Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Kätilö vaati käyttämään kasvomaskia - koronakriittinen pariskunta nosti syrjintäkanteen Naistenklinikkaa vastaan”

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähänon ovella jo laput,että maski pitää olla.Mitä he kuvittelivat ? Vaikka se maski niin mielyttävä ole niin voisivat käyttää järkeä.Lapsellista käyttäytymistä.

Vierailija
102/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman tehokkain supertietokone Fugaku on todistanut, että visiireistä ei ole mitään hyötyä koronan torjunnassa. Siis yhtään mitään. Tieteellisesti todistettu. Anna tämän ajatuksen upota päähäsi.

Miksi tämä kätilö siis yritti pakottaa käyttämään sellaista?

https://www.theguardian.com/world/2020/sep/22/face-shields-ineffective-…

Sä et sitten osaa englantiakaan kovin hyvin?

Ei näköjään ja kuitenkin jutussa oli jopa KUVA, josta olisi käynyt ilmi, että kyse oli visiireistä ei maskeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti häviävät jutun ja saavat itse maksaa. Kai ne hakee hyväksyntää niiltä foliohattu somaryhmiltään, saa huomiota tempauksellaan. Kunhan ei lapsenhoito jäisi heikkoihin kantimiin, kun ajatukset on muualla ja nenä kiinni somessa.

Vierailija
104/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman tehokkain supertietokone Fugaku on todistanut, että visiireistä ei ole mitään hyötyä koronan torjunnassa. Siis yhtään mitään. Tieteellisesti todistettu. Anna tämän ajatuksen upota päähäsi.

Ei näköjään ja kuitenkin jutussa oli jopa KUVA, josta olisi käynyt ilmi, että kyse oli visiireistä ei maskeista.

Matemaattisen mallinnuksen mukaan ei siis pysäytä pienimpiä aerosoleja, mutta isommista pysäyttää noin puolet.

Vierailija
105/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matemaattisen mallinnuksen mukaan ei siis pysäytä pienimpiä aerosoleja, mutta isommista pysäyttää noin puolet.

Ei niitä mitkään työpaikat mittaile ja puntaroi miten paljon maskit pysäyttää aerosolia. Se on naamalla koko päivän siitä huolimatta.

Vierailija
106/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole estämässä teitä koronahulluja eristäytymästä kotiinsa, ottamaan vaikka tuhatta piikkiä ja pitämään maskeja 24/7 mutta se, että haluatte muidenkin osallistuvan teidän psykooseihinne, menee todellakin liian pitkälle.

Todella psykoottista yrittää estää rokottamattomia joutumasta teholle ja sairaalaan kuormittaa sairaanhoitoa ja näin aiheuttaen rajoitusten pitkittymisen sekä esim.sydän- ja syöpäleikkeusten siirtymisen, kun leikkurin väki tarvitaan teholle hoitamaan rokottamattomia.

Älä viitsi höpistä roskaa. Et sinä välitä rokottamattomista tippaakaan. Sinä vihaat meitä koska emme kuulu samaan heimoon kuin sinä. Minussa näet peilin joka paljastaa konformistisen sieluttoman pelkurin joka tekee ihan mitä tahansa mitä käsketään.

Suomessa on 13 000 sairaalapaikkaa ja niistä 3-4% on tällä pahimmillaan koronapotilaita. Tehohoidossa on n. 50, kun paikkoja on 300 ja se paikkaluku voidaan nostaa tarvittaessa tuhanteen. Kukaan ei ole eikä tule joutumaan rokottamattoman takia siirtämään mitään leikkausta. 

Jos sairaanhoidossa olisi oikeasti henkilöstöpulaa, miksi aiemmin täysin hyviä sairaanhoitajia irtisanottaisiin nyt?

Eipä sairaanhoitajia tarvitse juuri irtisanoa, kun 95% on rokotettu vähintään kahdesti.

Lääkäreistä 97-98%.

Ongelma on lähihoitajat, joista vain n.80% kahdesti rokotettuja.

