Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti löysi tyttärensä 12.v puhelimesta

Vierailija
10.06.2015 |

"Äiti löysi 12-vuotiaan puhelimesta flirttiviestejä opettajalta".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015060919834060_uu.shtml

Keski-ikäinen miesopettaja oli lähetellyt nuorelle oppilaalleen useita kehuvia ja vihjailevia viestejä. Lisäksi hän oli halannut tyttöä ja pyytänyt tämän kahden kesken tunnin jälkeen polvelleen istumaan.

"Kiitos, että olet olemassa [tytön etunimi]. Olet ollut mulle tänä lukuvuotena, varsinkin tänä keväänä oikea aarre. (Niin kuin luotto-oppilaan kuuluukin :D ) -Sorry, että vasta keväällä olen sen kunnolla älynnyt, kuinka hieno ja mahtava tyyppi olet. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan... :D :D :D" (12.5.2012 klo 18.43)

"Niin meillähän oli se iso juttu ...mitä osaluokasta karehtii, tai ainakin on karehtinut :D :D" (18.5.2012 klo 12.19)

"By the way, olit tänään 'syötävän kaunis.......' Ihan oikeesti. ;) Vielä, kun kielikin pelasi..... ;)" (25.5.2012 klo 19.35)

"Olet niin hellyttävä näky, kun näytät kieltä, tai kun hymyilet. Siinä meikäläinen sulla heti, ja tekee mieli tulla heti ottaan syliin ja halaamaan. :) :D :) - - Olet ollut mulle loppukeväänä tosi tärkeä-et törkeä- vaan tärkeä. Et arvaakaan kuinka tärkeä.... toivon, sydänmenin pohjasta, että 'iso suhteemme'' ja syvä ystävyytemme saa jatkua. :) :) Mun täytyy saada jatkaa täällä....tulee muuten niin kova ikävä sua, jos olen muualla." (31.5.2012 klo 15.38)

"Haluasin sun kanssa vaihtaa face-to-face pari sanaa matikan kokeen virheistä." (26.5.2012 klo 4.54)

"Olen iloinen koulumenestyksestäsi... ansaitset jälleen halin... - - käy välissä kotona.. tai kirjastossa ja tuu mukamas hakeen jotain koulusta........ koulussa ramppaa joku koko ajan hakemssa jotain ja olen ollut aukomassa ovia joka päivä. Sitten pääset katsomaan mua...tai sitten vähän myöhemmin vaikka 15 kuinka vaan sun kuvioihin sopii." (29.5.2012 klo 21.51)

"Muista aina, että meidän väliset keskustelut ovat luottamuksellisia molemmin päin. Niistä ei parane kertoa kenellekään. Meillähän on se iso suhdekin... :D" --- "(mitä tulee matikan kokeeseen, niin en ole koskaan auttanut jotain tällä tavalla, mutta sinä olet ainutkertainen tyyppi [muunnos tytön etunimestä], joten menköön nyt näin. ;) - - (j)os äitisi ihmettelee koetta, sano että olet alkanut ymmärtämään paremmin matikkaa."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha puhelin, miten se tytär sinne oli joutunut?

Vierailija
2/5 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:04"]Aika vanha puhelin, miten se tytär sinne oli joutunut?
[/quote]miet nyt, 12 vuotta vanha aivan ÄLYTÖN puhelin, kyllä nyt sellaseen pieni tyttö mahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko 2003 vielä NMT-puhelimia? Jos on pienempikokoinen tyttö, niin semmoiseen kyllä mahtuu helposti.

Vierailija
4/5 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin niin että äiti puhelimesta 12-vuotiaan tyttärensä :D ehkä pitäs mennä nukkumaan jo

Vierailija
5/5 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:09"]Mä ymmärsin niin että äiti puhelimesta 12-vuotiaan tyttärensä :D ehkä pitäs mennä nukkumaan jo
[/quote]

*äiti löysi