Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa ujolle naiselle

Vierailija
02.06.2015 |

seksiä niin ettei hän ymmrärrä että vaan sen perässä olisin. Siis muutaman kerran ollaan tavattu ja haluaisin pitemmän suhteen. En ole koskaan aiemmin ollut suhteessa ujon naisen kanssa ja ei-ujon kanssa tämä on hoitunut helpommin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ujo (seksin suhteen) ja aikuinen nainen ja tajusin heti, mitä sä ap tarkoitit. Nuo, jotka eivät tajunneet ovat itse kaksinaamaisia, koska heille tuli mieleen heti sanoistasi vääntää että olet petturi.  Mäkin annan neuvon, että ei ehkä kannata "kysyä", vaan kokeilla toimiiko hieronta tms :) Ja nainen voi haluta seksiäkin, vaikka ei heti lämpenisi, mutta toki ei:tä pitää aina kunnioittaa, mutta silloin voit kysyä, että onko ajatus lähemmästä kanssakäymisestä ylipäätään vastenmielinen. Jos ei, niin, sitten teidän täytyy vain löytää yhteinen tahti :)

ohis

Vierailija
2/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:56"]

Sori ap, kuulostat kusipäältä tän juttus perusteella. Toivottavasti tämä ns. ujo nainen tajuaa lopettaa tapailun kanssasi. Ja etsii miehen, joka näkee naisessa muitakin ominaisuuksia kuin ujouden tai säikkyyden.

[/quote]

Sä väännät tän ihan väärin. Nuo mainitsemasi ominaisuudet eivät ole ne tärkeimmät asiat, mutta mainitsin ne, koska hämmentävät osaltaan, vaikka kiinnostavat tottakai myös. Mutta ymmärrän, että moni tämän nyt ymmärtää väärin kun aloituskin meni väärin. Oma mokani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh.  Kumpikohan teistä se ujo on? Tai kokematon, kun pitää neuvoa kysyä.

No, isä neuvoo: anna/vie pienen pieni kukkapuska.  Pyydä kukkakauppiasta laatimaan se kauan kestävistä pienistä kukista. Ihastuksesi miettii sinua ainakin sen ajan, kuin kukat kestävät.

Vierailija
4/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:04"]

Jos luulet, että epäilisi sun olevan vain seksin perässä, niin mikset ehdota myöhemmin?

[/quote]

Mua kiinnostaisi vieläkin tietää, että mikä kiire? Itsekin niin paljon kärkkymistä ja painostamistakin kokenut.

Vierailija
5/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:12"]

Jos luulet, että epäilisi sun olevan vain seksin perässä, niin mikset ehdota myöhemmin?

[/quote]

Mua kiinnostaisi vieläkin tietää, että mikä kiire? Itsekin niin paljon kärkkymistä ja painostamistakin kokenut.

[/quote]

Miten niin kiire? Muutama tapaamiskerta voi tarkoittaa mitä vaan kolmesta ylöspäin.

Kysytään näin: Kuinka monta kertaa te tapailette ennen seksiä?

Vierailija
6/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:12"]

[/quote]

[/quote]

Miten niin kiire? Muutama tapaamiskerta voi tarkoittaa mitä vaan kolmesta ylöspäin.

Kysytään näin: Kuinka monta kertaa te tapailette ennen seksiä?
[/quote]

Vähintään 10, jos vakavissaan parisuhdetta ajattelee.

Vierailija
7/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:12"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:04"] Jos luulet, että epäilisi sun olevan vain seksin perässä, niin mikset ehdota myöhemmin? [/quote]   Mua kiinnostaisi vieläkin tietää, että mikä kiire? Itsekin niin paljon kärkkymistä ja painostamistakin kokenut. [/quote]   Miten niin kiire? Muutama tapaamiskerta voi tarkoittaa mitä vaan kolmesta ylöspäin. Kysytään näin: Kuinka monta kertaa te tapailette ennen seksiä? [/quote] Vähintään 10, jos vakavissaan parisuhdetta ajattelee.

[/quote]

Kuka sitten mitemkin. Olin esim vuosien ajan vakavassa suhteessa, vaikka seksiä oli tokalla tapaamiskerralla.

