15 v, 165 cm ja 68 kiloa, olenko lihava?
Kommentit (54)
Et. Liikuntaa kannattaa silti harrastaa, muunkin takia kuin painon.
Olet hyvä juuri tuollaisena. Et ole lihava
Et, mutta ei kannata päästää painoa ylemmäs.
Et ole. Kuutosella alkava paino on sopiva.
Vähän. Ellet ole hyvin lihaksikas.
En sanoisi lihava kuten kaikki muut av:lla mutta ehkäpä hieman pyöreä. Kannattaa tarkkailla mitä syö ja liikkua hyvin.
Oot. Ite oon sua 12kg kevyempi samanmittanen mutta mullakin on löllöä kropassa...
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:12"]
Oot. Ite oon sua 12kg kevyempi samanmittanen mutta mullakin on löllöä kropassa...
[/quote]Tämä kysymys ei ollut tarkoitettu anorektikoille .
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:12"]
[/quote]Tämä kysymys ei ollut tarkoitettu anorektikoille .
[/quote]
Hyvä jos sen itse tajusit. Ei siis kannata vastata, mikäli sinulta kyseinen häiriö löytyy.
Av-logiikka: kaikki jotka painaa yli 60 kiloa on lihavia, mut sitten jos tehdään ketju mihin postataan kuvia vartaloista niin kaikenmaailman 100 kiloisia tankkeja kehutaan maasta taivaisiin. :D
Ap, et ole lihava, luultavasti painosi tasoittuu itsestään kun murrosikä alkaa kohta olla ohi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:12"]
[/quote]
Sinä olet sitten laihaläski. Kuten minäkin (157, 52) oon hoikka ulkopuolisen silmin mutta tosiasiassa kyllä sitä höllyvää on minullakin. Ap on painorajansa yläkantissa, jos saa painoa hitusenki lisää ni kyllä se lieväks ylipainoks menee. Ja 15v ei oo niin vakavaa tommonen. Murrosiässä saattaa muutenkin ruokahalu kasvaa. 20veenä sit kandee olla tarkempi. Ja normaalipainon raja on kyllä todella leveä! Se riippuu ihan ruumiin rakenteesta ja lihasten määrästä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:15"]Tyttö vai poika?
[/quote]
Tyttö
10-15 kiloa ylimääräistä, jokainen päätelkööt itse onko se lihavuutta vai ei.
Et ole.