Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!

Vierailija
29.01.2022 |

Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.

Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...

Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...

Kommentit (279)

Vierailija
21/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Sen kun näkisi, mitä siitä seuraisi. ;)

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Jos jollain menee yhden tapaamisen jälkeinen ghostaus noin kovasti tunteisiin niin kyllä se pistää naurattamaan. Eri asia jos kyseessä olisi ihan oikeasti tapailu, mutta tuossa sitä ei todellakaan ole ollut. Kyllä, olen itsekin ghostannut ekojen treffien jälkeen eikä siinä minusta ole mitään väärää.

Vastuuton olet, mutta et ole ainut.

Olen muuten nähnyt pari näistä ghostaamistani ihmisistä sattumalta myöhemmin, eikä ole kukaan tullut räyhäämään. Varmaan ovat itsekin tajunneet että tekisivät siinä itsestään vain pellen. Yksi tapaaminen ei ole lupaus mistään.

Et ole vaivan arvoinen, kun arvoa ei ole.

Vaikka sitten niin. Minua ei kiinnosta pskaakaan sellaisen ihmisen mielipiteet, josta en ole kiinnostunut. Aivan sama mitä ajattelee.

Niin varmaan! xD Siellä uhoat, kun pitää voimaantua.

Vierailija
22/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä käytöstä mieheltä, selkeä narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin saarnaisin aiheesta, jos näen, että kannattaa varata ne vaipat varulta. ;)

Vitsit sikseen, älkää ghostatko, niin putsaantuu ne omat kädet ja asia loppuun käsitelty.

Vaipat, mitkä vaipat?

Vierailija
24/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Jos jollain menee yhden tapaamisen jälkeinen ghostaus noin kovasti tunteisiin niin kyllä se pistää naurattamaan. Eri asia jos kyseessä olisi ihan oikeasti tapailu, mutta tuossa sitä ei todellakaan ole ollut. Kyllä, olen itsekin ghostannut ekojen treffien jälkeen eikä siinä minusta ole mitään väärää.

Olen muuten nähnyt pari näistä ghostaamistani ihmisistä sattumalta myöhemmin, eikä ole kukaan tullut räyhäämään. Varmaan ovat itsekin tajunneet että tekisivät siinä itsestään vain pellen. Yksi tapaaminen ei ole lupaus mistään.

Vaikka sitten niin. Minua ei kiinnosta pskaakaan sellaisen ihmisen mielipiteet, josta en ole kiinnostunut. Aivan sama mitä ajattelee.

No ihan oikeasti ei kiinnosta, aivan sama uskotko. Jos kiinnostaisi, totta kai olisin pyrkinyt antamaan itsestäni mahdollisimman ihanan kuvan heille. Mutta ei ollut mitään tarvetta sellaiseen.

Vierailija
25/279 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

No ihan oikeasti ei kiinnosta, aivan sama uskotko. Jos kiinnostaisi, totta kai olisin pyrkinyt antamaan itsestäni mahdollisimman ihanan kuvan heille. Mutta ei ollut mitään tarvetta sellaiseen.

Älä sitten vaivaudu kertomaan, et sua ei kiinnosta, kun kerran tänne palaat "selventämään". :D

Vierailija
26/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hyvä, että ap edes olisi tajunnut hävetä käytöstään, olisi saattanut kasvaa ihmisenä. Mutta selvästikkään ei, hän ei pysty kehittymään.

Vierailija
27/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
28/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä kummitteleminen oikein on?

Vierailija
29/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä yritti tappaa kun hyväkäytöksisesti keskustelin sen kanssa ja sanoin etten halua jatkaa. Sen jälkeen oon aivan kylmästi ghostannut ja estänyt heti jos jostain tindermiehestä tulee joku negatiivinen juttu esille. Ei haittaa yhtään jos paheksutaan.

Vierailija
30/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä yritti tappaa kun hyväkäytöksisesti keskustelin sen kanssa ja sanoin etten halua jatkaa. Sen jälkeen oon aivan kylmästi ghostannut ja estänyt heti jos jostain tindermiehestä tulee joku negatiivinen juttu esille. Ei haittaa yhtään jos paheksutaan.

Ei tullut mieleen keskustella turvavälin kera?

Vierailija
31/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen jakautuu niin moniin alaosastoihin, että koskaan niitä todellisia syitä saa selville ghostattava välttämättä.

Raukkamaista, että saisivat kantaa vastuunsa toisille.

Vierailija
32/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen voi kasvattaa luonnetta vahvemmaksi tai satuttaa peruuttomasti.

Mutta jos teillä kahdella oli jotain ja teit noin, niin turhaan haet sympatioita täältä.(Alapeukut tuomitsevat sinut!)

Älkää naiset tehkö noin, jos tykkäätte siitä tyypistä! Antakaa heille mahdollisuus tulla teitä vastaan, niin ei tarvitse ailahdusten jälkeen katua, että ghostasitte ihanan miehen!

Tuollaisia suoraselkäisiä miehiä tarvitaan lisää, tai niitä, jotka eivät välitä hylkäämisistä!

Vierailija
33/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies, kun kohtasi sinut teoistasi, eikä muuta tehnyt kuin arvosteli tekosi!

Vierailija
34/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt hyvänen aika sentään se toisten tunteilla leikkiminen!

Se on varman päälle pelaamista se, että kerrotte suoraan, kun ei voi tietää miten toinen ottaa sen lähdön.

Vierailija
35/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuin moni alapeukuttaa ap:n teon, mutta kuinka moni sitä ghostaamista oikein harjoittaa?

Vierailija
36/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghostaaminen on keskenkasvuista.

miksei voi vaan sanoa, että juuri nyt ei sovikaan tai että ei kiinnosta?

Tämä!!. mikä siinä on niin helvetin vaikeeta textaa puolessa minuutissa kahden sanan lause " ei kiinnosta. vuorokaudessa 24 h mutta on niin kiire...aaaaaargh

Vierailija
37/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ghostattiin kolmen treffikerran jälkeen, mutta ei tulisi mieleenikään käydä siitä riehumaan. 😄 Jos nelikymppinen mies ei saa sen vertaa sanottua, että parilla lauseella kiittää ja kuittaa, niin mitkä olisivat edellytykset tasapainoiseen ihmissuhteeseen muutenkaan.

Eikä se muutenkaan ollut menetys, hän oli hetkittäin hieman jyrkkä ja yksiniittinen käytökseltään, eikä meillä ollut keskinäistä vetovoimaa. Kävimme vain kahvilla, kävelyllä ja syömässä ns. kaveripohjalta.

Vierailija
38/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat mieheltä kunnioitusta mutta itse naiset eivät suostu vaivautumaan edes sanomaan mitään jos jättää miehen. Katoaminen mitään sanomatta on varmaan epäkunnioittavinta mitä tiedän.

Vierailija
39/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena poikana ghostasin. Olin vielä lukiossa. Tämä nainen tuli varmaan 10 vuotta myöhemmin ravintolassa vastaan, ja piti saarnan (kännissä). Kieltämättä olin sen ansainnut, vaikka asia oli sinänsä aika vanha. Eikä kyseessä ollut, kuin yhdet treffit ilman seksiä tai mitään.

Eli kyllä ghostaamisesta voi seurata vittuilua joskus myöhemmin. Siksi se kannattaa jättää tekemättä. Pahimmassa tapauksessa ghostattu on vaikka pitämässä sinulle työhaastattelua unelmiesi työpaikkaan.

Vierailija
40/279 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opinhahan ainakin uuden nuorisoslangisanan tämän ketjun myötä. Toki olen tuon sanan nähnyt täälläkin otsikoissa vilahtelevan, mutta vasta nyt vaivauduin googlaamaan, mitä se tarkoittaa.

Olen kyllä etääntynyt todella kauas kaikenlaisesta tapailukulttuurista. Sitä se tämä jo useamman vuoden kestänyt yksinolo teettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan