Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!
Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.
Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...
Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat mieheltä kunnioitusta mutta itse naiset eivät suostu vaivautumaan edes sanomaan mitään jos jättää miehen. Katoaminen mitään sanomatta on varmaan epäkunnioittavinta mitä tiedän.
Onko todella? Etkö keksi mitään pahempaa toisen ihmisen lunnioittamattomuutta? Mietipäs nyt.
Ottamatta kantaa ap:n tapaukseen niin sanompa vain että tuollainen on lapsellista että byks kaks estetään tai ei vastata toiselle. Kyllä sen verran pitää olla munaa(myös naisilla) että kertoo kasvokkain tai edes soittamalla toiselle että mikä tilanne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä yritti tappaa kun hyväkäytöksisesti keskustelin sen kanssa ja sanoin etten halua jatkaa. Sen jälkeen oon aivan kylmästi ghostannut ja estänyt heti jos jostain tindermiehestä tulee joku negatiivinen juttu esille. Ei haittaa yhtään jos paheksutaan.
Ei tullut mieleen keskustella turvavälin kera?
Ja tämä on järkevää, koska..,?Kaikkihan me juttelemme vaarallisten psykopaattien tai muiden tapp…jien kanssa aina turvavälein, niin se menee iloisesti ja mukavasti ja kaikille jää hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tätä päivää: "Tykkään susta ja haluan olla sun kanssa! Mä ghostasin, kun olin tunnemyrskyn vallassa! Byää, se vihaa mua nyt! Mut olen paha tyttö - good vibes!"
Come on, sitten on näitä joilla on ekstrakapasiteettia josta ei puhuta eikä makseta elatustukia, ja näitä jotka pelaavat vaimonsa rahat, ja niin edelleen. Antakaa nuoren naisen tehdä loppuviimeksi tosi harmiton Ghostaus ilman isoa draamaa. Muutenkin monesti jos kertoo syyn miksei halua tapailla, mies voi alkaa agressiiviseksi, selvitttää osoitteen, alkaa uhkailla, jne. Että tuota. Maailma on monimuotoinen ja pieni ghostaus ei Siinä mittakaavassa paljon paina,
Ekstra lapsia eikä ekstrakapasiteettia. Sen verran taustaa, että viikko ennen kuin lapsemme syntyi, kävi ilmi, että eksällä on toinen lapsi tulosssa muutaman kuukauden myöhemmin eri naisen kanssa, jolle sanonut, ettei halua edes kuulla lapsesta koskaan. Pikku hiljaa olen oppinut ajattelemaan, että ehkäpä pienet epäkohteliaisuudet eivät ole isossa mittakaavassa niin kauhean paha asia kuin nuorena ajattelin, verrattuna moneen muuhun asiaan joita vain tapahtuu ilman sen ihmeempiä seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
En yritä ymmärtää naisia, mutta eivätpä he juurikaan kiinnosta.
Kyllä te homotkin ghostailette.
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen jakautuu niin moniin alaosastoihin, että koskaan niitä todellisia syitä saa selville ghostattava välttämättä.
Raukkamaista, että saisivat kantaa vastuunsa toisille.
Katoaminen on katoamista eikä sitä tarvi jakaa osastoihin
Olet hyvä esimerkki tästä lussukkasukupolvesta joka ei edes sitä saa sanottua, että haluaa lopettaa yhteydenpidon.
Kyllä minuakin olisi kiristänyt ja huolella.
Mä ainakin mieleummin haluan, että mut ghostattaisiin kuin sanottaisiin suoraan. Suoraan sanominen on jotenkin äärimmäisen kiusallista kummallekin ja jos tilanne joskus muuttuisikin, niin olisi helpompaa aloittaa uudestaan, kun mitään virallista lopetusta ei ole ikinä tullutkaan. Sama kavereiden kanssa. En ikinä "eroaisi" kaverista, vaikka en enää jaksaisi nähdä, koska jos joskus törmäämme uudestaan voi ollakin, että asiat ovat muuttuneet ja tulemmikin taas juttuun.
Kyllä sinä vielä jonkun jännän miehen kohtaat, ja sitten on saarnamiestä ikävä, ap. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä ymmärtää naisia, mutta eivätpä he juurikaan kiinnosta.
Kyllä te homotkin ghostailette.
Mistä se homous ilmeni?
Voihan hän ollakin aseksuaali mies/nainen.
Täällä ihmetellään kun miehet ghostaa. Miehillä on 20 vuoden kokemus tästä, joten ei yllätys että alkaa sama tulemaan takaisin.
Mikä on tämänkin ketjun tarkoitus?
Se, että olet pahoillasi ghostaamistasi?
Sekö, että pitää olla rehellinen, vai mikä?
Mennyt ihan ohi sun horinat.
En yllättyisi, että miehet alkaisivat teesejäkin peräti oviin naulaamaan, koska onhan toi ghostaaminen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö olisin nauranut.
Tuskin olisit, kun ap:täkin pelotti.
Olisit peittänyt korvat ja ghostannut sen etkä kuunnellut mitä sanoo.
Ghostaa tarkoittaa mitä ? Eikö sille ole ihan suomalaista vastiketta?
Opettele jotain muuta kieltä ja puhu sitä sitten sano valittajille ettet osaa suomea että turha koittaa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaako, nostitko syytteen miestä vastaan?
Ei tainnut uhkailla tai ahdistella.
Kulttuurieroja. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu "pehmeä ei" joten sitä ei osata lukea tai hyväksyä. Monissa muissa maissa on kuitenkin ihan yleistä, että suoraan ei sanota "ei" mihinkään, vaan "ei" luetaan siitä, että asiat eivät vaan toimi "kyllä" moodilla. Eli jos toinen lakkaa vastaamasta viesteihin, siitä tulkitaan että ei kiinnosta, eikä vedetä jotain ihme draamaa.
Onko tämä ghostaus jotain reppana-miesten rahastusta, että heidät mykkäkoululla jätetään, nainen saa puhelimeen viestejä mieheltä paljon, kun mies kyselee perään, nainen ilmiantaa viestit ja vie oikeuteen ahdistelusta ja tienaa?