Teholla ollaan keskimäärin 3-4 päivää. Koronan takia keskimäärin 11 päivää.

Päälle eristystoimet, joita ei muiden kanssa tarvita jne.

Kuormitus on moninkertainen.

"”Tehohoitomoduulin avaaminen koronaviruspotilaille johti siihen, että tehohoitoa tarvitsevien koronaviruspotilaiden määrän ollessa 16–21 jokaisena arkipäivänä joudutaan siirtämään 4–5 tehohoitoa vaativaa leikkausta. Tämän jälkeen jokainen tuon 21:n ylittävä lisäpotilas siirtää keskimäärin neljän muun potilaan hoitoa. Merkittävä osa näistä on ei-kiireellisiä sydänleikkauksia"

https://www.hus.fi/ajankohtaista/jokainen-uusi-koronaviruspotilas-tehoh…

Ahaa, eli voi irtisanoa jos "niitä" on tarpeeksi vähän. Pelkurimainen kosto.

Minä haluaisin nimenomaan rokottamattoman hoitajan. Kuunnellaanko minua?

Jos koronan takia jonkun leikkausta joudutaan siirtämään, vika on terveydenhuollossa itsessään. 

On sairasta jos kansalainen joutuu olemaan vastuussa terveydenhuollosta.

Haluaisit nimenomaan rokottamattoman hoitajan? Haluatko kertoa että miksi? Mitä muiden ihmisten rokotukset sinua häiritsevät?

Mitä muita vaatimuksia sinulla on hoitajalle ja kuinka monta kertaa olet julkisessa terveydenhuollossa päässyt sanelemaan vaatimuksia siitä, millaisen hoitajan haluat sinua hoitamaan? Minä tiedän pari kertaa kun asiakas ei olisi halunnut ylipainoista hoitajaa. Arvaa kuunneltiinko heitä? Vastaus: Ei.

Vierailija
107/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti häviävät jutun ja saavat itse maksaa. Kai ne hakee hyväksyntää niiltä foliohattu somaryhmiltään, saa huomiota tempauksellaan. Kunhan ei lapsenhoito jäisi heikkoihin kantimiin, kun ajatukset on muualla ja nenä kiinni somessa.

Hävisivät jo. Lue kokonaan se artikkeli.

Vierailija
108/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eivät usko lääketieteeseen niin mikseivät synnyttäneet kotona?

Kirurginmaski mistä tässä varmaan väännetään ei suojaa ilmateitse tarttuvilta viruksilta vaikka olisi liimattuna naamaan kiinni. Itseasiassa mikään ffp2 suojainta heikompi ei suojaa. Kirurgimaskia huonompi on enää kangasmaski. Kyllä jokainen voi vedota käyttämättömyyteen jos tarjolla ei ole kuin suojautumisteatteria eikä todellista suojautumista.

Mitä se todellinen suojautuminen olisi ollut, jota ei siis ollut tarjolla?

Vierailija
109/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne uskaltaa lapsivesitutkimukseen? Ja sehän on siis kromosomitutkimus, eli ihan oikeasti ehtaa n*tsikamaa. Vähän eri tasolla kun pistää liinaa pärskeitä estämään.

Keskenmenoriskikin on.

Ehkä sikiöllä periytyvä kehityshäiriö.

Vierailija
110/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole maskia laittanut kun olen esim.työterveydessä (terveystalo) käynyt, tai paikallisen tk:n hammaslääkärissä. Tai apteekissa, enkä kyllä missään muuallakaan.

Aina olen saanut samanlaista palvelua kuin maskillisetkin ja niin kuuluu saadakin.

Vierailija
111/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertaakaan en ole maskia laittanut kun olen esim.työterveydessä (terveystalo) käynyt, tai paikallisen tk:n hammaslääkärissä. Tai apteekissa, enkä kyllä missään muuallakaan.

Aina olen saanut samanlaista palvelua kuin maskillisetkin ja niin kuuluu saadakin.

Ei se mua haittaa. Tuskin haittaa muiden mielipiteet sinusta.

Täällä pikku kylässä sua pidettäisiin tyhmänä ja itserakkaana kun ei välitä muiden terveydestä.

Vierailija
112/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapsivesipunktio ei ole vakaumusta vastaan 😆

Lapsivesipunktiossa usein laitetaan niitä 5G kontrolloituja ajatusten hallinta nanorobotteja.

Vierailija
113/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se kohtaus Netflixin Death To 2021 - dokumentistä, kun se Karen juoksee repimässä ihmisten naamoilta maskeja. Jopa kirurgilta kesken leikkauksen!

Vierailija
114/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tällaiset vinkujat ja kaikesta mahdollisista oikeuteen vetäjät. Kyllä syyttäjille ja oikeuslaitoksella on paljon tärkeämpiäkin töitä kuin jonkun maskiselkkaus. Olisi vastannut että en laita laskua ja sillä selvä. Toivottavasti joutuvat itse maksamaan kaikki oikeudenkäyntikulut. Sama on joku Päivi Räsäsen syyttäminen. Sananvapaudesta ja oman mielipiteen sanomisesta ei mitään tietoakaan. Ihan vitsi se syyttäjä joka nosti siitäkin kanteen. Tuhlataan vaan kaikkien aikaa ja resursseja. Räsänen on mitä mieltä on ja oikeus ei voi hänen mielipidettään muuttaa. Tulee jatkamaan samalla linjalla.

Vierailija
115/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskua=maskia

Vierailija
116/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne uskaltaa lapsivesitutkimukseen? Ja sehän on siis kromosomitutkimus, eli ihan oikeasti ehtaa n*tsikamaa. Vähän eri tasolla kun pistää liinaa pärskeitä estämään.

Keskenmenoriskikin on.

Ehkä sikiöllä periytyvä kehityshäiriö.

Todennäköisesti. Ainakin elämän lähtökohta on tuolla onnettomalla pikkuisella jo reilusti miinuksella. Toivottavasti elää pitkän elämän, eikä nyt jäisi orvoksi heti vauvana.

Vierailija
117/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin joulukuussa Naistenklinikalla ja kyllä tää touhu maskien kanssa oli pöyristyttävää. Synnytyssalista kun lähdit niin maski piti samantien laittaa takaisin. Samassa huoneessa ollut nainen oli huonovointinen eikä olisi halunnut maskia, mutta väkisin se oli laitettava vaikka sanoinkin, että ei tarvitse minun takia laittaa. Itse en ollut ensisynnyttäjä, joten maskin käyttö oli ihan ok ja olin hyvävointinen, mutta kaikki eivät todellakaan ole ja on ihan kohtuutonta tuskissaan vielä pitää maskia naamalla.

Toki tämä tilanne oli eri enkä tällaista hyväksy, mutta joku raja näiden maskien kanssa.

Vierailija
118/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mua haittaa. Tuskin haittaa muiden mielipiteet sinusta.

Täällä pikku kylässä sua pidettäisiin tyhmänä ja itserakkaana kun ei välitä muiden terveydestä.

Voi hyvänen aika. Jokainen joka on ”suojan” halunnut, on varmasti piikkinsä hakenut. Minä kyllä kannan vastuuni sairastamalla kotona silloin kuin kipeä olen. Tuollainen ajattelu nyt kertoo enemmän teidän pikkukylästänne ja siitä, kuinka joukossa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
119/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapsivesipunktio ei ole vakaumusta vastaan 😆

Miksi olisi, kun se on yleisesti hyödylliseksi tunnettu toimenpide? 

Paljon enemmän riskejä kuin maskilla. 1-2 % saa keskenmenon.

Mutta sehän on vain luonnollista ja Jumalan tahto jos näin käy koska negatiiviset ja elänämsvastaiset ajatukset ja teot.

Vierailija
120/180 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Computer says No...”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme