Ei hedelmiä ja mansikoita
Lapsenlapset oli kylässä ja näki minulla msndariibrja ja mansikoita jääkaapissa. Olisivat halunneet kun eivät saa kotona. Perhe noudattaa lihapainotteista dieettiä myös munaa kalaa äyriöusiä. Kukkakaalia ja parsaa muttei hiilihydraatteja. Ei Viljaa. Miniän kanssa käytiinkin keskustelu miksi jääkappissani oli sopimatonta. Lupasin että ensi kerralla ei ole. Itse en pidä lihasta.
Miniä sanoi ettää lapset ovat oppineet hyvin ruokavalion mutta nyt puhuvat mummin mansikoista. Mutteivat saa.
Onko näin kova kielto?
Kommentit (15)
Lasten ketoosi menee prtseelleen mansikousta..
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaisin perheen päätöksiä.
hedelmät kuuluvat terveeelliseen ruokavalioon. pahoinpitelyähän tuo on.
Poikani on voimsiluja ja suö pelkkää nautaa eli meidän teuraakdi vietyä Kieloa. Suolaa ja pippuria vaan päälle paistiin. Ei ole sairasta päivää nähnyt.
Vaikea uskoa tarinaa. Ettei mansikoita. Nythän ei edes ole kotimaisia, paitsi ehkä kasvihuonemansikoita. Niitäkään ei ole vähään aikaan näkynyt.
Kivikaudella syötiin lihaa eikä ollut syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Kielo vai poika?
Kielo
Ap. Olin ostanut Prismasra pikkurasian . Olikohan italialaisia. Itsellä on suom mansikoita pakkasessa .uutta pojan perhe ei syö.
Ketoosi etstyy jos aikuinen syö yli 40g hh. Itse en halua olla ketoosissa kun haisee asetonillr.
Carnivorevauva saa lihalientä pullosta. Äiti jauhaa suussa pihvin ennen kuin antaa lapselle. Lapset täyttyy rasvasta.
Usasta lähtenyt. Lapsille vain eläintä.
Vierailija kirjoitti:
Kivikaudella syötiin lihaa eikä ollut syöpää.
Sitähän et voi tietää. Juuria, siemeniä ym. syötiin varmasti. Iso lihasaalis oli laiskuutta kun ei tarvinnut etsiä muuta ruokaa.
Taas?