Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA Helmikuu 2016

02.06.2015 |

Itse plussasin tänään, la 10.2. Meillä on jo yksi poika ja jos kaikki nyt vaan menee hyvin, niin ikäeroa tulee aika tarkkaan kaksi vuotta. Jännittää kyllä, kun tosi alussahan tässä ollaan, mutta eipä se auta etukäteen murehtia :)

Kommentit (99)

61/99 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös pahoinvointi aika ympäivuorokautista. Neuvolasta sanoivat, että yleensä pahimmillaan viikoilla 9-11. Nyt täällä 11. viikko meneillään, joten toivon hellittävän lähitulevaisuudessa ;)

Tsemppiä teillekin! Kyllä se vertaistuki aina jotenkin helpottaa - joku muukin samassa veneessä :)

62/99 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Jos joku vielä haluaa liittyä fb-ryhmään, niin laittakaa pyyntö heti tulemaan. Ryhmä suljetaan ryhmäläisten yhteisellä päätöksellä ja viimeisten jäsenpyyntöjen tulee olla perillä ensi torstaihin mennessä. Eli aikaa on vielä tänään, maanantai, tiistai ja keskiviikko laittaa pyyntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/99 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Päivä alkoi tänään verikokeilla. Pelkäsin etukäteen, että en tule selviämään labraan asti vointeineni, mutta hengissä ollaan! Ehkä pitäisi vaan potkia itseänsä pystyyn välillä. Kun sattuu olemaan lomilla, on niin helppo jättäytyä sohvalle pahoinvoinnin kouriin...

Mitäs teille muille, jotka eivät ole facebook-ryhmässä kuuluu? Joko raskaus alkaa näkyä? Itselläni on ollut turvotusta alusta alkaen, enkä oikein ole jaksanut kireitä vaatteita päälleni ahtaa ;) Ehkä elokuuksi, kun työt alkaa pitäisi tehdä jotain hankintoja. Nyt tuntuu, että kuljen samoissa mukavissa kuteissa päivästä toiseen.

Mukavaa kesäpäivää!

Päivänsäde 10+4

64/99 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittelin tuossa äsken vielä liittymispyyntöä fb-ryhmään. Meillä la on 27.2. :)

65/99 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa rv 9+5 ja väsymys ja kuvotus on ympärivuorokautista. Mietin vaan miten jaksan pakata ja osallistua muuttoon parin viikon päästä ja mennä töihin 12.8. Väsymys on pahempaa kuin masennus: Mikään ei piristä ja jos käyn kävelyllä niin sen jälkeen pitää levätä loppuilta

66/99 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittelin vielä liittymispyynnön fb ryhmään :) La olis 3.2

67/99 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan Meri-Maria, että olo ehtii hieman helpottaa ennen muuttoa!

Täällä ollut tänään vähän valoa tunnelin päässä: uskalsin jopa käydä pienellä kävelyllä. Se teki kyllä tosi hyvää ihan henkiseltäkin kantilta; ei ole yhtään minun tyyppistäni makoilla sohvalla päivästä toiseen ja tunnen itseni ihan luuseriksi.

Se on ihmeellistä, miten aina kun vuodesta toiseen olen lukenut näitä vauvakeskusteluja ja miettinyt, että miten ihmiset voivat valittaa raskauspahoinvoinnista - olisivat onnellisia, että ovat tulleet raskaaksi. Nyt sitten itse olen vajonnut samaan suohon... Toivottavasti pian pääsemme nauttimaan raskauden paremmista puolista :)

68/99 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Päivänsäde kannustuksesta

69/99 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, nyt mä sitten myöhästyin, kun luulin ryhmän olevan avoinna, niinkuin aluksi sanottiin, rakenneultraan saakka. Itse siis jäin odotteleen liittymistä, siihen saakka kunnes olen käynyt ensimmäisessä ultrassa ja saa tietää onko kaikki niinkuin pitääkin. Höh! Eikö olisi ollut reilua pitää ryhmää avoinna vielä, kun kaikki eivät varmaan joka päivä täällä vieraile, tai ainakaan itse, joten en tiennyt että ryhmä onkin päätetty nyt sulkea jo.

No ei voi mitään, mukavaa odotusaikaa kaikille! :) T. rv 10+4 ja la 7.2.

70/99 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mäkin luin vasta nyt nämä viestit- luulin tosiaan että rakenneultraan asti kerkeää mukaan niin laitoin mailia äsken, voi harmi että päätitte ettei kaikki pääsekään mukaan :( Olisi pitänyt vissiin lukea tämän ketjun kommentit ensin.

No, mä plussasin kaksi viikkoa sitten. Raskaus on ollut jo viikosta 4 asti erittäin raskas ja väsyttävä, olin varma että olin joko raskaana tai sitten pahasti kipeänä. Tein kaksi negatiivista testiä ennen kuin vihdoin plussasin viikolla 7. 

Eilen sitten sattui jotain järkyttävää ja kamalaa (nyt 8+6), olimme aivan varmoja (myös lääkärit) että sain keskenmenon. Itkin ja huusin aamuyöstä kättärillä ja olin aivan sydän särkyneenä miehen kanssa siellä pari tuntia- kunnes päästiin ultraan ja sieltä löytyikin hyvinvoiva sikiö kunnon sydämenlyönneillä, suuresta vuodosta ja kivuista huolimatta. Nyt tietenkin ollaan veitsen terällä ja mitä vain voi sattua. Esikoinen kyseessä.

71/99 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Masuasukki" time="16.07.2015 klo 16:07"]

Apua, mäkin luin vasta nyt nämä viestit- luulin tosiaan että rakenneultraan asti kerkeää mukaan niin laitoin mailia äsken, voi harmi että päätitte ettei kaikki pääsekään mukaan :( Olisi pitänyt vissiin lukea tämän ketjun kommentit ensin.

No, mä plussasin kaksi viikkoa sitten. Raskaus on ollut jo viikosta 4 asti erittäin raskas ja väsyttävä, olin varma että olin joko raskaana tai sitten pahasti kipeänä. Tein kaksi negatiivista testiä ennen kuin vihdoin plussasin viikolla 7. 

Eilen sitten sattui jotain järkyttävää ja kamalaa (nyt 8+6), olimme aivan varmoja (myös lääkärit) että sain keskenmenon. Itkin ja huusin aamuyöstä kättärillä ja olin aivan sydän särkyneenä miehen kanssa siellä pari tuntia- kunnes päästiin ultraan ja sieltä löytyikin hyvinvoiva sikiö kunnon sydämenlyönneillä, suuresta vuodosta ja kivuista huolimatta. Nyt tietenkin ollaan veitsen terällä ja mitä vain voi sattua. Esikoinen kyseessä.

[/quote]

Niin ja LA olisi 20.02.2016, kunhan vain pikkuinen on kunnossa (musta tuntuu että koska sikiö oli niin reipas ja kaikki oli "niin kuin piti" niin nyt on kyse mun kropan suorituskyvystä eikä sikiön voinnista).

72/99 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääällä ollaan Tampereelta:) Olen 26 vuotias, ensimmäistä lasta odottava.

73/99 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Maikki Jee" time="16.07.2015 klo 20:08"]

Tääällä ollaan Tampereelta:) Olen 26 vuotias, ensimmäistä lasta odottava.

[/quote]

Hei mahtavaa, mä jo pelkäsin et täällä on ihan hiljasta ku porukka on lyöny jo ryhmän lukkoon sinne facebookiin! Pitäisikö meidän tehdä oma? ;-D Mä oon kanssa itseasiassa 26-vuotias (ja esikoista odotteleva), Espoosta tosin!

74/99 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt viikkoja 8+2. Töissä oltu nyt eka viikko ja voin kertoo ettei oo ollu helppoa. Tämä pahoinvointi on kyllä jotain aivan kamalaa,kaikki oksettaa ja jatkuva kuvotus. Niin toivon että helpottaa jossain vaiheessa. Meillä ensimmäinen ultra vasta elokuun puolella jotta nähdään asuuko mahassa todella sitten joku :)

75/99 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viikkoja 11+3 ja maanantaina käytiin ekassa ultrassa ja kaikki oli hyvin :) LA on 7.2.

Mullakin oli alusta asti pahonvointia mutta nyt on 2 päivää ollu jopa ihan hyvä olo! :) Tsemppiä muille,kyllä kai

se joskus helpottaa :)

76/99 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!
Täällä kanssa yksi Odottaja laskettuaika olisi 8.2 ja ensi to olisi jo ensimmäinen ultra.. jännittää ihan hirmusesti että onko kaikki kunnossa ku ollut pari km ennen tätä raskautta..
mistä löydän sinne face ryhmään sähköposti osoitteen tai miten pystyn sinne liittymään? torstaina kun on ultra ohi ja näkee että kaikki kunnossa ni olisi kiva liittyä ryhmään

77/99 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Eilen 12+5 oli nt-ultra ja kaikki hyvin. ihan uskomatonta nähdä pieni ihmisolento liikuskelemassa siellä vatsassa. Jos nyt uskaltaa sanoa, alkaa tuo pahoinvointi ajoittain helpottaa. Koko ajan kuitenkin pelko niskassa siitä, että alkaa uudelleen yhtä pahana kuin on ollut...

Miten meni Meri Marian muutto? Toivottavasti sait apua, jos olit kehnossa kunnossa! Täällä ketjussa vaikuttaa kyllä olevan ihan hiljaista, kaikki varmaankin siirtyneet sinne facebook-ryhmään. 

78/99 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Rut tu" time="22.07.2015 klo 11:07"]

Täällä on viikkoja 11+3 ja maanantaina käytiin ekassa ultrassa ja kaikki oli hyvin :) LA on 7.2.

Mullakin oli alusta asti pahonvointia mutta nyt on 2 päivää ollu jopa ihan hyvä olo! :) Tsemppiä muille,kyllä kai

se joskus helpottaa :)

[/quote]

Hei, hauskaa että täällä jollain täysin sama laskettuaika kun meillä, 7.2.2016! :)
Eilen käyty myös ekassa ultrassa ja sielläpä se pieni ihmisenalku porskutteli ja kaikki näytti olevan hyvin, mikä helpotus! :) Kun vaan kaikki menisi loppuun asti hyvin, niin voi sitä onnen määrää! :)

Vierailija
79/99 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Vieläkö täällä ketään keskustelemassa? Mulla ei jostain syystä näy toi sähköposti osoite eli voisiko joku laittaa sen uudestaan että pääsisin liittymään facebook ryhmään :) Kiitos! Täällä siis mennään 13+4 viikoilla ja esikoista odotellaan :)

80/99 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on varhaisultra nyt takana ja täälläkin La on 7.2.16 :) harmi kun ei ole facebooks ryhmistä kuulunut mitään olisi kiva päästä joukkoon :)