa, ottakaa yhteyttä näihin miehiin.

Kokeilkaa kepillä jäätä, ja katsokaa tulisiko siitä jotain kaunista. :)

Vierailija
100/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Eli haluaako ghostaaja paskaa kohtelua itselleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan