Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei vastaa mitään?

Vierailija
03.06.2015 |

Mikäköhän siinä on, kun tapaan miellyttävän naisen livenä ja hänen jäätyä mieleeni selvitän hänen nimensä ja asiallisen ystävällisesti lähetän hänen facebook profiilinsa kautta hänelle yksityisviestin - en saa siihen mitään vastausta? Näin on käynyt jo useamman kerran niin 25-, kuin 40-vuotiaidenkin naisten suhteen. En todellakaan lähesty painostavasti tai liian innokkaasti. Ilmaisen ainoastaan naiselle, että pidin hänestä, että hän ilahdutti päivääni tms. Toki vähän pitää olla jotain flirttiäkin, että nainen ymmärtää että voisi olla mukava tavata joskus uudestaankin, mutta en tee sitä tavalla, ettäkö liikoja odottaisin.

Ei tässä niin nuoria ja kokemattomia enää olla, että loukkaannun torjunnasta, mutta se kyllä tuntuu vähän pahalta, kun ei nainen voi mitään vastata takaisin. Olisi nyt edes asiallista vastata jotain että "Kiva että tykkäsit ja hyvää jatkoa sulle" tms...mutta ei...ei mitään. Tosi "kiva" tuntea, että oma lämminhenkinen viesti on naiselle joku roskaposti, mihin ei tarvitse reagoida. Tai että nainen pitää jonain hulluna stalkkerina, joka pitää heti jättää huomiotta ja toivoa, että juttu jää siihen...

Ajattelisi nyt, että sos. mediasta on tullut sen verran perusviestin, että sen kautta joskus tuntemattomat ja hetken tuttavat saattavat ottaa yhteyttä siinä missä muut ystävätkin. Mikäs siinä nyt on niin pelottavaa, vaikka joku vähemmän toivottu mies saa nimen selville ja laittaa asiallisen viestin?

Vai onko se sitä, ettei nykynaisiin saa kosketusta olemalla asiallinen? Olisiko parempi lähestymistapa facessa tyyliin: "Moi hottis. Kiihotuin susta ihan älyttömästi. Jäi mieleen, että haluisin repiä sua hiuksista ja tunkeutua..."

Joo, kommentteja kiitos!

Kommentit (233)

Vierailija
141/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:54"]Facebookissa menee muut-kansioon, ei tule mitään ilmoitusta noista viestistä silloin. Todennäköisesti siis naiset ei oo huomanneet viestiäsi, koska itse en ainakaan tarkista tuota kansiota kuin harvoin.
[/quote]

Miksi mä saan aina ilmoituksen niiden viesteistä, jotka ei ole kavereita?

Vierailija
142/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:19"]

Olen jo kommentoinut tähän ketjuun monta kertaa, mutta pakko vielä kertoa tapauksesta, joka sattui minulle viikko sitten! Tapasin oikein fiksun oloisen miehen, joka ei kuitenkaan ollut tyyppiäni ja joka otti minuun myöhemmin yhteyttä netissä. Seurasi keskustelu:

- Olisitko kiinnostunut lähtemään treffeille? :)

- Minulla on nyt sellainen elämäntilanne että lemmenasiat tuntuvat vähän yhdentekeviltä...

- Siis voidaanko tavata vai ei?

- No en ole innostunut ajatuksesta.

Todella pitkä vääntö ja lopulta:

- Okei, anteeksi, sanoit vaan aluksi että asia on sinulle "yhdentekevä", niin ajattelin että ei se silloin ole täysin vastenmielinenkään.

Miten "yhdentekevä" voi olla jollekulle vihreä valo? :D Tässä ehkä vähän taustaa miksi vastaamattomuus on joskus parempi kuin kohtelias torjunta...

[/quote]

Ja syy miksi et voi vastata "Kiitos, mutta ei kiinnosta" ? Ja tuohon "siis voidaanko tavata vai ei?" sitten hiljaisuus. Kaikki ystävällisyys, siis kaikki, aiheuttaa turhaa toivoa. Mutta onhan asiallinen kieltäytyminen aina parempi kuin hiljaisuus. Miksi pitää yrittää miellyttää tuotakin miestä, siltäkö varalta, että joskus vielä kiinnostaisi? 

t. Nainen, jolla ei mitään vaikeuksia torjua miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vastaisin vaikka että hei, oli kiva jutella/vaihtaa kuulumisia/jne mutta en ole kiinnostunut jatkamaan yhteydenpitoa, yst terv. Nimi.

