Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA Helmikuu 2016

02.06.2015 |

Itse plussasin tänään, la 10.2. Meillä on jo yksi poika ja jos kaikki nyt vaan menee hyvin, niin ikäeroa tulee aika tarkkaan kaksi vuotta. Jännittää kyllä, kun tosi alussahan tässä ollaan, mutta eipä se auta etukäteen murehtia :)

Kommentit (99)

81/99 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tosiaan että nyt jo kolmannellakin on sama laskettu aika ku mulla :) Näkyykö muilla vauvamahaa ollenkaan vielä? :) Mulla ei näy mitään, olis hauska jos jotain "konkreettista" näkyis jo :D

Mites ootte voinu? Mulla alkaa tosiaan pahoinvointi helpottaa,ainoa on kun joudun yövuoroja tekemään niin

silloin lentää aina oksu! Ei ole kyllä mukavata.. :/

82/99 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto meni hyvin: Kantajia oli monta ja minäkin jaksoin hyvin! Tänään taas toisenlainen päivä...mulla tämä väsymys ja paha olo ei ainakaan vielä ole juurikaan helpottaneet. Miten muilla? Tänään oli NT ultra ja kaikki oli hyvin:) Tänään siis rv 12+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/99 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v. esikoisen odottaja täällä, rv 10+3 menossa. Mielelläni kans liittyisin tuohon facebook-ryhmään mutta ei näy spostin osoite mullekaan. 

84/99 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Meri Maria, että selvisit muutosta ja ultrassa kaikki hyvin!

Täällä 13+6 menossa. Viime viikolla tosiaan luulin, että pahaolo loppumassa, mutta ei... :( Nyt on ollut taas muutama päivä ihan hirveä. Ensi viikolla olisi töihinpaluu edessä ja pelottaa. Kunhan tää ei olisi sitä sorttia, joka kestää raskauden loppuun saakka.

Kävin tänään töissä ja tunsin saavani katseita mahaani. Omasta mielestäni sen kyllä huomaa jo selkeästi, ja olen päättänyt, että töihin palatessani en jaksa sitä enää yrittää peitellä. Huomatkoon ne, jotka huomaavat. Oletteko muut ajatelleet milloin kertoa töissä?

85/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille :) Mulla olis la 12.2. ja tänään ultrassa oli ihana heilutteleva vauveli! Onko täällä ketään ensiodottajia Helsingistä?

86/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mäkin haluan johonkin facebook-ryhmään! Mutta mitään osoitetta ei näy? Haluaisin kovasti tutustua tuleviin äiteihin, lähipiirissäni kun ei heitä juurikaan ole..

87/99 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä esikoistaan odotteleva 26v, la 19.2 eli nyt menossa 12+2 :)
Muuten raskaus on mennyt ihan mukavasti, mutta viime päivinä alkanut armoton vesiripuli kiusaa ja pelottaakin vähän, oon onnistunut diagnosoimaan itselleni jo vaikka mitä aina listeriasta salmonellaan.. :( Muilla kokemusta vastaavasta?

88/99 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan! Kirjoittelin tuolla ekalla sivulla muutaman viestin ja mietin että ei tää keskustelu täällä keskustelupalstalla oikein ota tuulta purjeisiinsa kun kaikki lukuunottamatta minä on sielä face ryhmässä :D Noh mutta hienoa, että nyt on jo useampi sivu saatu tännekkin keskustelua aikaiseksi! 

Mulla on onneksi pahaolo jo tiessään kun nyt mennään rv 12+5 :) Muutaman päivän päästä olisi ultra ja sitä täällä jännitellään!

Itse olen Hämeestä ja toinen on meille tulossa! Onko ketään Hämeenlinnasta?

paivansade: Mulla tuntuu iltaisin varsinkin näkyvän jo sellainen raskausmaha että huhhuh! Mieskin hieroo silmiään, että ei voi olla totta :D Pikku turvotus lie.... :D Töissä ajattelin kertoa hmm jos jossain kohtaa tulee sopiva hetki ja tilanne, kuten että ruvettaisiin suunnitteleen ensi kevättä...

Nirbus: Mulla on milloin kovaa ja vuorotellen löysää vatsaa. Aika sekasin! :D

89/99 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tää nyt lähde lentoon ei. :D Uutta ryhmää pystyyn uusille jäsenille?! Tai whatsapp -ryhmä??

90/99 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottakoon että kävin tänään nt-ultrassa ja niskaturvotusta oli 1.4 eli normaali(?) ja riski 1:43874 eli hyviä uutisia. LA siirtyi viikolla aikasemmaksi ja on nyt 11.2.2016  eli täällä ollaan RV 13+6 :) Kätilö kysyessäni Arvaili että poika sattais olla tulossa, kun niin selkeesti paikkojaan näytteli. mutta eikös ne kaikki näytä näillä viikoilla pojilta :) 

91/99 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että täälläkin on vähän aktivoiduttu :) Meilläkin tosiaan esikoinen tulossa eikä lähipiirissä ole tällä hetkellä odottavia tai ylipäätään samanikäsiä äitejä niin olis kiva jutella samassa tilanteessa olevien kanssa :)

Milloin ootte aatellu kertoa töissä? Vai ootteko kertonu jo? Minä en oikein tiedä vielä. Mun pomo on aika.. sanotaanko nyt, että vaikea niin ei yhtään kyllä tiedä millanen reaktio tulee.. :/ 

Vauvamahaa ei mulla vielä oikein näy. Töissäkään ei kukaan pysty kyllä näkemään kun meidän työvaatteetkin on niin löysät ettei kyllä vielä pitkään aikaan näy. Parille työkaverille oon kertonu mut se pelottavin olis vielä edessä :D

92/99 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NMN ja RUT TU, mistäpäin ootte? Itse oon Pirkanmaalta. Sillä kiinnostaa, kun on tuo aivan sama laskettuaika :) Vielä ei mullakaan oikein mitään vauvamahaa näy, lähinnä näyttää siltä että olis vähän vatsasta lihonnut, ettei tee mieli käyttää ihan ihonmyötäisiä paitoja vielä! Olot alkaneet onneks jo hieman helpottamaan, koko alkutaival aika hirveetä oloa, huimailua, pahoinvointia, väsymystä, päänsärkyjä jnejne. Väsymys on kyllä tiukasti pysynyt matkassa, mutta muita ei onneksi päivittäin hetkeen ole enää näkynyt! :D

93/99 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täälläkin olisi la 2.2 ja kiinnostais höpistä odotusajasta enemmänkin, oliko joku FB-sivu avattu siis jo? Miten sinne pääsisi mukaan?

94/99 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAAJEE; Kylläpäs aika vierähtikin kun täällä olen viimeksi käynyt! Itse olen keski-suomesta.

JASSU: ilmeisesti sinne facebook ryhmään ei enää pääse. Itse kun luin näitä niin ns. "ilmottautumisaika" oli mennyt jo. :/

95/99 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ei siis tavata synnytyssairaalassa! :D
Joo, sinne ryhmään ei tosiaan enää pääse. Piti pystyä liittymään rakenneultraan asti, mutta päättivätkin sulkea jo todella paljon aikasemmin ryhmään pääsyn.. Itse löysin toisen ryhmän, ehkäpä paljon paremmankin, sillä on vain Pirkanmaalaisille, niin pystyy mahdollisesti tapaamaan kyseisiä ihmisiä livenäkin! :) 

96/99 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAAJEE, miten löysit tuon paikallisen ryhmän? Vitsit jos onnistuisin löytämään samanlaisen täältäpäin. Mäkään en kerennyt tän ketjun fb-ryhmään :(

97/99 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me voitais tehdä uutta sivua, kun halukkaita liittyjiä olisi? Kuinka monia haluaisi liittyä?

98/99 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="heidinen" time="30.08.2015 klo 14:08"]

Eikö me voitais tehdä uutta sivua, kun halukkaita liittyjiä olisi? Kuinka monia haluaisi liittyä?

[/quote]

Noniin, mä tein uuden fb-sivun johon kaikki halukkaat joilla on la helmikuussa, voi liittyä! Laita mulle sähköpostia 2016helmi@gmail.com niin lisäilen sinne ryhmään :)

99/99 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEOLA, löysin ryhmän vauva.fi tai vau.fi keskustelun kautta, en nyt muista kummassa oli :)