Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!
Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.
Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...
Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...
Kommentit (279)
Vastuun pakoilua tuollainen, mutta sen minkä taakseen jättää, voi edestään vielä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat mieheltä kunnioitusta mutta itse naiset eivät suostu vaivautumaan edes sanomaan mitään jos jättää miehen. Katoaminen mitään sanomatta on varmaan epäkunnioittavinta mitä tiedän.
Onko tuossa aloituksen tapauksessa sinun mielestäsi kyse jättämisestä? Kun ei oikeasti ole edes mitään suhdetta.
No, joillekin vissiin yksi tapaaminen tarkoittaa jo suhdetta.
Tuo on kyllä varoittava esimerkki, mutta onneksi oli vain suoraselkäinen, rehti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat mieheltä kunnioitusta mutta itse naiset eivät suostu vaivautumaan edes sanomaan mitään jos jättää miehen. Katoaminen mitään sanomatta on varmaan epäkunnioittavinta mitä tiedän.
Onko tuossa aloituksen tapauksessa sinun mielestäsi kyse jättämisestä? Kun ei oikeasti ole edes mitään suhdetta.
No, joillekin vissiin yksi tapaaminen tarkoittaa jo suhdetta.
Itse puhuin vähän yleisemmin. En takertunut vain yhteen tapaukseen niin kuin sinä. Jos olisit lukenut kommenttini kunnolla niin olisit huomannut että puhuin naisista monikossa ja aloituksessa puhutaan vain yhdestä naisesta
Ette ymmärrä mitä saarnaaminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tätä päivää: "Tykkään susta ja haluan olla sun kanssa! Mä ghostasin, kun olin tunnemyrskyn vallassa! Byää, se vihaa mua nyt! Mut olen paha tyttö - good vibes!"
Ei miehet jaksa tuollaisia "naisia" edes, että hyvä kun ghostaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö olisin nauranut.
Typerää
Vierailija kirjoitti:
Ette ymmärrä mitä saarnaaminen tarkoittaa.
Puhekieleen kannattaa tutustua.
Eikö muka kukaan muu näe kuinka keksitty, katkeran ghostatun viesti tämä oli?
Kyllä se ghostaus ihan aiheesta tulee.
Jotenkin tuntuu, että tuollaiset ghostaavat naiset rakastavat draamaa ja voimaantuvat siitä.
Elämä ei ole saippuasarjaa!
Oikeastaan on hyvä, että nämä katoajat katoaa ilman selitystä. Vaikka onkin alhaista ja loukkaavaa.
Miettikää minkälainen parisuhde olisi tämäntyylisen ihmisen kanssa jos siihen saakka erehtyisi.
Eihän näillä ole mitään tapoja, vastuunottoa tai kunnioitusta toista ihmistä kohtaan.
Oikeastaan väistää silloin luodin.
Puhun nyt siis kun toinen on ns. normaali ihminen. Ei mitään häiriköintiä tai outoa käytöstä ole ilmennyt. Ja toinen katoaa tai estää.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuin moni alapeukuttaa ap:n teon, mutta kuinka moni sitä ghostaamista oikein harjoittaa?
Suurin osa sitä tekee. En ymmärrä tätä teeskenneltyä paheksuntaa. Ihan normi nettideittailussa.
En yritä ymmärtää naisia, mutta eivätpä he juurikaan kiinnosta.
Ihminenhän tulee ja menee niin kuin häntä huvittaa,
ei niin kuin minua huvittaa. Toiselta saa tasan sitä mitä hän on.
Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan on hyvä, että nämä katoajat katoaa ilman selitystä. Vaikka onkin alhaista ja loukkaavaa.
Miettikää minkälainen parisuhde olisi tämäntyylisen ihmisen kanssa jos siihen saakka erehtyisi.
Eihän näillä ole mitään tapoja, vastuunottoa tai kunnioitusta toista ihmistä kohtaan.
Oikeastaan väistää silloin luodin.
Puhun nyt siis kun toinen on ns. normaali ihminen. Ei mitään häiriköintiä tai outoa käytöstä ole ilmennyt. Ja toinen katoaa tai estää.
Jos mä katoan tai estän siihen on hyvä syy. Nää estetyt kuitenkin varmaan sanois ettei häiriköintiä tai outoa käytöstä ole ollut. Mä oon silloin se joka siirtyy pois sen luodin tieltä.
Ööö no varmasti on ihan syytäkin suuttua, jos edellisenä iltana on viestitelty ihan normaalisti ja seuraavana aamuna huomaatkin olevasi estetty. Siis mikä siinä olisi ollut niin vaikeaa kirjoittaa, että nyt emme voi jatkaa viestittelyä, koska elämäntilanteeni on muuttunut. Ihan käsittämätöntä empatian puutetta ja tunnekylmyyttä tuollainen, etkö osaa oikeasti asettua toisen asemaan yhtään?
Itse olen lopettanut vastaamisen joskus tilanteessa, jossa toisesta ei ole kuulunut muutenkaan viikkokausiin ja siis viestittely ei ole ollut muutenkaan aktiivista. Mutta jos on ollut oikeasti päivittäistä ja olette tavanneetkin, niin kyllä toinen ansaitsee selityksen, mikset enää vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tätä päivää: "Tykkään susta ja haluan olla sun kanssa! Mä ghostasin, kun olin tunnemyrskyn vallassa! Byää, se vihaa mua nyt! Mut olen paha tyttö - good vibes!"
Come on, sitten on näitä joilla on ekstrakapasiteettia josta ei puhuta eikä makseta elatustukia, ja näitä jotka pelaavat vaimonsa rahat, ja niin edelleen. Antakaa nuoren naisen tehdä loppuviimeksi tosi harmiton Ghostaus ilman isoa draamaa. Muutenkin monesti jos kertoo syyn miksei halua tapailla, mies voi alkaa agressiiviseksi, selvitttää osoitteen, alkaa uhkailla, jne. Että tuota. Maailma on monimuotoinen ja pieni ghostaus ei Siinä mittakaavassa paljon paina,
Niin. Joillakin miehillä on saarnoja.