Vierailija
8/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh porukka täällä haluaa ymmärtää tahallaan väärin. Ap, ujoushan tarkoittaa että ei oikeen uskalla päästää/tulla lähelle. Veikkaan että tällaisilla ihmisillä kestää vähän pidempää lämmetä ajatukselle seksistä ja sinun pitää ensin tutustua kunnolla ja ansaita hänen luottamuksensa. Eli älä kysy suoraan mutta tuo esille se että etsit vakavaa suhdetta. Lykkyä tykö:)

Vierailija
9/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:12"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:04"] Jos luulet, että epäilisi sun olevan vain seksin perässä, niin mikset ehdota myöhemmin? [/quote]   Mua kiinnostaisi vieläkin tietää, että mikä kiire? Itsekin niin paljon kärkkymistä ja painostamistakin kokenut. [/quote]   Miten niin kiire? Muutama tapaamiskerta voi tarkoittaa mitä vaan kolmesta ylöspäin. Kysytään näin: Kuinka monta kertaa te tapailette ennen seksiä? [/quote] Vähintään 10, jos vakavissaan parisuhdetta ajattelee.

[/quote]

Kuka sitten mitemkin. Olin esim vuosien ajan vakavassa suhteessa, vaikka seksiä oli tokalla tapaamiskerralla.
[/quote]

Niinpä ajattele että me ihmiset ollaan erilaisia. Tuskin on mitään kaavaakaan, jolla ujot naiset saataisiin sänkyyn kun mies sitä haluaa.

Vierailija
10/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nainen kovin ujo on kun kerta treffeille on lähtenyt. Oikeasti ujo ei edes tapaile ihmisiä. Pyydä se luoksesi ja rupea riisumaan. Kyllä se sit sanoi jossei seksi kiinnosta.

Vierailija
11/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ujo nainen. Juuri viikonloppuna kävi vähän ikävä kokemus. Olen ollut jonkin verran yhteyksissä yhden kiinnostavan miehen kanssa. Ollaan tunnettu useampi vuosi, mutta vasta viime aikoina kiinnostuttu toisistamme eri tavalla. Jotenkin molempien kiireiden takia tapaamiset on vähän jääneet ja lähinnä viime aikoina ollaan vaan viestitelty. Hän sitten la aamuyöllä laittoi ilmeisesti vähän humalapäissään viestiä ja halusi nähdä, lupauduin mennä syömään yöpalaa hänen kanssaan läheiseen kebabpaikkaan. No paikkahan sitten oli tupaten täysi ja hän ehdotti, että otetaan mukaan ja mennään syömään hänen luokseen. Olin itsekin vähän juovuksissa joten sen kummemmin ajattelematta suostuin mutta tosiaan ihan vaan ruokailu, en panomielessä. No syömisen jälkeen sitten alkoi koskettelemaan ja ehdottelemaan vaikka mitä, kyllä munkin teki mieli mutta ujouteni takia on vaikeaa harrastaa seksiä ihmisten kanssa joihin en täysin luota. Ja vaikka ton tyypin olen pidemmän aikaan tuntenutkin ja olen kovin kiinnostunut niin tuli sellanen olo, että onko sittenkin vain seksin perässä. Aiemmin sai kyllä täysin toisen kuvan hänen puheistaan. Ehkä itsekin viestitin vähän väärän kuvan kun lähdin baari-illan jälkeen hänen luokseen syömään. Tuli vaan vähän huono fiilis, kun Monta kertaa piti sanoa että ei kiitos ennenkuin hän ymmärsi.

Vierailija
12/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jestas kun vaikeeta. Oikeasti, kahden aikuisen välisen seksin ei tarvitse olla kiinni ujoudesta. Huoh. Kai silläkin naisellakin on halut ja oikeus ilmaista niitä?

Vierailija
13/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen ujo niin ei se ole estänyt seksiä harrastamasta heti ekalla tapaamisella. Mitä sitä odottaa kun on ollut kauan puutteessa.

Vierailija
14/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:52"]

Täällä yksi ujo nainen. Juuri viikonloppuna kävi vähän ikävä kokemus. Olen ollut jonkin verran yhteyksissä yhden kiinnostavan miehen kanssa. Ollaan tunnettu useampi vuosi, mutta vasta viime aikoina kiinnostuttu toisistamme eri tavalla. Jotenkin molempien kiireiden takia tapaamiset on vähän jääneet ja lähinnä viime aikoina ollaan vaan viestitelty. Hän sitten la aamuyöllä laittoi ilmeisesti vähän humalapäissään viestiä ja halusi nähdä, lupauduin mennä syömään yöpalaa hänen kanssaan läheiseen kebabpaikkaan. No paikkahan sitten oli tupaten täysi ja hän ehdotti, että otetaan mukaan ja mennään syömään hänen luokseen. Olin itsekin vähän juovuksissa joten sen kummemmin ajattelematta suostuin mutta tosiaan ihan vaan ruokailu, en panomielessä. No syömisen jälkeen sitten alkoi koskettelemaan ja ehdottelemaan vaikka mitä, kyllä munkin teki mieli mutta ujouteni takia on vaikeaa harrastaa seksiä ihmisten kanssa joihin en täysin luota. Ja vaikka ton tyypin olen pidemmän aikaan tuntenutkin ja olen kovin kiinnostunut niin tuli sellanen olo, että onko sittenkin vain seksin perässä. Aiemmin sai kyllä täysin toisen kuvan hänen puheistaan. Ehkä itsekin viestitin vähän väärän kuvan kun lähdin baari-illan jälkeen hänen luokseen syömään. Tuli vaan vähän huono fiilis, kun Monta kertaa piti sanoa että ei kiitos ennenkuin hän ymmärsi.

[/quote]

Mä en ole ujo mutta en halua/pysty harrastamaan seksiä ennenkuin tunnen ihmisen ja luotan häneen. Sanon tämän aina suoraan miehelle. Sanon, että haluan tutustua. Vain ja ainoastaan silloin pystyn nauttimaan seksistä ja oikeasti itsekin laukeamaan. Kaikki ovat aina ymmärtäneet ja kaikki ovat aina odottaneet, jos oikeasti ovat halunneet olla kanssani. Ja jokainen heistä on sanonut jälkikäteen, ettei olisi uskonut, minkälainen seksipeto sieltä kuoriutuikaan ja olivat samaa mieltä, että seksi oli paljon parempaa kuin esim. yhden illan jutuissa tai melkein ventovieraan :) Rohkeasti vaan suu auki ja oikea syy esille. Tällöin ei miehellekään jää epäselväksi, miksi kieltäydyt. N42

Vierailija
16/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:07"] Jos pakotat ujon tytön seksiin, on se raiskaus. Harkitse vielä aikeitasi ja jätä tyttö rauhaan, jos et kunnioita hänen ujouttaan. [/quote] Ei näköjään olisi pitänyt kysyä. Tässä ei ole kyseessä nyt mikään parikymppinen tyttö, vaan ihan aikuinen nainen. Onko se niin mahdottoman vaikea ymmärtää, että ujo voi olla vanhempanakin eikä jossain parikymppisenä. [/quote] Yhtälailla aikuisen naisen seksiin pakottaminen on raiskaus.

[/quote]

Kuka tässä on puhunut yhtään mitään mistään pakottamisesta? Mitä ihmeen radikaalifeministejä tälläkin palstalla päivystää? :D Siis miksei saa kysyä neuvoja miten menetellä vaikka ujon naisen/miehen kanssa pelästyttämättä tätä?

Vierailija
17/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:52"]

[/quote]

Mistäpäin olet? Ja ikä?

Vierailija
18/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:07"] Jos pakotat ujon tytön seksiin, on se raiskaus. Harkitse vielä aikeitasi ja jätä tyttö rauhaan, jos et kunnioita hänen ujouttaan. [/quote] Ei näköjään olisi pitänyt kysyä. Tässä ei ole kyseessä nyt mikään parikymppinen tyttö, vaan ihan aikuinen nainen. Onko se niin mahdottoman vaikea ymmärtää, että ujo voi olla vanhempanakin eikä jossain parikymppisenä. [/quote] Yhtälailla aikuisen naisen seksiin pakottaminen on raiskaus.

[/quote]

Kuka tässä on puhunut yhtään mitään mistään pakottamisesta? Mitä ihmeen radikaalifeministejä tälläkin palstalla päivystää? :D Siis miksei saa kysyä neuvoja miten menetellä vaikka ujon naisen/miehen kanssa pelästyttämättä tätä?

[/quote]

Mä kanssa eilen ihmettelin että mistä pakottamisesta tässä joku vouhkaa. Aloittaja ei mielestäni vaikuttanut kusipäältä, kuten joku häntä nimitti. Todellinen kusipää ei kyselisi täältä eikä muualtakaan yhtään mitään tällaisesta.

Vierailija
19/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aika ujohko vaikka työkseni ja luottamustehtävieni takia joudun olemaan paljon esillä. Moni mies on sanonut että juuri tuo ujous on se joka vetoaa, kun nykyään naiset on niin päällekäyviä. Minä olisin kyllä juossut karkuun jos miesystäväni olisi ehdottanut seksiä! Olimme tunteneet työn kautta puolisen vuotta ja tutustuimme kunnolla kirjotellen (hän kirjoitteli minulle tosi pitkiä maileja) ja vihdoin suostuin tapaamaan ja varmaan 3kk päivittäisen kirjoittelun ja 4 treffitapaamisen jälkeen tilanne vaan johti seksiiin :) Mutta tosiaan ujon kanssa kannattaa olla aika varovainen, ettet säikäytä....mutta tiesitkös että meistä ujoista kovin moni ei olekaan sängyssä ujo kunhan tuntee kumppanin riittävän hyvin ;)

Vierailija
20/49 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko sovit uusia treffejä naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän