Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja tai sairaanhoitaja. Pääsetkö valitsemaan paikkasi?

Vierailija
02.06.2015 |

Onko alalla niin kova työvoimapula?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Vaimoni neuvotteli sijaisuudessa palkkansa n. 3500e/kk.

Vierailija
2/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipaikkoja ei löydy mutta muuten vastaus on kyllä. Sinun pitää vaan itse mennä pomojen juttusille. Työkkäriluusereita kun ei huolita hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsemaan, mutta työllistyin ilman työkokemusta vastavalmistuneena juuri melkoisen haastavaan paikkaan. Sain noin kymmeneen haastetteluun kutsun kuukaudessa.

Vierailija
4/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:15"]

En valitsemaan, mutta työllistyin ilman työkokemusta vastavalmistuneena juuri melkoisen haastavaan paikkaan. Sain noin kymmeneen haastetteluun kutsun kuukaudessa.

[/quote]

En halua lannistaa, mutta ne haastavat paikat on todellakin haastavia. Ei kukaan vanha hoitsu siellä jaksa olla. Onnea uuteen työhösi, parasta aloittaa vaativista paikoista.

Vierailija
5/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähihoitajana voin valita mihin menen.

Vierailija
6/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:08"]Toki. Vaimoni neuvotteli sijaisuudessa palkkansa n. 3500e/kk.
[/quote]

Paskat neuvotteli.

Vierailija
7/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Nyt tulee sote-uudistus ja täällä se ainakin on tarkoittanut sitä että henkilökuntaa potkitaan pois ja täällä on paljon työttömiä lh ja sh

Vierailija
8/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lähihoitajiakaan palkata enää samalla tavalla kuin ennen. Monissa kunnissa sijaiskielto ja onnea tarvitaan että saat jalkaa jonnekin oven väliin ja pidempiaikaisen sijaisuuden.

Itse muutin juuri uudelle paikkakunnalle ja jätin vakipaikkani, nyt teen sijaisuuksia ja ei noin vaan pääse mihin haluaisi vaikka työkokemus laaja ja suosituksia löytyy.

Vierailija
9/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana saan valita paikkani ja itselle sopivat vuorot. Ja töitä riittää niin paljon kun jaksaa tehdä. Jokaisessa harjoittelupaikassani olen sijaisena.

Vierailija
10/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:38"]Opiskelijana saan valita paikkani ja itselle sopivat vuorot. Ja töitä riittää niin paljon kun jaksaa tehdä. Jokaisessa harjoittelupaikassani olen sijaisena.
[/quote]

Itse vuoronsa määrääviä opiskelijoita ei aina hyvällä katsota ;)

Vierailija
11/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tilanne enää nin hyvä ole kuin jokunen vuosi sitten. Mutta en hakenut töihin mihinkään, kolmesta soitettiin kotiin mulle ja kysyttiin tulisinko.