Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukset parisuhteessa

Vierailija
23.06.2015 |

Meillä on jo pidempään mennyt parisuhteessa vähän huonosti. Mies on antanut kaikkensa työnteolle ja sitä ennen opiskelulle ja minä olen kuulemma keskittynt vain lapsiin. Nyt kun työkuviot ovat jossain määrin helpottaneet ja lapset kasvaneet pahimman vaiheen yli, meillä ei enää ole parisuhteesta juuri mitään jäljellä. Haluaisin seksiä ja miehen huomiota, mutta miehen mielestä parisuhteen tilaa ei voi hetkessä muuttaa kun se on niin pitkän ajan kuluessa muodostunut. Nyt kärsin/olen jo jonkin aikaa kärsinyt pahoin tilanteesta. Yritän jaksaa odottaa tilanteen paranemista, mutta kaipaan niin kovin miehen kosketusta. Haluaisin tuntea itseni tärkeäksi ja haluttavaksi, mutta tähän ei mies pysty.

Nyt tilanne on se, että ihastun jatkuvalla syötöllä viraisiin miehiin. Yhdestä kun pääsen yli, tulee toinen. Kait se on sitä, että kaipaa niin sitä miehistä huomiota. Nytkin huomaan olevani taas ihastunut. Tällä kertaa lelukaupan miesmyyjään, joka osaa jutella kivasti lapsille, on aina iloinen ja niin toimeliaan näköinen (oma mies kun makaa vain väsyneenä). Ja niin syötävän seksikäs. Ihanat lihaksikkaat käsivarret, paksut huulet ja tumma (pidän tummista mieheistä). Kummasti on tullut käytyä lasten kanssa leluostoksilla tai vain katselemassa leluja :) Yksi moikkaus, hymy ja katse riittää saamaan hyvälle tuulelle ja ah, niin kaipaavan mielen... Olen myös ollut huomaavinana, että kyseinen myyjä hakeutuu siihen kassalle, johon olen menossa. On siis useampi kassa yhdessä "pompsissa". Voi huokaus, onko muilla samaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

ap

Vierailija
2/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama. Kyllähän tämä katkeroittaa. Etenkin kun tietää että halukasta seksiseuraa saisi käden käänteessä jos hakisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole neuvoja, mutta mulla on sama tilanne. Olen äärettömän ihastunut työkaveriini ja hän todennäköisesti muhun, viestien sävystä päätellen.. Mitään ei olla tehty, eikä tehdä, mutta haluaisin niin helvetisti.
Niin - olen kihloissa...

Vierailija
4/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:28"]

Ei ole neuvoja, mutta mulla on sama tilanne. Olen äärettömän ihastunut työkaveriini ja hän todennäköisesti muhun, viestien sävystä päätellen.. Mitään ei olla tehty, eikä tehdä, mutta haluaisin niin helvetisti. Niin - olen kihloissa...

[/quote]

Olen pitkässä parisuhteessa, päädyttiin lopulta naimisiinkin. Sitten eräällä kurssilla ihastuin kurssikaveriin, niin vahvasti että lähetin hänelle jo vihjailevan sähköpostinkin. Tulin torjutuksi, hänellä oli jo toinen. Sittemmin olen jatkuvasti yrittänyt sinnitellä ja pysyä uskollisena, vaikka ihastunkin jatkuvasti muihin.

Arvelen, että minut voisi olla helppo kaapata tästä, koska tunteeni ovat niin epävakaat. Silti yritän jatkaa tässä suhteessa, koska mitään muuta suurta vikaa ei ole ja vaimoni kuitenkin minua vahvasti rakastaa.

Kai se on vain osa ihmisyyttä elää tunteiden ja halujen ristivedossa.

Vierailija
6/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein saanut selvää mitä haluat oikeasti. Haluatko olla miehellesi vaimo ja ystävä vai haluatko mielummin mennä tuijottelemaan sitä lelukaupan äijää? Valitse jompi kumpi, mutta ei kumpaakin, se ei vain ole mahdollista ja kenellekään hyvä, kaikkein vähiten lapsillesi jotka eivät ymmärrä ollenkaan äitinsä mielialan vaihteluita. Sinuna panostaisin nyt täysillä mieheen ja unohtaisin kokonaan pelleilyt vieraiden miesten suhteen. Juttele miehellesi, sano, että olet miettinyt muitakin vaihtoehtoja ja sopikaa tavat miten yritätte saada parisuhteen taas kuntoon. Vai uskallatko jutella? Uskallatko ottaa vastuuta miehesi onnesta? Alatko mamoilemaan ja elät vain jossakin omien ajatustesi ja haaveittesi kuplassa? Mitä haluaisit olla vuoden päästä, viiden vuoden päästä, kymmenen vuoden päästä?

Olen ollut mieheni kanssa lähes 20 vuotta ja lapsia on. Parisuhteella on mennyt monta kertaa todella huonosti ja olen ihastunut muutaman kerran vieraisiin. Se oli hyvin kuluttavaa aikaa, valheellista ja hankalaa. Mieheni ei temponut vaan ainoa tempoilija olin minä. Lopetin tempoilun kevättalvella ja aloin satsata mieheeni sen kaiken ylimääräisen energian. Nyt suhteemme voi paremmin kuin seurusteluaikoina. Mieheni on ainoa jonka miettiminen saa alavatsani vääntämään hyvällä tavalla ja halut nouseva hetkessä. Miksi pilaisin hyvän suhteen ja yhteisen historiamme kun asiat ovat näin hyvin?

Vierailija
7/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain niin vaikealta keskittyä pelkästään mieheeni kun, kuten aiemmin kerroin, en saa tällä hetkellä miehestäni oikein mitään irti. Tärkeimpänä ehkä seksi. Tuntuu, että haluan saada edes huomiota miehiltä jos ei mitään muuta.
Ap

Vierailija
8/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siul on oikeus siun ommiin tunteisiin!

Vierailija
9/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on :D
Ei jaksa erota

Vierailija
10/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli samanlaista, kun lapset oli pieniä. Ihastuksia tuli ja meni. Toivathan ne iloa silloiseen arkiseen elämään. Nykyään, kun lapset ovat muuttamassa pois kotoa, ihastun harvoin kehenkään. Parisuhteellekin on tilaa.

Vierailija
11/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin.. joka päivä haluaisin mennä lelukauppaan :D Mutta ei viitsi ihan jatkuvasti käydä. Onneksi asutaan ihan lähellä :) Mietin vain sitä hymyä minkä tänään sain :)

ap

Vierailija
12/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa minun kanssa :) En luonnollisisestikaan voi keskustella tästä oikein kenenkään kanssa, mutta tuntuu, että on tarvetta jakaa tätä tunnetta. En muuten ole edes ihan varma onko miehellä sormusta, luultavasti on. Olen myös ajatellut, että hänellä on lapsia. Eipä noilla tiedoilla nyt niin väliä olekaan, en ole aikeissa pettää miestäni. Silti antaisin mitä vain, että pääsisin vähän halailemaan ja pussailemaan hänen kanssaan. Mutta ovat vain viatonta päiväunta :)

ap

Vierailija
13/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettele sun oma mies. Projekti.

Vierailija
14/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Referoin.
Mieheni on paska. Minä olen hyvä (marttyyri). Muut miehet haluaa minua(luulo). Mikä neuvoksi?

Vierailija
15/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan seuraavaa. Menet lelukauppaan yksin hieman ennen sulkemisaikaa ylläsi vain pitkätakki jonka alla ei mitään. Pyydät näyttämään leluja takahuoneessa ja lopun jo arvaatkin ;-)

Vierailija
16/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä taistele vastaan. Eroa. Elämänlaatu paranee. 2v päästä et edes muista laiskamatoasi. Elät täällä vain kerran.

Vierailija
17/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole marttyyri. Mieheni on sanonut monet kerrat, että hän haluaa rakastaa ja hyvän parisuhteen, mutta ei tällä hetkellä pysty siihen. Rakkaudesta on vain pienet rippeet jäljellä hänen puolelataan, mutta haluaa ajan kanssa saada asiat taas kuntoon. Minä oikeasti joudun odottamaan. Olisin valmis nyt heti hänen kanssaan paljon enempään. Haluaisin seksiää, häntä kiinnostaa erittäin harvoin. Näin nyt vain on. Mieheni ei ole paska ja minä hyvä ja marttyyri. Muista miehistä en tiedä haluavatko he minua, mutta minä haluan heitä. Omalta mieheltäni en saa juuri mitään, siksi varmasti haaveilenkin niin kovasti muista miehistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme