”Kätilö vaati käyttämään kasvomaskia - koronakriittinen pariskunta nosti syrjintäkanteen Naistenklinikkaa vastaan”
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä maskipakkoa, mutta pariskunta kuulostaa äärimmäisen junteilta, kun lähtevät oikeuteen asiasta. 🤦🏻♂️ kuvittelivat varmaan, että helppoa rahaa tulossa?
Tämän tyyliset ihmiset pitävät itseään ihmisoikeustaistelijoina jotka taistelevat lääketieteellistä diktatuuria ja tyranniaa vastaan. Vertaavat itseään 2. m-sodan vainottuihin.
Byääh, minua painostettiin pitämään maskia minua kohdellaan kuin j-laista n-saksassa
Aivan.
Tähän pätee jonkun sanoma viisaus: "mikään ei ole vaarallisempi kuin tyhmä ja päättäväinen ihminen joka vihaa tietoa"
Tuossa ketjun alussa näkee miten ihmisten tyhmyys tiivistyy. Vissiin niin pitkään pitäneet maskia päässä, että aivosolut kuolleet, älykkyysosmäärä tippunut kaksinumeroiseksi. Tosiaan vihalla ihminen reagoi kun ei jaksa/kykene enää ajattelemaan.
Mikä sinä idiootti olet arvioimaan muiden älykkyyttä? Ihan vaan mietit, miten aina olet ollut se tyhmä kaikkialla. Se ei ole muuksi muuttunut, vaikka kuinka usalainen äärioikeistolainen kanavasi onkin lähetellyt sinulle populistista, typeryksille suunnattua soopaa.
Tieteeseen perustuvaa juttua olen enemmän tutkinut. https://odysee.com/evidence:3e . En oikein välitä politiikasta. Niin no, tuli mieleen tuo vanha sanonta porukassa tyhmyys tiivistyy. Yleensä se porukka on tyhmä, ajattelematon, raaka. Koitan itse olla menemättä mihinkään porukoihin. Opetellut kriittistä ajattelua. Ei se mitään vaikeaa ole. Tiede on hyvä. Politiikka, uskonto jne ja myös talousasiat semmoisia mitä ei pitäisi kauheasti sotkea tuon tieteen kanssa. Itse tieteen kautta huomannut että mikään mitä toitotetaan ei perustu tieteeseen, enemmän muihin juttuihin mitkä on kaukana tieteestä.
Kuitenkin turvaudut ties kenen videoihin etkä suinkaan vertaisarvioituihin alan julkaisuihin.
Olikohan jotain talebaneja tai mielisairaita nämä hihhulit??
Raskaana oleva eukko olisi pitänyt pakkoabortoida ettei hulluus siirry jälkipolville. Mielisairasta sakkia joka tapauksessa mutta ei niin ihme jos olivat kotoisin Kouvolasta eli Suomen a**alista.
Maskeista on käytännössä edelleen enemmän haittaa kuin hyötyä.
En ihmettele, että kanne ei menestynyt oikeudessa. Ilmeisesti pariskunnalla ei ollut mitään aitoa, terveydellistä syytä mihin vedota. En kiellä etteikö maski voi olla epämukava ja hankala pitää, mutta kyse olisi ollut loppujen lopuksi aika lyhyestä ajasta ja outoa että ennemmin lähtevät ilman tutkimusta kotiin. Luulisi että kyse kuitenkin tärkeästä asiasta, ei lapsivesipunktiota tehdä koskaan huvikseen vaan siihen pitää olla kunnon syy, kuten seulahälytys sikiöseulonnoissa tai huomattava poikkeama sikiön rakenteissa/kasvussa.
Harmi että tuo keissi paisui noin isoksi, hovioikeudessa asti pitänyt asiaa miettiä. Ehkä ei ollut sen arvoista että veivät jutun noin pitkälle.
Mielestäni oikeuden ratkaisu on oikein, lain mukaan on mentävä ja hehän lopulta saivat tahtonsa läpi.
Jotkut ihmiset ajattelevat olevansa oikeutettuja erityiskohteluun vain koska osaavat heittäytyä hankaliksi. Toivon että vauva syntyi kuitenkin terveenä ja hyvin voivana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä maskipakkoa, mutta pariskunta kuulostaa äärimmäisen junteilta, kun lähtevät oikeuteen asiasta. 🤦🏻♂️ kuvittelivat varmaan, että helppoa rahaa tulossa?
Tämän tyyliset ihmiset pitävät itseään ihmisoikeustaistelijoina jotka taistelevat lääketieteellistä diktatuuria ja tyranniaa vastaan. Vertaavat itseään 2. m-sodan vainottuihin.
Byääh, minua painostettiin pitämään maskia minua kohdellaan kuin j-laista n-saksassa
Aivan.
Tähän pätee jonkun sanoma viisaus: "mikään ei ole vaarallisempi kuin tyhmä ja päättäväinen ihminen joka vihaa tietoa"
Tuossa ketjun alussa näkee miten ihmisten tyhmyys tiivistyy. Vissiin niin pitkään pitäneet maskia päässä, että aivosolut kuolleet, älykkyysosmäärä tippunut kaksinumeroiseksi. Tosiaan vihalla ihminen reagoi kun ei jaksa/kykene enää ajattelemaan.
