Mikä olisi vaihtoehto rintaliiveille t-paidan alla?
En haluasi käyttää enää liivejä, mutta t-paidan alta näkyy rinnat rumasti. Mitähän vaihtoehtoja olisi?
Kommentit (33)
mikä siinä on rumaa?
joku hihhuli voi pahastua, mutta kuka niistä harhaisista sekopäistä välittää.
Mikä niissä rintaliiveissä on ongelma? Itse pidän kesällä kevyitä ja mielyttäviä liivejä. Talvella vahvempia mutta mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä rintaliiveissä on ongelma? Itse pidän kesällä kevyitä ja mielyttäviä liivejä. Talvella vahvempia mutta mukavia.
Ongelma on se, kun ne liivit näkyy t-paidan läpi, tai siis erottuu osittain. Haluaisin rinnat enemmän huomaamattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, kun ne liivit näkyy t-paidan läpi, tai siis erottuu osittain. Haluaisin rinnat enemmän huomaamattomaksi.
Miksi se on ongelma? Luuletko olevasi jotenkin uniikki? Rintaliivit naisella jotenkin poikkeuksellista mielestäsi?
Pue isompi paita. Tai eri tyyppinen. Vaikka löysä kauluspaita.
>"t-paidan alta näkyy rinnat rumasti"
Jonkun toisen mielestä ne näkyy kauniisti.
Kokaile rintaliivejä t-paidan päällä. Kai sitäkin joku Madonna tai Rihanna on jo kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Kokaile rintaliivejä t-paidan päällä. Kai sitäkin joku Madonna tai Rihanna on jo kokeillut.
korjaan: Kokeile
Urheilutoppi joka litistää rinnat huomaamattomiksi.
Hihaton vartalonmyötäinen joustavakankainen aluspaitatoppi. Suosittelen.
Itse olen pitänyt rintaliivejä viimeksi 15-vuotiaana, olen nyt 69 v. Rintsikat on ahdistavat vaatekappaleet eikä pienirintainen niitä edes tarvitse.
Ne ovat yleensä tekokuitua eivätkä hengitä, ja nostavat rinnat asentoon, jossa ne eivät normaalisti olisi. Miten käy verenkierron?
Itse käytän yleensä puseroita, joissa on rintataskut, jotka peittää nännit. Siis puserot puuvillakankaasta, ei mitään kudottua, joka nuoleutuu ihoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Urheilutoppi joka litistää rinnat huomaamattomiksi.
Miksi pitäisi litistää rintoja....??
Sopiva mukava alustoppi tai aluspaita on hyvä.
Millä lailla rinnat näkyy rumasti? Jos vain nännit häiritsee, niin nänniteippi auttaa. Jos taas kaipaa vain vähän tukea, niin fileet varmaan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla rinnat näkyy rumasti? Jos vain nännit häiritsee, niin nänniteippi auttaa. Jos taas kaipaa vain vähän tukea, niin fileet varmaan riittää.
Nännit just häiritsee. Ärsyttää kun ne alkaa välillä nöpöttään. Se vaan on niin härskin näköistä. Ne pitäisi saada kuriin.
Korsetti. Leikkauta rinnat pois. Opettele sitomaan kangassuikaleella rinnat. Muotoileva aluspaita(onko semmoisia?). Onko urheiluliivit eli topit myös rintaliivejä vai tarkoitatko rintsikoilla vain hakasilla olevia kaarituellisia mahdollisesti topattuja liivejä?
Tai muokkaat ajatteluasi, ei rumasti vaan luonnollisesti näkyy.