Olenko outo, kun haluan olla yksin?
Ahdistaa vieraat. Jaksan sosiaalisuutta mmielelläni esim .kerran viikossa tai parissa.
Kommentit (6)
riippuu mihin vertaa. Minä kutsuisin sinua vähemmän sosiaaliseksi ihmiseksi. Et tarvitse sosiaalisia kontakteja kovinkaan paljon. Pystyt varmaan tekemään itsenäistä ja yksinäistä työtä.
Et. Mäkin tykkään olla paljon yksin ja koiran kanssa. On välillä ihan kiva treffata ihmisiä, mutta ihmettelen kun kaverit ottaa aina kauheasti stressiä, jos ei jatkuvasti ole sovittuna kaveritapaamisia. Mä en välttämättä edes viikoittain jaksaisi tavata. Enkä varsinkaan jaksa mitään kauheita kokoontumisia. Yhden tai kahden tyypin kanssa kerrallaan on silloin tällöin kiva mennä kahveelle, kävelylle tai jotain muuta pientä, mutta liiallinen ja liian pitkään yhtäjaksoisesti jatkuva sosialisointi on kauhean raskasta ja kuluttavaa.
Et ole. Yksinolo on ihanaa ja mitä vanhempi niin sitä enemmän nauttii siitä.
Et. Itse olen myös tuollainen. Teen työnikin lähes 100% etänä, koodausta. Ihmiskontakteja välttelen aina kun voin. En siis mitenkään jännitä tai pelkää ihmisiä, minä en vaan koe tarvitsevani heitä yhtään mihinkään. Olen aseksuaali joten ei ole edes seksuaalisia tarpeita, ja muutenkin viihdyn parhaiten yksin. Ihmiskontaktini ovat lähinnä että kerran kuussa täytyy käydä vanhoja vanhempia tapaamassa kohteliaisuudesta ;)
Olen vain tullut isääni, erakkoluonne.