Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetyttää suuresti: Kuka kehtaa arvostella toisen ulkonäköä ääneen

Vierailija
24.05.2015 |

Ja naureskella ja päivitellä ääneen niin että tämä vieläpä kuulee? Kuka toimiii näin? Siis opetelkaa hyvät ihmiset käyttäytymään, ei tuollaista mun mielestä enää aikuisiällä luulisi  kohtaavan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat ihmiset.

Vierailija
2/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös tällasen tyypin. En tiedä mitä ongelmia on omassa elämässä ollut vaiko kasvatus päin peetä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nää on miehiä. Nuoret varsinkin. Luulee oikeudekseen arvioida naisten "markkina-arvoa" omissa silmissään. Haistakoon paskan. Ei kiinnosta vittuakaan. Naiset sentään tajuaa puhua selän takana.

T. Entinen koulukiusattu rumilus, nykyään kaunis nuori nainen

Vierailija
4/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:52"]

Monesti nää on miehiä. Nuoret varsinkin. Luulee oikeudekseen arvioida naisten "markkina-arvoa" omissa silmissään. Haistakoon paskan. Ei kiinnosta vittuakaan. Naiset sentään tajuaa puhua selän takana. T. Entinen koulukiusattu rumilus, nykyään kaunis nuori nainen

[/quote]Joo, ikävä kyllä suurin osa muakin arvostelleista on ollut miehiä, mutta myös nuoria ja keski-ikäisiä tavallisen oloisia naisia... Olen välillä todella ihmeissäni kanssaihmisten käytöksestä -ap

Vierailija
5/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin alkanut pysäyttelemään silloin tällöin näitä henkilöitä ja tiedustelemaan asiaa suoraan päin naamaa. Useimmilla on mennyt jauhot aivan suuhun, eivät ole saaneet sanaa suustaan enää...Että siinä se nähdään taas.-ap

Vierailija
6/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ja oma tätini ovat arvostelleet minua kaikkein raaimmalla tavalla. Olen siis ihan normaalin näköinen ja tein nuorempana muutamia mallikeikkoja ja tätini alkoi kerran jankuttaa liian erikoisen muotoisesta nenästäni sekä kyseli, olenko leikkauttanut sen. WTF?!? Anoppini, joka on rutkasti ikäistään vanhemman näköinen, arvostelee minua sekä toista miniäänsä todella rankalla kädellä: olemme liian lihavia, vaikka toinen on hoikka ja toinen tosi superhyvässä kunnossa ja suorastaan uhkuu terveyttä. Jotkut vain ovat moukkia. :(

Vierailija
7/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:16"]Anoppini ja oma tätini ovat arvostelleet minua kaikkein raaimmalla tavalla. Olen siis ihan normaalin näköinen ja tein nuorempana muutamia mallikeikkoja ja tätini alkoi kerran jankuttaa liian erikoisen muotoisesta nenästäni sekä kyseli, olenko leikkauttanut sen. WTF?!? Anoppini, joka on rutkasti ikäistään vanhemman näköinen, arvostelee minua sekä toista miniäänsä todella rankalla kädellä: olemme liian lihavia, vaikka toinen on hoikka ja toinen tosi superhyvässä kunnossa ja suorastaan uhkuu terveyttä. Jotkut vain ovat moukkia. :(
[/quote]

No toi nyt on ihan vaan kateutta. Ei naiset niitä oikeasti itseään rumempia paljoa arvostele, ovat vaan tyytyväisiä kun ovat itse hoikempia ja/tai kauniimpia

Vierailija
8/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tuntematon nainen arvostellut perhosihottumasta joka johtuu SLE:sta. Neuvoi menemään kosmetologin hoitoon. Yritin kertoa että ihottuma johtuu sairaudesta ja olen käynyt jo muun muassa ihotautilääkärillä. Korostin vielä ettei ihottuma tartu.

Itse en ilkeäisi mennä kommentoimaan tuikituntemattoman ihmisen ulkonäköä.

Vierailija
9/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:16"]Anoppini ja oma tätini ovat arvostelleet minua kaikkein raaimmalla tavalla. Olen siis ihan normaalin näköinen ja tein nuorempana muutamia mallikeikkoja ja tätini alkoi kerran jankuttaa liian erikoisen muotoisesta nenästäni sekä kyseli, olenko leikkauttanut sen. WTF?!? Anoppini, joka on rutkasti ikäistään vanhemman näköinen, arvostelee minua sekä toista miniäänsä todella rankalla kädellä: olemme liian lihavia, vaikka toinen on hoikka ja toinen tosi superhyvässä kunnossa ja suorastaan uhkuu terveyttä. Jotkut vain ovat moukkia. :( [/quote] No toi nyt on ihan vaan kateutta. Ei naiset niitä oikeasti itseään rumempia paljoa arvostele, ovat vaan tyytyväisiä kun ovat itse hoikempia ja/tai kauniimpia

[/quote]No se on kyllä varmaankin totta. Olenkin usein miettinyt motiivia toimia noin. Olen havainnut sen, että mun kroppani on omasta mielestäni hyvä, niin piikittely kohdistuukin kasvoihin, jotka sitten kaiketi sitten erottuvat joukosta. Mutta en siltikään voi käsittää ihmisten motiiveja toimia noin. -ap

Vierailija
10/10 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit