Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työllistymissuunnitelma työssäkäyvällä?

Vierailija
03.06.2015 |

Jos ilmoittautuu työkkäriin kokopäivätyönhakijaksi saadakseen sovitellun päivärahan kun on vakituisessa osa-aikatyössä, joutuuko silloinkin tekemään työllistymissuunnitelman? Entä muut työllistymispalvelut kuten työkokeilut ja muut, voidaanko niihinkin velvoittaa osa-aikatyössä oleva? Työtön työnhakijahan ei osa-aikatyöntekijä ole vai onko työkkärin logiikalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty tehdään työllistymissuunnitelma, koska oletusarvoisesti kaikki haluaa kokopäiväpaikan. Työkokeiluun ei pääse, jos on ammattitutkinto.

Vierailija
2/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Millainen tuo työllistymissuunnitelma on? Laatiiko työnhakija sen itse vai yhdessä virkailijan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai työssäolevan tarvitse kokeilla, millaista on olla työssä. Eihän siinä olisi mitään järkeä ja täytyyhän osa-aikatyöläisen tehdä ne oikeatkin työnsä jossakin välissä.

Vierailija
4/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tehneeni työllistymissuunnitelmaa, eikä työkkäriä ole koskaan työtilanteeni kiinnostanut. Osa-aikatyötä tekevä työnhakija olen ollut 6 vuotta, työkkärissä sanottiin että he ottaa yhteyttä tarpeen vaatiessa, mutta ei ole mitään vielä kuulunut. Mihinkään kurssille yms, en edes pystyisi osallistumaan, koska olen töissä 25h viikossa.

Vierailija
5/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla työtön työnhakija ja työnhakija. Vähänkin työtä tekevä työnhakija ei ole työtön työnhakija, sellainen voi olla vain silloin, kun ei tee lainkaan työtä. Ja jos haluaa saada sovitellun päivärahan, on ilmoittauduttava kokopäivätyön hakijaksi osa-aikatöitä tehdessään. Eikös nämä suunnitelmat ja kokeilut koske nimenomaan ja vain niitä työttömiä, osa-aikainenhan on työssä vaikkakaan ei kokoaikaisessa.

Vierailija
6/10 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joutuu. Itse teen osa-aikaista työtä ja työkkäri vahtaa ja vaatii kuukausittain jotain. 

Vierailija
7/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin työn 5tuntia päivä ma-pe ja te-toimisto haluaa työllustämissuunnitelman.

Vierailija
8/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis palkkatukutyön

Vierailija
9/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt osa-aikasta jo monta vuotta eikä ole ollut mitään suunnitelmaa. Eikä sieltä ole ikinä edes soiteltu.

Vierailija
10/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin osa-aikatyön joulukuussa ja avoinna olevan työllistymissuunnitelman tehtävät erääntyivät nyt tammikuussa. Sen jälkeen ei ole tullut pyyntöä tehdä uutta työllistymissuunnitelmaa.

Puolisoni on osa-aikaisesti töissä nollatuntisopimuksella eikä hän ole joutunut laatimaan ensimmäistäkään työllistymissuunnitelmaa.