Mikä sinä idiootti olet arvioimaan muiden älykkyyttä? Ihan vaan mietit, miten aina olet ollut se tyhmä kaikkialla. Se ei ole muuksi muuttunut, vaikka kuinka usalainen äärioikeistolainen kanavasi onkin lähetellyt sinulle populistista, typeryksille suunnattua soopaa.
Tieteeseen perustuvaa juttua olen enemmän tutkinut. https://odysee.com/evidence:3e . En oikein välitä politiikasta. Niin no, tuli mieleen tuo vanha sanonta porukassa tyhmyys tiivistyy. Yleensä se porukka on tyhmä, ajattelematon, raaka. Koitan itse olla menemättä mihinkään porukoihin. Opetellut kriittistä ajattelua. Ei se mitään vaikeaa ole. Tiede on hyvä. Politiikka, uskonto jne ja myös talousasiat semmoisia mitä ei pitäisi kauheasti sotkea tuon tieteen kanssa. Itse tieteen kautta huomannut että mikään mitä toitotetaan ei perustu tieteeseen, enemmän muihin juttuihin mitkä on kaukana tieteestä.
Opettelet kriittistä ajattelua ja linkkaat suoraan muiden ajatuksia ? Pieni ristiriita ?
Olen enemmän kiinnostunut tiedosta/tieteestä/datasta kuin muiden ajatuksista. Mekanismit mitkä perustuvat tieteeseen kiinnostaa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Kuitenkin turvaudut ties kenen videoihin etkä suinkaan vertaisarvioituihin alan julkaisuihin.
Hihhulit eivät itse tunnista mikä on tiedettä, joten onhan tieteellisen tekstin tunnistaminenkin vaikeaa. Hihhuleille ei ole opetettu tieteellistä tutkimusta ja oikeaa lähdekriittistä ajattelua, niinkuin meille paremmin koulutetuille.
Monet kokevat maskin käyttämättömyyden olevan ihmisoikeuksista ja perustuslaista kiinni pitämistä. Eivät ymmärrä että poikkeuksellisina aikoina kaikilta tarvitaan joustamista ja sopeutumista uuteen. Jotkut eivät tähän halua suostua vaan itsepintaisesti pitävät kiinni siitä vanhasta ja totutusta, ei haluta myöntää että menneeseen ei oikeasti ole noin vain paluuta ja että tosiasioiden kieltäminen ei oikeasti auta yhtään.
Kaikenlainen tiedevastaisuus, viranomaisvastaisuus ja pään pistäminen pensaaseen ei koskaan vie asioita eteenpäin, vaan päinvastoin taannuttaa ja johtaa siihen että kansa jakautuu kahtia. Ei sotavuosina pyritty sabotoimaan viranomaisia, vaadittu omia oikeuksia joka käänteessä ja kieltäydytty tekemästä edes sitä vähintä tilanteen eteen. Silloin tehtiin mitä täytyi, koska vain se vei eteenpäin ja oli kokonaisuuden kannalta tärkeää.
Pian CV:ssä näytetään, kuinka ansiokkaasti ollaan levitetty koronapolitiikkaa.
Tällaiset syrjintä kanteeteivät menesty. Tämä on periaatteessa verrattavissa tilanteeseen jossa jokin ravintola edellyttää tietynlaista pukeutumista asiakkailta sisäänpääsemiseksi.
Punktio lopulta toteutettiin siten kuin tämä pari toivoi, mitä he vielä olivat vailla? Ilmeisesti sekään ei ollut tarpeeksi vaan Iilmeisesti olisi pitänyt jotain korvausta saada siitä että he itse eivät suostuneet noudattamaan ohjeita joille on hyvät perusteet?
Vierailija kirjoitti:
Kiristykseen alistuminen nostattaa aggression, joka puretaan asiakkaisiin.
Ohjeet ja säännöt ovat samat kaikille. Se on yhdenvertaista.
Olemalla herkkä ja uniikki lumihiutale ei ole oikeutettu mihinkään erikoispalveluun.
Aina on joku joka ei usko edes tosiasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Opettelet kriittistä ajattelua ja linkkaat suoraan muiden ajatuksia ? Pieni ristiriita ?
Olen enemmän kiinnostunut tiedosta/tieteestä/datasta kuin muiden ajatuksista. Mekanismit mitkä perustuvat tieteeseen kiinnostaa itseäni.
Eu tuo odysee mikälie linkki ainakaan tiedettä ollut
Vierailija kirjoitti:
Monet kokevat maskin käyttämättömyyden olevan ihmisoikeuksista ja perustuslaista kiinni pitämistä. Eivät ymmärrä että poikkeuksellisina aikoina kaikilta tarvitaan joustamista ja sopeutumista uuteen. Jotkut eivät tähän halua suostua vaan itsepintaisesti pitävät kiinni siitä vanhasta ja totutusta, ei haluta myöntää että menneeseen ei oikeasti ole noin vain paluuta ja että tosiasioiden kieltäminen ei oikeasti auta yhtään.
Kaikenlainen tiedevastaisuus, viranomaisvastaisuus ja pään pistäminen pensaaseen ei koskaan vie asioita eteenpäin, vaan päinvastoin taannuttaa ja johtaa siihen että kansa jakautuu kahtia. Ei sotavuosina pyritty sabotoimaan viranomaisia, vaadittu omia oikeuksia joka käänteessä ja kieltäydytty tekemästä edes sitä vähintä tilanteen eteen. Silloin tehtiin mitä täytyi, koska vain se vei eteenpäin ja oli kokonaisuuden kannalta tärkeää.
Tämä. Minä,minä ja minä. Itsekkäitä ihmisiä.
Maskit ovat aika globaalisti käytössä ja joissakin maissa kieltäytyminen johtaa ankariin sakkoihin. Olisi aika kummallista, että jos maskit ovat toimimattomia, niin miksi niitä käytetään ja niiden käyttöä suositellaan/velvoitetaan lähes jokaisessa maailmankolkassa? Ja tiedemaailma yleisesti pitää maskit yhtenä hyvstä suojakeinoista. Mikään suojakeino ei ole täydellistä eristäytymistä lukuun ottamatta täysin varma, mutta yhdisteltynä (maskit, turvavälit, ihmismassojen välttäminen, kotona sairastaminen yms) ne toimivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole estämässä teitä koronahulluja eristäytymästä kotiinsa, ottamaan vaikka tuhatta piikkiä ja pitämään maskeja 24/7 mutta se, että haluatte muidenkin osallistuvan teidän psykooseihinne, menee todellakin liian pitkälle.
Todella psykoottista yrittää estää rokottamattomia joutumasta teholle ja sairaalaan kuormittaa sairaanhoitoa ja näin aiheuttaen rajoitusten pitkittymisen sekä esim.sydän- ja syöpäleikkeusten siirtymisen, kun leikkurin väki tarvitaan teholle hoitamaan rokottamattomia.
Älä viitsi höpistä roskaa. Et sinä välitä rokottamattomista tippaakaan. Sinä vihaat meitä koska emme kuulu samaan heimoon kuin sinä. Minussa näet peilin joka paljastaa konformistisen sieluttoman pelkurin joka tekee ihan mitä tahansa mitä käsketään.
Suomessa on 13 000 sairaalapaikkaa ja niistä 3-4% on tällä pahimmillaan koronapotilaita. Tehohoidossa on n. 50, kun paikkoja on 300 ja se paikkaluku voidaan nostaa tarvittaessa tuhanteen. Kukaan ei ole eikä tule joutumaan rokottamattoman takia siirtämään mitään leikkausta.
Jos sairaanhoidossa olisi oikeasti henkilöstöpulaa, miksi aiemmin täysin hyviä sairaanhoitajia irtisanottaisiin nyt?
Eipä sairaanhoitajia tarvitse juuri irtisanoa, kun 95% on rokotettu vähintään kahdesti.
Lääkäreistä 97-98%.Ongelma on lähihoitajat, joista vain n.80% kahdesti rokotettuja.
Teholla ollaan keskimäärin 3-4 päivää. Koronan takia keskimäärin 11 päivää.
Päälle eristystoimet, joita ei muiden kanssa tarvita jne.
Kuormitus on moninkertainen."”Tehohoitomoduulin avaaminen koronaviruspotilaille johti siihen, että tehohoitoa tarvitsevien koronaviruspotilaiden määrän ollessa 16–21 jokaisena arkipäivänä joudutaan siirtämään 4–5 tehohoitoa vaativaa leikkausta. Tämän jälkeen jokainen tuon 21:n ylittävä lisäpotilas siirtää keskimäärin neljän muun potilaan hoitoa. Merkittävä osa näistä on ei-kiireellisiä sydänleikkauksia"
https://www.hus.fi/ajankohtaista/jokainen-uusi-koronaviruspotilas-tehoh…Ahaa, eli voi irtisanoa jos "niitä" on tarpeeksi vähän. Pelkurimainen kosto.
Minä haluaisin nimenomaan rokottamattoman hoitajan. Kuunnellaanko minua?
Jos koronan takia jonkun leikkausta joudutaan siirtämään, vika on terveydenhuollossa itsessään.
On sairasta jos kansalainen joutuu olemaan vastuussa terveydenhuollosta.
Haluaisit nimenomaan rokottamattoman hoitajan? Haluatko kertoa että miksi? Mitä muiden ihmisten rokotukset sinua häiritsevät?
Mitä muita vaatimuksia sinulla on hoitajalle ja kuinka monta kertaa olet julkisessa terveydenhuollossa päässyt sanelemaan vaatimuksia siitä, millaisen hoitajan haluat sinua hoitamaan? Minä tiedän pari kertaa kun asiakas ei olisi halunnut ylipainoista hoitajaa. Arvaa kuunneltiinko heitä? Vastaus: Ei.
Foliohatun logiikan mukaan koronavirusta ei ole olemassa, joten se ei voi tarttua, mutta koronarokotettu jostain syystä levittää jotain mystistä tautia, joka voi tarttua.