Vetäköön herneen nenään, mitä väliä, jos en halua mitään?

Vierailija
144/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko asperger? Alat pommittaa naisia viesteillä heti, kun nainen on vähänkään mukava? Toi sun ikähaarukkasi viittaa vähän epätoivoisuuteen.

Vierailija
145/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan yhteydenoton tapaamaltani mieheltä, annan hänelle tavatessamme yhteystietoni. Jos en anna, en myöskään halua yhteydenottoa. Yksinkertaista ja toimivaa.

Vierailija
146/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:54"]Facebookissa menee muut-kansioon, ei tule mitään ilmoitusta noista viestistä silloin. Todennäköisesti siis naiset ei oo huomanneet viestiäsi, koska itse en ainakaan tarkista tuota kansiota kuin harvoin. [/quote] Miksi mä saan aina ilmoituksen niiden viesteistä, jotka ei ole kavereita?

[/quote]

Mä en saa.en ole edes varma, mikä on tämmöinen kansio, mulle tulee näkyviin yläpalkkiin ei-kavereidenkin viestit numerolla, että montako niitä on, mutta sitten on erikseen vas sivupalkissa viestit, jossa on yksi viesti, jota en saa edes poistettua, vaikka olen lukenut sen sata kertaa.

Vierailija
147/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio ap, että kaikki naiset eivät yksinkertaisesti pidä fb, tekstiviesti ym treffipyynnöistä. Itse kuulun tähän kastiin ja miehestä jota lähettää viestin "hei näin sinut siellä silloin ja.." tulee vain mieleen että on ollut liian arka kysymään suoraan. Pakostakin miettii tahdonko noin ujoa henkilöä tavata. Ehkä olen vähän vanhanaikainen mutta sytyn enemmän niille jotka uskaltavat edes baarissa tulla kysymään numeroa, kaikkein paras koskaan on ollut jätkä joka juoksi keskellä päivää puistossa luokseni kysymään nimeäni, vaikkei siitä lopulta romanssia tullutkaan, jätti se lähtemättömän vaikutuksen.:)

Vierailija
148/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:41"]

Jos haluan yhteydenoton tapaamaltani mieheltä, annan hänelle tavatessamme yhteystietoni. Jos en anna, en myöskään halua yhteydenottoa. Yksinkertaista ja toimivaa.

[/quote]

Tähän ei voi luottaa, koska kaikki eivät toimi noin.

Vierailija
149/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:11"]

Enitenhän tässä tökkii se, että ap stalkkaa tuntemattomien naisten tiedot. Ja nauttii siitä, kuten kertoi. Se on outoa ja pelottavaa, ei viestin lähettäminen sinänsä. Noita hulluja pervoja raiskaajia ja vallanhimoisia narskuja on miehistä paljon enemmän kuin 1%. Yleensä vaisto kuitenkin kertoo, ketä kannattaa varoa.

[/quote]

En voisi ikinä kuvitellakaan yrittäväni raiskata naisen, jota voisin kenties rakastaa, tai ylipäätään pakottaa häntä yhtään mihinkään. Jos pitää torjutuksi tulemisen takia pettymystä johonkin pilluun purkaa, niin sitten menen ilotaloon. Tosin sellaisessa menettää vaan itsekunnioituksensa.

Koittaakaa nyt naiset ymmärtää se, että pelkkien panohimojen takia ei tarvitse ketään stalkata. Ehkä jotkut sellaistakin harrastaa tyliin Kankaanniemi, mutta itse suosisin siinä tapauksessa ihan muita yleisempiä iskupaikkoja eikä kohteella olisi niin väliä.

-AP

[/quote]

Naisten jaotteluhan menee juuri niin, että osa naisista on madonnia ja osa huoria ja osa huoramadonnia;) ja ratkaisevaa on se miten mies milloinkin kokee. Ystävällinen nainen on madonna, kieltäytyvä tai huomiottajättävä huora ja av-mamma sitten jotain siltä väliltä.

Vierailija
150/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä ap? Meitä naisia opetetaan jo lapsena varomaan tuntemattomia miehiä. Koululaislle painotetaan, että netissä ei koskaan saa kertoa omaa nimeään, osoitettaan eikä antaa puhelinnumeroaan. Teinien kohdalla painotetaan vieläkin enemmän, että ketään nettituttua ei saa lähteä ilman vanhempien suostumusta tapaamaan, koska vastassa voi olla mikä vaan sekopäinen hirviö.  Jos siis tapaa kadulla miehen, jonka kanssa hetken juttelee, ja tämä mies sen jälkeen stalkkaa nimesi ja ottaa Facessa yhteyttä, niin se on monien mielestä pelottavaa. Silloin miettii, mitä muutakin tämä mies on stalkannut? Kotiosoitteesi? Työpaikkasi? Puhelinnumerosi? Hämmentyneenä alkaa miettiä, mitä muuta itsestään on tullut vahingossa paljastaneeksi. Alkaa miettiä, onko turvallisuus nyt uhattuna. Uskaltaako enää kulkea iltaisin, entä jos stalkkeri väijyy sinua kotisi lähistöllä jne. 

Suurin osa miehistä on ihan kivoja, vaikka eivät kumppanina kiinnostaisikaan. Mutta se pieni osa pilaa kunnollistenkin miesten maineen. Naisena on parempi olla liian varovainen kuin liian varomaton. 

Vierailija
151/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:19"]

Olen jo kommentoinut tähän ketjuun monta kertaa, mutta pakko vielä kertoa tapauksesta, joka sattui minulle viikko sitten! Tapasin oikein fiksun oloisen miehen, joka ei kuitenkaan ollut tyyppiäni ja joka otti minuun myöhemmin yhteyttä netissä. Seurasi keskustelu:

- Olisitko kiinnostunut lähtemään treffeille? :)

- Minulla on nyt sellainen elämäntilanne että lemmenasiat tuntuvat vähän yhdentekeviltä...

- Siis voidaanko tavata vai ei?

- No en ole innostunut ajatuksesta.

Todella pitkä vääntö ja lopulta:

- Okei, anteeksi, sanoit vaan aluksi että asia on sinulle "yhdentekevä", niin ajattelin että ei se silloin ole täysin vastenmielinenkään.

Miten "yhdentekevä" voi olla jollekulle vihreä valo? :D Tässä ehkä vähän taustaa miksi vastaamattomuus on joskus parempi kuin kohtelias torjunta...

[/quote]

Ja syy miksi et voi vastata "Kiitos, mutta ei kiinnosta" ? Ja tuohon "siis voidaanko tavata vai ei?" sitten hiljaisuus. Kaikki ystävällisyys, siis kaikki, aiheuttaa turhaa toivoa. Mutta onhan asiallinen kieltäytyminen aina parempi kuin hiljaisuus. Miksi pitää yrittää miellyttää tuotakin miestä, siltäkö varalta, että joskus vielä kiinnostaisi? 

t. Nainen, jolla ei mitään vaikeuksia torjua miehet

[/quote]

Itse olen selittänyt jotain jonnin joutavaa siksi, että olen ajatellut että sen on vähemmän loukkavaa miehelle.  Moni mies taas on jättänyt kokonaan vastaamatta minulle ja se on ollut aika selvä merkki, että ei mahda kiinnostaa. Eli parempi vaan kun ei vastaa yhtään mitään tai sanoo suoraan, että ei nyt, ei huomenna, eikä seuraavassa elämässä. Tylyä, mutta toimii.

Vierailija
152/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap kysy naisia suoraan ulos, tai vaikka edes näiden nimeä, kun tapaatte? Jos joskus olet kysynyt niin mikä on ollut reaktio?

Vierailija
153/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:02"]Mä en oikein ymmärrä tarvetta saada vastausta, että "sorry, mutta et ole kiinnostava". Eikö ihan saman asian aja myös se, ettei vastaa lainkaan? Lopputulos on ainakin sama. Vai ovatko nämä ihmiset jotain masokisteja, jotka haluavat vielä erikseen kuulla/lukea nuo sanat? [/quote]Selvyyden vuoksi. Vaitiolo on huonoa kommunikointia.

[/quote]

Ai että jos vastausta ei kuulu, niin voi olla, että se nainen haluaa sittenkin nusasta?

Vierailija
154/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas naurettavaa panikoimista naisilta, jos joku saa nimen halutessaan selville. Se ei todellakaan ole erityisen vaikeaa selvittää, kunhan on riittävän päämäärätietoinen. Ja jos on joku Virtasen Anna Helsingistä, niin oikean Annan löytäminen voi toki viedä aikansa. ON todella lapsellista luulla, että voitte naiset elää vilkasta sosiaalista elämää ilman, että henkilöllisyytenne voisi paljastua. Sellainen riski on aina ollut, jo aikana ennen nettiä.

Netti itsessään on maailman loistavin keksintö ihmisten vakoilemiseksi. Teoriassa aivan KAIKKI netissä tekemänne jutut voidaan jäljittää ja yhdistää teihin vielä vuosien ja jopa vuosikymmenten jälkeen. Tämä on hyvä myös hyväksyä, ettette luule elävänne jossain bunkkerissa.

Mitä aiheeseen tulee, niin mitäs pelottavaa siinä on, että joku mies selvittää kiinnostavan naisen nimen? Paljon suurempi turvallisuusriski on mennä ravintolaan juomaan siideriä miesten joukkoon.

Vierailija
155/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 07:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:38"]Nuorena naisena en todellakaan ilahtuisi, jos isäni ikäinen (vanha perverssi) ottaisi yhteyttä.  Ap ei tunnu ymmärtävän ikäänsä ja iän vaikutusta vastausten saamiseen. Suosittelen, että keskustelet jatkossa ikäistesi naisten kanssa ja jätät Facebook-stalkkaamisen. [/quote]Ikä ei ole olennainen osa kiinnostusta...

[/quote]

Ei olekaan, mutta aikuisuus edellyttää tietynlaista vastuuta omista tunteistaan. Suurin osa nuorista naisista ei ole kiinnostunut itseään huomattavasti vanhemmista miehistä eikä suurin osa nuorista miehistä itseään huomattavasti vanhemmista naisista. Poikkeuksia on, mutta näiden poikkeusten vuoksi ei ole soveliasta alkaa ehdottelemaan nuoremmalle osapuolelle mitään. Jos ihastuu itseään huomattavasti nuorempaan, silloin vastuullisena aikuisena jättää kiinnostuksen ilmaisemisen nuoremmalle. Jos nuorempi ilmaisee kiinnostuksensa, onneksi olkoon, mutta jos ei ilmaise, siihen on tyytyminen. 
[/quote]Onpa tylsää.

Vierailija
156/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:20"]Onko se todellä näin yleinen asenne naisillä, että kun "väärä mies" ilmaisee kiinnostuksen, niin sen miehen tunteista ei tarvitse välittää. Eikö se tilanteesta pakeneminen ole vähän raukkamaista, kun voisi kohdata miehen ja kertoa tälle, että sori nyt sulla kävi huono tuuri, kun mua ei kiinnosta?

-AP

[/quote]

Täysin tietoisesti jätän vastaamatta kokonaan, varsinkin tietoni tavalla tai toisella stalkanneille harhakuvittelijoille kun kokemusta on että siitä kun ihan asiallisesti sanoo "kiitos, mutta en ole kiinnostunut" seuraa varsin usein että aletaan tivaamaan miksi seura ei kelpaa tai tulee melkoinen ryöpytys siitä pidänkö itseäni parempana kuin muut ja muuta paskaa täydeltä laidalta.
[/quote]Tuo ei ole joka miehen reaktio.

Vierailija
157/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:00"]

Naisellehan ei tärkeintä ole se mitä tekee, vaan kuka tekee.

[/quote]

Totta.

Miehelle on ihan sama heittäytyykö sen päälle kiimaisena joku supersexy 20v nainen, vai 150kg kontulassa asuva hygieniaongelmainen 42v yh.

Miehet vain ovat niin erilaisia kuin naiset, eivät ollenkaan välitä siitä kuka tekee.

[/quote]

Eikös sitä aina toitoteta naisten taholta kuinka miehillä on rima liian korkealla. Jos sitä nyt sitten yksin jäämisen pelosta laskee alas, niin sekään ei sitten kelpaa. Pitäisi varmaan miesten jättää aloitteet ja muu aktiivisuus kokonaan pois ja antaa naisten jakaa miehet sulle, mulle tyyliin.

Vierailija
158/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:46"]

Se että ei vastaa ollenkaan,on ainakin normaali-ihmisellä selkeä "EI KIINNOSTA" viesti. Kyllä se on hienotunteisempaa olla kokonaan vastaamatta stalkkerin viestiin kuin kirjoittaa että ajatuskin kyseisen henkilön treffailusta oksettaa. Miksi ihmeessä jollekin netissä väijyjälle pitäisi olla erityisen kohtelias?Olishan nainen tapaamistilanteessa antanut yhteystietonsa,jos kaipaisi miehen yhteydenottoa.

[/quote]

Jos joku haluaa tehdä itsestään psykopaatin toisen silmissä (ja mahdollisesti onkin hieman psykoottinen) niin ei pidä kyllä edes odottaa sellaista asiaa kuin kohteliaisuus. 

Tässä on aika keskeistä se, että osa henkilöistä, ei van tajua miten sitä normaalisti toimitaan. Sitten toimitaan niin kuin omalle toiminalle on luontaista toimia, saadaan palkkio toiminnasta (eli kohde löytyykin jes!) laitetaan viestiä maire naamalla ja tyrmäys, kun ei mitään vastausta ikinä kuulunutkaan! Sitten mumistaan "kaikki ne on samallaisia kusipäitä" ja postaillaan foorumille oma turhautuminen.

Kaikki te jotka ette osaa toimia niinkuin on kohteliasta. Käyttäkääten vaikka niitä mahtavia tiedonselivityskeinojanne ja etsikää netistä "näin treffailet"tms.

[/quote]Millähän kompetenssilla kirjoittaja rinnastaa jostain tietystä tavasta poikkeavat psykopatiaan?

Vierailija
159/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:08"]

Taitaa kaikki maan vanhatpiiat olla ainakin edustettuna tällä palstalla. Meinaan sen verran pihalla monet pariutumisen käytännöistä. Naiset tekee aloitteita ja jakaa puhelinnumeroitaan ensi tapaamisella. Millä planeetalla elätte? :D

[/quote]

Joo olen jakanutkin, mutta en niille joiden en halua olevan minuun yhteydessä. Epäilen, ettet sinäkään ole numeroitasi tai aloitteitasi joka Toimille jakanut. Tai ehkä oletkin, mutta se kertoo sitten enemmän ehkä sinusta kuin naisista yleensä.

Vierailija
160/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:41"]

AP tässä hetkisen, iltaa kaikille!

Ompas täällä keskustelu jatkunut vilkkaana. Tutkin tänään hieman "stalkkerin" käsitettä. Hän on pusikoissa viihtyvä systemaattinen vainooja. Minä en ole vainonnut ketään. Ja näköjään tällä palstalla on ennenkin keskusteltu stalkkereista ja naisilla täällä on joku kammo heitä kohtaan - mikä tietenkin on ymmärrettävää, jos on kyse ahdistelijasta. Olette yrittäneet istuttaa minua tuohon samaan muottiin. Siihen teillä lienee oikeus, mutta minua se huvittaa.

Itse asiassa olen ollut huolimaton. Naisen puhelinnumero ja osoite ei olekaan salainen, joten nekin kauhuksenne löytyy. Ja mitä sitten? Voisin toki nyt mennä pusikkoon odottelemaan, kun hän tulee töistä ja avata kuolasta kostuneen suuni hänen läsnäollessaan. Ehkä ei onnistuisi tänään, mutta jonain iltana varmasti. Joska havaintokykyni on teidän mielestänne pelottavaa laatua, niin pelottavaa kyllä. Tiedän suurinpiirtein, mihin aikaan hän töistä kotiinsa saapuu. Pystyn arvioimaan, mistä kaupassa hän mahdollisesti pysähtyy ostamaan itselleen teeleipää iltapaksi... Ei tuottaisi ongelmia järjestää "yllättävää kohtaamista". Mutta minä en aio sellaista järjestää tahallani. Minusta hänen täytyy saada reilumpi mahdollisuus kohtaamiseeni. Kenties aion soittaa hänelle tai mennä tässä joskus uudelleen paikkaan, missä tapasimme. FB-jutut saavat olla, koska ne eivät selvästikään toimi.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:06"]

Hei ap, näin lapsettomana sinkkuna en valitettavasti arvosta yhtään perheellisiä ja/tai lapsia omaavia palstailijoita enempää sinun tyyliäsi että stalkkaat jonkun täysin satunnaisesti tapaamasi henkilön yhteystiedot.

[/quote]

En ymmärrä, miten perheellisten oikeus olla tällä palstalla tähän liittyy, mutta mitäs ihmeellistä siinä on, että ihmisten tapaavat sattumalta!? Niinhän käy joka tapauksessa hyvin useasti, kun ihmiset toisistaan kiinnostuvat. Joskus toinen kiinnostuu ensin enemmän, toinen ehkä vähän tai ei ollenkaan. Kiinnostuu ehkä vähän ajan päästä tai sitten ei koskaan.

[/quote]

Ja siinä tulikin sitten se lopullinen vastaus siihen kysymykseen onko ap jo tajunnut mistä kenkä puristaa. Ei voi olla edes totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi