Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!

Vierailija
29.01.2022 |

Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.

Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...

Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...

Kommentit (279)

Vierailija
1/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olisin nauranut.

Vierailija
2/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös suuttunut muutaman kerran ghostaamisesta. Mikset olisi vain voinut sanoa suoraan ettei nyt ole hyvä hetki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti loukkasit.

Kannattaa kantaa vastuu, jos on ollut tunteita molemmilla, että ehkä hänkin olisi ollut ymmärtäväisempi, jos olisit ollut rehellinen.

Vierailija
4/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Sen kun näkisi, mitä siitä seuraisi. ;)

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Vierailija
5/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista ettei oikeasti voi vaan sanoa syytä. Ghoustaajat ovat kyllä täysiä juntteja, joilla ei mitään perus käytöstapoja.

Vierailija
6/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös suuttunut muutaman kerran ghostaamisesta. Mikset olisi vain voinut sanoa suoraan ettei nyt ole hyvä hetki?

Nykypäivän nuoret ovat niin uusavuttomia etteivät he osaa tehdä mitään oikein.

Vierailija
7/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Jos jollain menee yhden tapaamisen jälkeinen ghostaus noin kovasti tunteisiin niin kyllä se pistää naurattamaan. Eri asia jos kyseessä olisi ihan oikeasti tapailu, mutta tuossa sitä ei todellakaan ole ollut. Kyllä, olen itsekin ghostannut ekojen treffien jälkeen eikä siinä minusta ole mitään väärää.

Vierailija
8/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tämä mies saarnasi ihan aiheesta..

Vierailija
9/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä päivää: "Tykkään susta ja haluan olla sun kanssa! Mä ghostasin, kun olin tunnemyrskyn vallassa! Byää, se vihaa mua nyt! Mut olen paha tyttö - good vibes!"

Vierailija
10/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Jos jollain menee yhden tapaamisen jälkeinen ghostaus noin kovasti tunteisiin niin kyllä se pistää naurattamaan. Eri asia jos kyseessä olisi ihan oikeasti tapailu, mutta tuossa sitä ei todellakaan ole ollut. Kyllä, olen itsekin ghostannut ekojen treffien jälkeen eikä siinä minusta ole mitään väärää.

Vastuuton olet, mutta et ole ainut.

Vierailija
11/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta.

Vierailija
12/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Aloituksessa ei kyllä puhuttu mistään yksistä treffeistä, joten siitä ei ole enempää tietoa. Ok, mutta miksi teet niin?

Vierailija
13/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Juuri tuollaiseen vieraantumiseen ovat monet menneet, että toisilla ei ole tunteita, että on ok tehdä noin.

Enemmän kertoo teistä se jotain.

Tässä olikin tutkimusta, että ghostaajat ovat narsisteja.

Vierailija
14/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Olen muuten nähnyt pari näistä ghostaamistani ihmisistä sattumalta myöhemmin, eikä ole kukaan tullut räyhäämään. Varmaan ovat itsekin tajunneet että tekisivät siinä itsestään vain pellen. Yksi tapaaminen ei ole lupaus mistään.

Vierailija
15/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saarnaisin aiheesta, jos näen, että kannattaa varata ne vaipat varulta. ;)

Vitsit sikseen, älkää ghostatko, niin putsaantuu ne omat kädet ja asia loppuun käsitelty.

Vierailija
16/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghostaaminen on keskenkasvuista.

miksei voi vaan sanoa, että juuri nyt ei sovikaan tai että ei kiinnosta?

Vierailija
17/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Olen muuten nähnyt pari näistä ghostaamistani ihmisistä sattumalta myöhemmin, eikä ole kukaan tullut räyhäämään. Varmaan ovat itsekin tajunneet että tekisivät siinä itsestään vain pellen. Yksi tapaaminen ei ole lupaus mistään.

Et ole vaivan arvoinen, kun arvoa ei ole.

Vierailija
18/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaako, nostitko syytteen miestä vastaan?

Vierailija
19/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Aloituksessa ei kyllä puhuttu mistään yksistä treffeistä, joten siitä ei ole enempää tietoa. Ok, mutta miksi teet niin?

"Tuli kerran tavattua", sanottiin aloituksessa. Ehkä kyseessä ei sitten ollut treffit, mutta samapa se oikeastaan. Yksi kerta joka tapauksessa.

Tuollaisten asioiden selitteleminen käytännössä tuntemattomalle ihmiselle on kiusallista, eikä koskaan voi tietää miten se toinen reagoi. Jos en ole kiinnostunut ihmisestä, ei minua kiinnosta käydä mitään pitkiä keskusteluja hänen kanssaan, haluan vain päästä mahdollisimman pian eroon. Helpoimmalla pääsee kun vain ghostaa, viesti menee perille myös niin.

Vierailija
20/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Et ole vaivan arvoinen, kun arvoa ei ole.

Vaikka sitten niin. Minua ei kiinnosta pskaakaan sellaisen ihmisen mielipiteet, josta en ole kiinnostunut. Aivan sama mitä ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi