Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA Helmikuu 2016

02.06.2015 |

Itse plussasin tänään, la 10.2. Meillä on jo yksi poika ja jos kaikki nyt vaan menee hyvin, niin ikäeroa tulee aika tarkkaan kaksi vuotta. Jännittää kyllä, kun tosi alussahan tässä ollaan, mutta eipä se auta etukäteen murehtia :)

Kommentit (99)

21/99 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja LA on laskurin mukaan 7.2.2016 ennestään löytyy 07, 08 ja -12 syntyneet pienokaiset. 

22/99 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä ketään Tampereen lähistöltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/99 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotetaan toista:) la 17.2. Laitoin myös säpöä

24/99 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä lasta odotetaan ja la 17.2. :) Minkälaisia oireita teillä toisilla on ollut näin alkuraskaudessa? Itellä päiviä 4+6 ja ainut oire ajoittainen alavatsan nippailu vasemmalta puolen. Mitään muita tuntemuksia ei ole ollut:o

25/99 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mäkin laitoin sähköpostia! Toista odotan ja la 12.2. Ei yritystä, ku imetin vielä ensimmäistä, joka täyttää kohta 6kk ja hän tuli sektiolla, joten suositus oli lääkäriltä odottaa vuosi, mutta... tää nyt meni näin ku en uskonu, et se käy sit heti ku jättää ehkäisyn pois. Tosin ensimmäinenkin tuli heti ku lopetin e-pillerit, eli yksiäkään menkkoja ei ehtinyt tulla. Toivottu kuitenkin tämä toinen! Tyttöä varovasti toivon tietysti pojan seuraksi, mutta jotenki veikkaan poikaa taas :D Mulla ei oly kyllä mitään oloja, eikä oireita, mikä vähän mietityttää, mut en muista et ekastakaan ois ehkä tässä vaiheessa vielä ollut. Pari viikkoo oli paha olo jossain vk 10-13 kieppeillä. Ainoa "selkeä" oire mistä tiesin, oli kylmät väreet ja se, että hengästyin helpommin. Tämä yhteistä molemmissa. Toivon, että kaikki menisi nyt hyvin, sillä sektiosta on niin vähän aikaa. Poika oli perätilassa loppuun asti, eikä kipeestä kääntöyrityksestä huolimatta suostunut kääntymään. Suunnittelin synnyttäväni alateitse silti, mutta pupu meni pöksyyn ku viikko 39 tuli täyteen ja kontrolliultra ennusti jo 3500g. Tiesin, että tuo voi heittää sen puolikin kiloa, enkä halunnut ensisynnyttäjänä vaikeuttaa tai vaarantaa mitenkään vauvaa, niin luovuin omista toiveistani alatiesynnytykseen. 39+5 syntyi sektiolla 3800g 51cm poika. Iteppäinen se on niinku mahassakin :D Mutta niin ihana jousimies<3

26/99 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan nyt ihan out kun en oo sielä face ryhmässä? :D No enivei, toivon että täällä keskustelu palstalla keskustelu alkaisi kanssa viriämään. :)

Jossutus: Minä huutelen täältä Hämeenlinnasta.

Pisara ja Siel: Mullakaan ei ole lähes mitään oireita :o Ei huonoa oloa.. ei haju yliherkkyyksiä... No mutta ehkä ne vielä tulee...

Oireettomuuden takia varasinkin nyt sen varhaisultran ja se osuu omien laskujen mukaan rv7+6 eli 7 heinäkuuta asti jännätään mikä on meillä tilanne :) Neuovolaan en ole vielä soittanut, kun nyt on rv 4+6 täytyisköhän sinne soittaa ennen tuota varhaisultra aikaa?

27/99 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tehdä uusi testi, kun ei meinaa muuten uskoa, mutta raskaana sitä ollaan :) ehkäpä ne oireet ilmaantuu sitten myöhemmin.

Nasu, ite soitin heti plussattuani neuvolaan. Mutta antoivat vaan "neuvonta käynnin" kahden viikon päähän.

28/99 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään pk-seudulta (jopa Vantaalta)? Itsellä laskettu aika helmikuun loppupuolella, mutta juttelen toisella foorumilla. Uteliaisuudesta kyselen :)

29/99 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös sähköpostia. Meillä la 12.2.2016 :)

30/99 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

9 kk yrityksen jälkeen olen nyt toista kertaa raskaana. Edellinen päättyi puoli vuotta sitten varhaiseen keskenmenoon. Nyt suurin toive on että kaikki menisi hyvin ja esikoisemme syntyisi helmikuussa. Ensimmäinen neuvola ja lääkäri on heinäkuun alussa. Uskaltaudun ehkä sen jälkeen laittamaan s-postia. ;)

Ihanaa odotusta ja kesää!

Kia rv 6+0 LA 13.2.2016

31/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kanssa viestiä! :)
Pikkukakkosta odotan la 24.2

32/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esikoinen tosiaan 04/2014
Tampereella asustelen! :) enemmän sitten kerron jos pääsen fb ryhmään :)

33/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Minä laitan kohta kans säpoo :) Vaikeehan se on vielä uskoo mutta juhannusaattona näytti plussaa (oli neljäs päivä ku tein testin ja tein sit päivällä uuden kun en uskonu ekaa :)) eli ihan alussa ollaan ja oisko se nyt sit la 27.2 :) toinen mulle olis tulossa, tyttö täytti just 8v että ei kuitenka ihan tuoreessa muistissa kaikki oo :)

34/99 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen päässyt jo rv 6+6 niin kiinnostais tietää miten muut voi? Mulla on nimittäin ollu varmaan kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet: alussa ihan sietämättömän alavatsakivut, tällä viikolla sain seurakseni mielettömän väsymyksen, ruokahalu on mennyt, kaikki maistuu pahalta, vatsa on turvonnut...jne... Eli olo on ollut aika kurja...

35/99 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, laitan myös kohta sähköpostia. Meille olisi toinen lapsi tulossa, la 23.2 =)

36/99 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei! Täällä raskaana kahden vuoden yrityksessä toista kertaa. Nyt rv 5+6 ja la 18.2. Edellisen kerran raskaana maaliskuussa, mutta varhainen keskenmeno. Sen jälkeen oli yhdet menkat ja nyt siis taas mennään! Tämä kerta on ihan erilainen, tietenkin jo henkisesti ihan erilainen juttu nyt, mutta myös fyysisesti. Viimeksi oli ihan hirveitä mahakipuja, jotka sitten lopulta olivatkin ilmeisesti sitä keskenmenoa. Nyt ei mitään sellaista, mutta ihan tajuton kuvotus, jatkuvasti. Koita tässä syödä terveellisesti kun kaikki oksettaa... Tuo Fb-ryhmä kiinnostaa, mutta en laitan mailia vasta myöhemmin kun alkaa tuntua, että tämä kantaa pidemmälle.

37/99 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken plussasin digillä 1-2, laskurin mukaan LA 27.2.2016 ja nyt viikkoja 4+4..
Ensimmäistä lastaan odottava pariskunta, minä pian 22vee ja mies 28vuotta. Kaikki uutta ja ihmeellistä joten laitoin meiliä kun olisi kiva päästä ryhmään saamaan neuvoja yms.

38/99 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Ilmottaudun mukaan helmivauvan odottajiin, vaikka vielä en fb-ryhmään tulekaan. Haluan ensin varmistua, että tästä tulee nyt oikeasti jotain. Tuntuu, että keskenmenot ovat niin kamalan yleisiä, joten en oikein uskalla edes itseni antaa vauvaa vielä ajatella...

Mutta siis esikoinen olisi tuloillaan yli vuoden yrittämisen jälkeen ja laskettuaika 9.2.2016. Huomenna ollaan menossa ekaan neuvolaan ja ensi viikolla olisi varhaisultra yksityisellä. Tuo ultra jännittää jo kovasti, mahtaako mun masussa oikeasti olla jotain vai ei.. Ja aika kun kuluu niiiin hitaasti!

Toivottavasti täälläkin saa vertaistukea näin alkuun, ennen kuin sinne fb-ryhmään siirtyy :)

Meri Maria: Mulla on ollut kauhean etova olo nyt reilun viikon (nyt rv7+2)ja mitään ei meinaa saada ällötykseltä syötyä. Ja sit vielä mitä saa syötyä, alkaa närästää. Oksua ei onneksi oo tullu, mutta kyllä tää etominenkin tekee olon inhottavaksi. Tosin toissapäivänä oli helpompi päivä eikä juurikaan etonut ja sillon sit pelkäsin jo keskenmenoa, kun ei etonut!! Eli täytyy kai olla jotenkin tyytyväinen, että oireita on..

Nera rv7+2 (kai) la.9.2.2016

39/99 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Oireista: Oksensin ensimmäisen kerran sinä päivänä kun 5 viikkoa tuli täyteen. Siitä lähtien päivittäin 2-3 kertaa. Töissä on inhottava olla koska ällöttävä olo kestää melkein koko päivän. Tällä viikolla on ollu myös väsymystä iltapäivisin. Illat menee ookoo, ei väsymystä eikä ällötystä. :)

Ensin meinasin mennä yksityiselle varhaisultraan mutta muutin mieleni. Ensimmäinen neuvola on viikon päästä ja neuvolan lääkäri kolmen viikon päästä jossa ultrataan. Kyllä mä jaksan sinne asti. :)

Tarrasukkia kaikille matkaan! Toivottavasti nähdään vielä fb-ryhmän puolella! :)

Kia rv 6+4 LA 13.2.2016

40/99 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odotetaan La 9.2. Laitoin viestiä. :)