Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!

Vierailija
29.01.2022 |

Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.

Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...

Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...

Kommentit (279)

Vierailija
121/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on raivoissaan jo ajatuksesta, että nainen ei halua olla niiden kanssa.

Miksi olisi? Jos joku ei halua, niin sitten vaan jättää sen rauhaan ja siirtyy seuraavaan. Näin miehenä voin sanoa, että ei:n kuuleminen ei ole mikään ongelma. Ghostaaminen on ongelma, koska se on äärimmäisen loukkaavaa.

Sama näin naisena.

Vierailija
122/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä teitä. Käyn paljon treffeillä ja musta on ihan normaalia, että jos ei klikkaa niin sitten kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Olis tosi teennäistä joku ”kiitos treffeistä, mutta en ole kiinnostunut”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä yritti tappaa kun hyväkäytöksisesti keskustelin sen kanssa ja sanoin etten halua jatkaa. Sen jälkeen oon aivan kylmästi ghostannut ja estänyt heti jos jostain tindermiehestä tulee joku negatiivinen juttu esille. Ei haittaa yhtään jos paheksutaan.

Kyllä se riski saada nenille on paljon korkeampi jos teet niin törkeän tempun, että vain katkaiset tylysti yhteydenpidon, kuin että sanoisin että ei kiitos. Ei:n jälkeen on hyvinkin helppo jatkaa eteenpäin, mutta katoaminen jättää ilmaan kysymysmerkkejä ja vihan sellaista ihmistä kohtaan, joka tekee näin törkeästi, eikä omaa alkeellisia käytöstapoja. Itse voisin etsiä tällaisen ghostaajan pyytää sanomaan sen "ei kiitos", että voin rauhassa jatkaa eteenpäin, eikä tarvitse miettiä mikä tälle tuli.

Vedät turpaan naisia, jotka ei tee sun mielen mukaan?

En minä ketään turpaan vedä, vaan totesin, että riski on paljon korkeampi kuin rehellisesti ei:n sanomisessa. Joku voi suuttua noin törkeästä käytöksestä oikeasti, kun taas ei:n sanominen voi olla surullista ja hetken kirpaista, mutta siitä on helppo jatkaa eteen päin.

Suuttuu oikeasti ja tekee mitä? Semmonen mieskö ottaa pakit hyvin? On vaan vähän surullinen, mutta ghostaamisesta ”suuttuu oikeasti”.

En tiedä mitä tekee? Mitä itse tekisit jos joku vaikka sylkäisee syn naamalle? Pakit on ihan normaali juttu, eikä se ole mikään loukkaus. Ketä tahansa normaali ihminen voi ottaa herneen nenään loukkauksesta, jota ghostaaminen on.

Vierailija
124/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä yritti tappaa kun hyväkäytöksisesti keskustelin sen kanssa ja sanoin etten halua jatkaa. Sen jälkeen oon aivan kylmästi ghostannut ja estänyt heti jos jostain tindermiehestä tulee joku negatiivinen juttu esille. Ei haittaa yhtään jos paheksutaan.

Kyllä se riski saada nenille on paljon korkeampi jos teet niin törkeän tempun, että vain katkaiset tylysti yhteydenpidon, kuin että sanoisin että ei kiitos. Ei:n jälkeen on hyvinkin helppo jatkaa eteenpäin, mutta katoaminen jättää ilmaan kysymysmerkkejä ja vihan sellaista ihmistä kohtaan, joka tekee näin törkeästi, eikä omaa alkeellisia käytöstapoja. Itse voisin etsiä tällaisen ghostaajan pyytää sanomaan sen "ei kiitos", että voin rauhassa jatkaa eteenpäin, eikä tarvitse miettiä mikä tälle tuli.

Annoit just esimerkin siitä, millasia tyyppejä kannattaa ghostailla. Voisit etsiä sen tyypin ja pyytää sanomaan? Sekopää.

Tottakai. Miten muuten hän ymmärtäisi kuinka sairaan teon on tehnyt? Jos sanoo suoraan ei, niin no problem. Mutta jos ollaan vaikka tapailtu kuukausi ja noin tekee, niin palautetta täytyy antaa ja ihan oman mielenrauhan takia käydä selvittämässä asia, eli pyytää sanomaan se ei.

Jos se ei ole suhun yhteydessä niin se on se ei. Sä et rupea vainoamaan ja vaadi sitä tekemään yhtään mitään.

Se ei todellakaan ole mikään ei, vaan siinä jää paljon kyaymysmerkkejä ilmaan, jos on kerennyt tutustumaan jo ja asiat menneet hyvin. Se on ihan normaalia, että lähtee oman mielenrauhan takia selvittämään mieltä painavat kysymykset. Ghostaaminen ei ole millään mittarilla normaalia.

Vierailija
125/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ketään turpaan vedä, vaan totesin, että riski on paljon korkeampi kuin rehellisesti ei:n sanomisessa. Joku voi suuttua noin törkeästä käytöksestä oikeasti, kun taas ei:n sanominen voi olla surullista ja hetken kirpaista, mutta siitä on helppo jatkaa eteen päin.

Suuttuu oikeasti ja tekee mitä? Semmonen mieskö ottaa pakit hyvin? On vaan vähän surullinen, mutta ghostaamisesta ”suuttuu oikeasti”.

En tiedä mitä tekee? Mitä itse tekisit jos joku vaikka sylkäisee syn naamalle? Pakit on ihan normaali juttu, eikä se ole mikään loukkaus. Ketä tahansa normaali ihminen voi ottaa herneen nenään loukkauksesta, jota ghostaaminen on.

Miten sylkäisy ja vastaamatta jättäminen on sama asia?

Vierailija
126/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä teitä. Käyn paljon treffeillä ja musta on ihan normaalia, että jos ei klikkaa niin sitten kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Olis tosi teennäistä joku ”kiitos treffeistä, mutta en ole kiinnostunut”.

Yksien treffien jälkeen vastaamattomuus on ehkä vaan erittäin huonotapaista, mutta ei ghostaamista. Viesti tulee selväksi, eikä kummallakaan varmaan ole tunteita pelissä. Ghostaamisen ymmärrän siten, että on jo tutustuttu hieman ja ehkä annettu ymmärtää jotain ja on tunteita pelissä ja sitten vaan häviää... erittäin sairasta touhua siis.

Vierailija
127/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sama asia ole, mutta molemmat ovat asioita, joilla häpäistään ja loukataan toista ihmistä. Ghostaaminen on se pahempi noista kahdesta.

Vierailija
128/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi kertoi toisien treffien jälkeen että ei kai haittaa, tapailee sillä hetkellä kolmea eri naista. Mä olisin neljäs. En sitten enää vastannut sen pariin treffikutsuun. Sitä tuskin kamalasti haittas. Olin vaan niin ärsyyntynyt kun tuhlas mun aikaa vaikka tiesi mun etsivän vakavaa, yksiavioista suhdetta.

Vierailija
129/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sama asia ole, mutta molemmat ovat asioita, joilla häpäistään ja loukataan toista ihmistä. Ghostaaminen on se pahempi noista kahdesta.

Jotkut täällä kuulostaa oikeasti siltä, että on valmis tyyliin kunniamurhaan tän asian takia. Pelottavaa.

Vierailija
130/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse tullut ghostatuksi ikinä?

Vierailija
131/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka pidätte ghostaamista ihan hirveenä hommana niin deittailetteko tällä hetkellä? Kun ghostaaminen tuntuu olevan ihan normi ja mä oon ihan tottunut siihen.

Vierailija
132/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se p e r s e e s t ä ,mutta näyttäisi kuuluvan nettideittikulttuurin joka on myös edellä mainitusta paikasta.

Vierailija
133/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestaan suosittelen teille, jotka ovat myös sen mukavan miehen ap:n tavoin ghostanneet, että jos elämässänne on nyt otollinen hetki ihmissuhteille ja elämä hallussa, ottakaa yhteyttä näihin miehiin.

Kokeilkaa kepillä jäätä, ja katsokaa tulisiko siitä jotain kaunista. :)

Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
134/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestaan suosittelen teille, jotka ovat myös sen mukavan miehen ap:n tavoin ghostanneet, että jos elämässänne on nyt otollinen hetki ihmissuhteille ja elämä hallussa, ottakaa yhteyttä näihin miehiin.

Toivossa on hyvä elää.

Kyllä! Asiat voivat kääntyä parempaan.

Ei ghostaaminen aina tarkoita, etteikö välittäisi, mutta elämä on juonenkäänteitä täynnä.

Vierailija
135/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarina on harvinainen. Yleensä ghostattu on ihminen, jonka kanssa ei todellakaan halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
136/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarina on harvinainen. Yleensä ghostattu on ihminen, jonka kanssa ei todellakaan halua olla missään tekemisissä.

Paradoksaalinen nainen, vaiko yrittääkö hän varoittaa miehistä, jotka saarnaavat?

Vierailija
137/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n ei olisi pitänyt ghostata, vaan pyytää miestä antamaan aikaa, jotta asiat ovat reilassa.

Vierailija
138/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä!

Miksi miestä demonisoidaan, kun hän vastuuttomalle naiselle sanoi asiat suoraan, arvostellen tekoja, eikä naista?

Tuntuu, että naisia opetetaan olemaan tuollaisia ghostaajia, eikä heitä saisi laittaa vastuuseen, että teko on todella alhainen.

Lisää tuollaisia miehiä, jotka tarttuvat härkää sarvista, eikä hakkaa tai hauku naisia, vaan tekoja arvostelevat!

Vierailija
139/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne miehetkin ghostaa ihan yhtä lailla

Tuo on sama vastaus mikä tulee naisilta aina "mutta kun miehetkin". Herää vain kysymys miten kehtaatte vaatia miehiltä parempaa kun kostoksi teette ihan samat vääryydet kuin miehetkin?

Vierailija
140/279 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tyyppi kertoi toisien treffien jälkeen että ei kai haittaa, tapailee sillä hetkellä kolmea eri naista. Mä olisin neljäs. En sitten enää vastannut sen pariin treffikutsuun. Sitä tuskin kamalasti haittas. Olin vaan niin ärsyyntynyt kun tuhlas mun aikaa vaikka tiesi mun etsivän vakavaa, yksiavioista suhdetta.

Tiedät siis sen miltä miehistä tuntuu kun saa tietää että nainen pyörittää useampaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi