Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 v, 165 cm ja 68 kiloa, olenko lihava?

Vierailija
03.06.2015 |

Otsikko itsessään kertookin jo kaiken

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:10"]Ja ap, jos et tunne itseäsi hyväksi vartalossasi niin älä missään nimessä ala laihduttamaan niin että alat kattomaan kaloreita ja vaakaa! Harrasta jotain liikunnallista esim lenkkeilyä tai mee vaikka salille. Siellä on monipuolisesti mahdollisuus polttaa niitä ylimääräisiä pois ja käydä nostamassa vähän painoja että saat kiinteytettyä. Ruokavalio terveelliseksi mutta älä missään nimessä ala syömään sillei et syöt yhden herneen 4 tunnin välein tyylii se ei ole terveellistä! Hyvät annokset joka aterialla terveellistä ruokaa mikä ei lihota. Herkkuja jos syöt paljon niin vähennä.  Varsinkaan anoreksia ja bulimia ei ole ratkaisu.  [/quote] En pääse salille ikäni vuoksi

[/quote]

No sitten lenkkeilet muuten vaa ja lihaskuntoa pystyy tekemään monipuolisesti kotonaki. Kyykyt, vatsalihakset jne. Paljon on ohjeita netissä

Vierailija
42/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:41"]Älä kysy täällä, täällä aikuiset kirjoittavat mitä sattuu.

Olet ihan sopiva. Teininä laihduttaminen on vaarallista ja johtaa helposti syömishäiriöön.

[/quote]

Ei tuo tee lihavasta laihaa vaikka olisit minkä äiti.
[/quote]
Mutta tällaiset viestit, joita sinä kirjoitat, tekevät nuoresta syömishäiriöisen. Häpeä. Trollaa aikuisia niin paljon kuin haluat, mutta jätä keskeneräiset nuoret rauhaan. Toivottavasti et ole itse äiti.
[/quote]

Ei ole yhtään sen terveellisempää kropalle eikä päänupille kun koko ajan toitotetaan että on ok olla lihava. Ja jos nyt avaa silmänsä ja katsoo ulos, niin kumpikohan on se suurempi (pun intended) ongelma, yli- vai alipainoiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:10"]Ja ap, jos et tunne itseäsi hyväksi vartalossasi niin älä missään nimessä ala laihduttamaan niin että alat kattomaan kaloreita ja vaakaa! Harrasta jotain liikunnallista esim lenkkeilyä tai mee vaikka salille. Siellä on monipuolisesti mahdollisuus polttaa niitä ylimääräisiä pois ja käydä nostamassa vähän painoja että saat kiinteytettyä. Ruokavalio terveelliseksi mutta älä missään nimessä ala syömään sillei et syöt yhden herneen 4 tunnin välein tyylii se ei ole terveellistä! Hyvät annokset joka aterialla terveellistä ruokaa mikä ei lihota. Herkkuja jos syöt paljon niin vähennä.  Varsinkaan anoreksia ja bulimia ei ole ratkaisu.  [/quote] En pääse salille ikäni vuoksi

[/quote]

No sitten lenkkeilet muuten vaa ja lihaskuntoa pystyy tekemään monipuolisesti kotonaki. Kyykyt, vatsalihakset jne. Paljon on ohjeita netissä

[/quote]

Enkä siis missään nimessä sano että olet lihava!! Vaan että jos et tunne itseäsi hyväksi haluat laihduttaa niin tee se terveellisesti. Mutta kannattaa odottaa ihan rauhassa muutama vuosi,se paino tasottuu kyllä kun pääset teini-iän yli.

Vierailija
44/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saman pituinen kun sä ja painan 48. En tahtoisi tästä laihduttaa mutta kiinteytyä kyllä.

Vierailija
45/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:21"]

10-15 kiloa ylimääräistä, jokainen päätelkööt itse onko se lihavuutta vai ei.

[/quote]

No ei kyllä todellakaan ole! Eitässä maailmassa mikää ihme anorektikkomalli pidä olla! Normaalipaino, minä sanon, normaalipaino. Ei kannata rupee miksikää anorektikoksi ihan oikeasti.

[/quote]

Tuo paino on aikuisella normaalipainon ylärajalla ja yleensä sirommat ja kapearakenteisemmat lapset ovat huomattavasti kevyempiä. Oma tytär on 168cm ja 56 kiloa eikä tosiaankaan mikään rimpula vaan lihaksikas ja kookas.

Itse olen 164cm ja teinistä 38 v saakka n 55 kiloa olematta liian laiha. Nyt 62kg normaalipainoinen mutta ei yhtään painoa lisää! Mun mielestä ap:lle sopiva paino on reilusti alle 60kg

Vierailija
46/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain koirat tykkäävät luukasoista; oikeat miehet haluavat naisen, kenellä on vähän muotoja ja lihaa luiden päällä.

Vierailija
47/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaali! Täällä kuivat korput huutelee että olisit lihava, koska ovat kateellisia. Kanna itsesti ylpeydellä, oot normaalipainoinen!

Vierailija
48/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ylipainosta? Tää on mulle uutta.

Kannattaa jättää limsat ja makeat herkut vähemmälle ja pitää vaikka yhden herkuttelupäivän viikossa.

Vierailija
49/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:21"]

10-15 kiloa ylimääräistä, jokainen päätelkööt itse onko se lihavuutta vai ei.

[/quote]

No ei kyllä todellakaan ole! Eitässä maailmassa mikää ihme anorektikkomalli pidä olla! Normaalipaino, minä sanon, normaalipaino. Ei kannata rupee miksikää anorektikoksi ihan oikeasti.

[/quote]

Tuo paino on aikuisella normaalipainon ylärajalla ja yleensä sirommat ja kapearakenteisemmat lapset ovat huomattavasti kevyempiä. Oma tytär on 168cm ja 56 kiloa eikä tosiaankaan mikään rimpula vaan lihaksikas ja kookas.

Itse olen 164cm ja teinistä 38 v saakka n 55 kiloa olematta liian laiha. Nyt 62kg normaalipainoinen mutta ei yhtään painoa lisää! Mun mielestä ap:lle sopiva paino on reilusti alle 60kg
[/quote]
Paino vaihtelee eri ihmisillä. Kuten ehkä aikuisena ihmisenä olet pannut merkille, kaikki eivät ole samanmallisia. Toisilla on runsaammat muodot kuin toisilla, ilman että he olisivat varsinaisesti lihavia. Samalta näyttävätkin voivat olla eripainoisia. On sairas ajatus, että jokaisen tulisi painaa saman verran.
On törkeää, että normaalipainoiselle nuorelle annetaan malliksi omia, pienempiä mittoja. Te olette eri ihmiset, ette vertailukelpoiset. Lisäksi nuori ihminen on vielä asettumassa omaan biologiseen painoonsa. Toisilla se on suurempi kuin toisilla - huolimatta siitä, millaisen kuvan ihmisen "oikeasta" koosta mainosmiehet ovat meille luoneet. Sinun tyttösi tai sinun oma painosi eivät kerro mitään ap:lle sopivasta painosta.

Ap: älä kysele netissä, mitä sinun pitäisi painaa. Sitä ei voi täällä kukaan tietää, sinua ja elintapojasi tuntematta ja näkemättä.
Lisäksi täällä on ihmisiä, jotka luulevat neuvovansa, mutta tekevät sinulle haittaa. Toiset ovat tahallaan ilkeitä. Kaikki aikuiset eivät ole luotettavia, vastuullisia ja oikeassa, vaikka ovatkin aikuisia.
Vietä kesä rauhassa ja kysy syksyllä terveydenhoitajalta elämäntavoistasi ja mitoistasi, jos asia vielä huolettaa.

Vierailija
50/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 pitkä ja painoin vielä pari kuukautta sitten 63 kg ja tunsin itseni ylipainoiseksi, kun kaikki ylimääräinen oli kertynyt vatsan seudulle. Laihdutin 58 kg ja on nyt hyvä olla. Mahakin on kadonnut :)

Vierailija
51/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:30"]Kateellisia ylipainosta? Tää on mulle uutta.

Kannattaa jättää limsat ja makeat herkut vähemmälle ja pitää vaikka yhden herkuttelupäivän viikossa.
[/quote]
Eihän Aplla edes ole ylipainoa. Ja kyllä, vanhanakin voi oppia uutta.

Vierailija
52/54 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta ensimmäistä kesääni täällä kun viime talvena aloitin palstailun. Aika paljon häiritsee nämä 15v lapset täällä. Täältä ei välttämättä saa hyviä elämänohjeita.

Vierailija
53/54 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat olla hiukan ylipainoinen normaalipainoosi verraten. Mutta älä siitö välitä! Kunhan et liho 70kg yli, sitten alat kyllä olemaan hiukan lihava!

Vierailija
54/54 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, olet normaali!olen 168 cm ja painan 70 kg, olen ihan normaalinkokoinen, käytän m - koon vaatteita. Älä usko täällä mitään laihduta läski-juttuja, oot ihan normaalikokoinen ja sopiva:)

T. 23 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän