Mistä löytäisi nörtti naisystävän?
Haluaisin naisystävän joka tykkää kaikista nörttijutuista.
Kommentit (24)
Jaa-a. Se on herkkä laji. Ne on monesti aika hajalla sen ympärillä pyörivän nörttiäijälauman kömpelöistä lähestymisyrityksistä.
Miksi sitä minulta kyselet? En minä naisista mitään ymmärrä
T. Nörtti
Online peleistä, lautapeli-illoista, Ropeconista, sarjakuvatapahtumista, lukupiiristä, harrasteteatterista.
Eli melkein mistä tapahtumasta vain, pitää vain itse lähteä osallistumaan niihin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Se on herkkä laji. Ne on monesti aika hajalla sen ympärillä pyörivän nörttiäijälauman kömpelöistä lähestymisyrityksistä.
Kömpelö ujo nörtti on kyllä ihan urbaania sontaa. Mä käyn salilla ja juttelen kenelle lystään rennosti.
-Nörttibodari
Kokeile vaikka WoWista. EU Darksorrow tai Stormreaver servereiltä. Mut ne kyllä alkaa varmaan jo olemaan 40+ kamaa. Hyhhyh!
Vierailija kirjoitti:
Assemblystä.
Nörtistä en tiedä mutta lähipubista voit löytää nortti naisystävän. Kaupan päälle tulee möreä viskibasso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kömpelö ujo nörtti on kyllä ihan urbaania sontaa. Mä käyn salilla ja juttelen kenelle lystään rennosti.
-Nörttibodari
Sä olet sä ja jotkut muut ovat jotain muuta.
Jos tietäisin, niin miksi kertoisin muille nörteille, ennen kuin olen itse vähintään vakaassa parisuhteessa?
T: Ilmeisesti ikisinkkunörtti
Vierailija kirjoitti:
Mites nuo e-urheilupiirit?
e-sports on vitsi
pelitapahtumista ja online peliporukoista
Siis naisen jota käyttää elävänä mälliämpärinä seksuaalisesti hyväksi samalla kun sinä elät mieslapsielämää ja pelaat videopelejä?
No japanilaiset miehet ovat piirtäneet tällaisia, sitä kutsutaan animeksi. Sieltä varmaan siis.
Vierailija kirjoitti:
pelitapahtumista ja online peliporukoista
Mieslapsiporukoissa on enemmistö mieslapsia ja naislapset näissi eivät myöskään suostu deittaamaan mieslapsia vaan etsivät porukoiden ulkopuolelta aikuisen miehen.
Sen kyllä haistaa peleillä kuka siellä on seuraa ja sukupuolia varten, ei halutuin lähestymisasenne. Harva pelaa pariutuakseen. Oman ukkoni löysin mmorpg porukasta mutta olimme vuosia pelikavereita ennenkuin näimme irl ja aloimme tapailemaan.
Nörttilandiasta.