Että toi kaatosateessa pyöräily on syvältä!
Juuri kun läksin pyörällä liikenteeseen niin alkoi kauhea kaatosade. Tuulipukuni ei kestä yhtään kaatosadetta ja kastuin ihan läpimäräksi alinta vaatekerrosta myöten. Että vilustaa ja pelkäänpä että tulen kipeäksi.
Kommentit (27)
Ja kyllä tuulipuvun pöksytkin mukavasti liiskaantuu reisiin kun sataa;-) Ja jos takin alla on pelkkä t-paita niin hihat liimaantuu käsivarsiin kiinni.
Höh :( Ite kans järkyttävässä kaatosateessa poljin töihin, kengät ja housut läpimäräks. Onneks on erilliset työvaatteet ja vaihtosukkiakin oli kaapissa. Mulla on Haglöfsin laadukas goretex-takki ja voin kertoa ettei tipan tippaa mennyt läpi siitä vaikka muuten olinkin ku uitettu koira!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:50"]
Mulla on Haglöfsin laadukas goretex-takki ja voin kertoa ettei tipan tippaa mennyt läpi siitä vaikka muuten olinkin ku uitettu koira!
[/quote]
Älä hitossa! Tollanen takki olis kyllä mainio kun pitää polkea säällä kuin säällä. Mulla oli mikä lie halpa Umbron tuulitakki ja siitä meni ihan valuen vesi läpi. Olin kuin uitettu koira niin päältä kuin sisältäkin.
Samoin kävi mulle , tosin kävelin mutta kaatosade alkoi vain muutama sata metriä ennen kuin ehdin kotiin ja olin kuin uitettu
Mulla oli viime kesänä ihan sellainen ohutn kertakäyttösadeviitta tuulipuvun kanssa. Vaikka se on "kertakäyttö" niin kyllä se kestää yhden kesän. Se ei kuitenkaan suojannut kovin hyvin, tuulitakin huppu ja hihat kastuivat aina likomäriksi samoin housut oli nilkoista puoleen väliin reisiä asti ihan läpimärkinä kun viitta nousi polkiessa ylös.
Varsinkin jos on farkut jalassa. Ei saatana taivu polvet sit yhtään jos farkut on likomärät.